Wat een ontzettend slap gelul zegquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:29 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als KLM terugkeert is dat enkel omdat ze niet genoeg DVDs aan boord hebben o.i.d., die andere maatschappijen moet je niet eens op laten stijgen.
Hij heeft een beetje gelijk, je kunt beter kijken naar het aantal crashes (waarbij doden zijn gevallen) op het aantal vluchten dan lijken te gaan tellen. Want als een Boeing van Lufthansa kapot gaat met 400 man erin dan schiet de ratio ook omhoog terwijl ze misschien maar 1 crash op 100 vluchten hebben gehad en Turkish Airlines 10 crashes op 100 vluchtenquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:14 schreef Koewam het volgende:
[..]
Nee, je post was gewoon een beetje dom.
De prijs die je betaalt voor zo'n A-klasse vliegmaatschappij, naar die andere kijk ik niet eens, dus teleurstelling is er niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:39 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
wat is de prijs die je extra zou betalen om met klm ipv turkisch airlines te vliegen?
ik stap gerust in in een turkse vliegtuig, ook van de meest "labiele" maatschappijen...
Nieuws of geen nieuws, ik vlieg enkel met goede.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je dat doet pas als het in het nieuws komt, dan hoor je dus wel gewoon bij al die mensen die met mindere maatschappijen vliegen.
Sterke weerlegging. Ik ben overtuigd door de kracht van je argumenten, alhoewel de smilies ook best dwingend waren.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:14 schreef Koewam het volgende:
[..]
Nee, je post was gewoon een beetje dom.
je kiest er niet altijd voor wij waren aangenaam verrast toen we met onur terugvlogen ipv klm-dochter transaviaquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:06 schreef OldJeller het volgende:
Ik vind 't altijd vreemd dat veel mensen toch met een bepaalde vliegmaatschappij vliegen die gekenmerkt is als "slecht".
Veelal is de reden: "ja, ze mogen nog vliegen (naar Nederland), dus 't zal wel goed zijn." Plus dat het "lekker goedkoop" is, zwervers.
Mag en kan je weigeren. Wellicht zullen ze in eerste instantie zeggen dat dat niet mogelijk is, maar als je een retourtje hebt geboekt bij Transavia, dan sta je in je recht.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je kiest er niet altijd voor wij waren aangenaam verrast toen we met onur terugvlogen ipv klm-dochter transavia![]()
en dat was net na al die commotie
8 incidenten in de afgelopen 20 jaar bij TA, tegenover 1 bij KLM. En dat terwijl KLM vele malen groter is. Het lijkt me toch veilig te concluderen dat KLM relatief veiliger is, niet?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Sterke weerlegging. Ik ben overtuigd door de kracht van je argumenten, alhoewel de smilies ook best dwingend waren.
Verdere onderbouwing: http://www.baaa-acro.com/Compagnies%20T/Turkish%20Airlines.htm
03MAR1974 springt eruit met bijna 350 doden
en 19SEP1976 met iets meer dan 150 doden
Daarnaast zijn de meeste ongevallen van Turkish Airlines binnen Turkije.
Zonder die twee gevallen kom je al op een heel ander dodenratio. Er zijn dus twee pieken die voor vreemde statistieken zorgen.
Dit is die van KLM http://www.baaa-acro.com/Compagnies%20K/KLM.htm
Turkish vliegt met modern spul en is lid van de star alliance. Het is volgens mij niet de eerste beste kut maatschappij die vliegt op uilenzeik.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
8 incidenten in de afgelopen 20 jaar bij TA, tegenover 1 bij KLM. En dat terwijl KLM vele malen groter is. Het lijkt me toch veilig te concluderen dat KLM relatief veiliger is, niet?
Dat zeg ik ook niet. Beter lezenquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Turkish vliegt met modern spul en is lid van de star alliance. Het is volgens mij niet de eerste beste kut maatschappij die vliegt op uilenzeik.
[ afbeelding ]
Dat spul nieuw/modern is betekent niet dat het niet stuk kan of dat het geen onderhoud nodig heeft.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Turkish vliegt met modern spul en is lid van de star alliance. Het is volgens mij niet de eerste beste kut maatschappij die vliegt op uilenzeik.
[ afbeelding ]
Hoe kom je erbij dat KLM vele malen groter is? Heeft iemand daar exacte cijfers van?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
8 incidenten in de afgelopen 20 jaar bij TA, tegenover 1 bij KLM. En dat terwijl KLM vele malen groter is. Het lijkt me toch veilig te concluderen dat KLM relatief veiliger is, niet?
Op NOS vertelden ze net dat de afgelopen paar jaar er zo'n 100 controles (kwaliteit en veiligheid) zijn geweest bij THY. Bij alle 100 controles is de maatschappij er goed uitgekomen. Het is dan ook onzin om deze maatschappij meteen de stempel 'onbetrouwbaar' mee te geven.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat spul nieuw/modern is betekent niet dat het niet stuk kan of dat het geen onderhoud nodig heeft.
Slecht onderhoud is auw.
Ok, dan hebben we allebei gelijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:57 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik probeer trouwens niet te bewijzen dat TA nou veiliger is dan KLM of iets dergelijks. Ik ga tegen de stelling in dat Turkish Airlines een derderangs vliegmaatschappij is. Turkish Airlines is namelijk geen Onur Air.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:07 schreef Roi het volgende:
Leuk, discussiėren met zo'n fanatieke Nationalist.
Dat zeg *IK* ook niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Op NOS vertelden ze net dat de afgelopen paar jaar er zo'n 100 controles (kwaliteit en veiligheid) zijn geweest bij THY. Bij alle 100 controles is de maatschappij er goed uitgekomen. Het is dan ook onzin om deze maatschappij meteen de stempel 'onbetrouwbaar' mee te geven.
De laatste zin was ook niet aan jou gericht.quote:
Alleen al de verf en het onderhoud van de buitenkant van een KLM-vliegtuig is al duurder dan zo'n heel apparaat dat op je plaatje staat.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Turkish vliegt met modern spul en is lid van de star alliance. Het is volgens mij niet de eerste beste kut maatschappij die vliegt op uilenzeik.
[ afbeelding ]
http://www.thy.com/en-INT/corporate/about_us/fleet/index.aspxquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Alleen al de verf en het onderhoud van de buitenkant van een KLM-vliegtuig is al duurder dan zo'n heel apparaat dat op je plaatje staat.
Wat zit je nou steeds bullshit uit te kramen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Alleen al de verf en het onderhoud van de buitenkant van een KLM-vliegtuig is al duurder dan zo'n heel apparaat dat op je plaatje staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |