Viv was degene die de hele tijd tegen Dennis zei dat Jon de mol was, remember?quote:Dag Dennis dag! Je was een gewiekste speler. Iemand die moeilijk om de tuin te leiden was, maar uiteindelijk is het dan toch gelukt.
Voor de zoveelste keer; de Mol kán een rood scherm krijgen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:53 schreef k_man het volgende:
Ik geloof nooit dat Viviënne de Mol is. Wat voor redenen hebben mensen om haar te verdenken? Van de personen in de finale heeft zij veruit het meeste geld binnengebracht. Meer dan Jon en Anniek bij elkaar. Als Viv de Mol is, zou het pas écht teleurstellend zijn.
Als Anniek het is, zou er dus eindelijk een definitief 'ja' komen op de vraag of de Mol een rood scherm kan krijgen.
Offtopic: hoe los je die puzzel ook al weer op in je signature?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo heel die Dennis theorie down te drain...
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:10 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer; de Mol kán een rood scherm krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom dan in hemelsnaam?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:04 schreef Tree het volgende:
Viv is mijn mol.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:16 schreef k_man het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Daar weet ik dan wel t antwoord op..quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:12 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
Offtopic: hoe los je die puzzel ook al weer op in je signature?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom dan in hemelsnaam?
Ik zie hier allerlei mensen beweren dat zij de Mol is, maar ik zie niemand die dat beargumenteert met molacties van haar. Noem nou eens één - ik hou het makkelijk - opdracht die zij totaal verkloot heeft?
Dat deed Dennis ook maar die ligt eruit.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:11 schreef JanJanJan het volgende:
Vivienne is het niet, die heeft geen enkele keer geld uit de pot gehaald of tegengewerkt.
Dus Jon of Anniek.
Ik ga voor Jon.
Anniek wint, Vivienne verliest (maar mag bij me komen uithuilen)
Hmm, ja, dat kan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:52 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Het kan natuurlijk ook dat Jon de mol is...
Aangezien Viv een vrijstelling had bleven er twee kandidaten over, Dennis en Anniek. Ze stemden allebei op Jon, dus het kan best zijn dat Dennis per ongeluk een vraag meer fout heeft gemaakt dan Anniek... En dan kan Jon het nog wel zijn!
Jon of Anniek...
Anniek ook, die zit er nog in.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat deed Dennis ook maar die ligt eruit.
Of Viv...quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:28 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Anniek geen leuke mol, ik hoop dat zij het niet is.
Ik hoop dat Jon het is.
ja, maar ze zetten 'm zelf daar neer, dus had zoiets van 'als iemand die positie heeft uitgekozen is dat wel écht een molactie'quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:47 schreef Jabberwocky het volgende:
Omdat de opdracht dan makkelijker geweest zou zijn, denk ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |