abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 augustus 2002 @ 18:27:09 #151
30919 mitt
Michael Corleone
pi_5262673
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 14:15 schreef SpankSpankeronie het volgende:

[..]

grote overwinning of overwinning op grote tegenstander?
een grote overwinning is volgens mij toch een 17-3 of iets in die buurt
en ach wat maakt het uit,vanavond krijgen de Angels zeer waarschijnlijk wel weer klop van Torre en zijn mannen
gelukkig begint die wedstrijd vanavond om 22:00 en niet om 04:00 zo kan ik het nog een beetje volgen

Overwinning op grote tegenstander
Mja, ze stonden dacht ik al 3 of 4-0 voor mja wat boeit het allemaal..als ze vanavond zouden winnen, zou wel toppie zijn
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 5 augustus 2002 @ 03:09:14 #152
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_5267349
het kostte wat moeite, 4uur en 47 minuten om precies te zijn

Wells was brandhout

Jeters slaggemiddelde liep een aardige deuk op

beide bullpens liepen leeg

maar uiteindelijk trokken Joe Torre en zijn mannen dan toch aan het langste eind

gelukkig voor de Angels deden de Indians ook een keer
waarvoor ze in het veld staan en blijft het razend spannend in de AL-West
don't call to the bullpen
  maandag 5 augustus 2002 @ 22:51:39 #153
30919 mitt
Michael Corleone
pi_5275426
Damn zooi .. verliezen ze met 7-5..khad nog op de site gekeken gisteravond en toen zag ik dat het na 2 innigs al 5-5 stond, maar de Angels hebben het toch verloren..wel een beetje jammer..
Vanavond tegen Detroit en daarna een serie tegen de Chicago White Soxs..
pi_5282765
Het gaat niet goed met de Os maar binnen hun farm-system worden ze wel heel wanhopig getuige het onderstaande artikel uit de Sun van vandaag!

Wings' GM eyes relief from 12-game skid
Mason sleeping in tent in bullpen until team ends record losing streak
By Roch Kubatko
Sun Staff

August 5, 2002
TORONTO - "Hi, this is Dan, I'm either on my phone or away from my tent at this time."
That was the message greeting callers to Dan Mason's office last week, a message he hoped to erase by now.
Mason, the general manager at Triple-A Rochester, agreed Wednesday to sleep in a tent in the Red Wings' bullpen until they won a game. Rochester lost again yesterday, setting a Red Wings record for consecutive defeats at 12.
A master at promotions, Mason borrowed a blanket from the equipment manager and took two pillows from the couch in his office. As the streak continued this weekend, a bedding company donated a box spring and mattress.
The tent idea came from Mason's wife, Sheila, while they returned from a vacation in Cape Cod. Looking for ways to attract more attention to the team -most GMs would prefer keeping it hidden when playing this poorly - Mason accepted an unusual suggestion.
"She said, 'Why not sleep over?' Before, if I did that, I'd have to get permission from her. I said, 'All right, if it's OK with you.' We were confident enough in the team that I wouldn't have to do it, or it would just be for a night or two."
It has been a little more than Mason bargained for. Train tracks are located about 40 yards beyond the bullpen, and the noise limits him to short naps.
"That was one of the things I sincerely did not consider when I opened my big mouth," he said, laughing. "I thought maybe the trains would stop after midnight, but they run every 20 minutes and there's no sleeping through that. The whole ground shakes. It's like being in California.
"I guess you can say I sleep like a baby. I wake up every 20 minutes."
He also wasn't aware of the crow that shows up at 6 every morning, announcing its presence in a screeching tone.
Infielder Brian Roberts took pity on Mason and agreed to join him in the bullpen after Saturday's loss. "I know the players feel bad," Mason said. "I go down to the clubhouse before and after games, and some of the guys can barely look at me."
A group of fans sitting on the third-base side of Frontier Field sent Sheila a large bouquet of flowers during Saturday's game with a sympathy card attached. After Thursday afternoon's loss, Mason rushed home to greet her and their kids "so they'd remember who I was."
Trailing 4-3 in the ninth inning the previous night, Rochester put runners on second and third with one out, but couldn't score. The loss began Mason's unique camping excursion.
Yesterday, the Red Wings tried to end the streak against Scranton/Wilkes-Barre --- a team Mason describes as "the best in the minor leagues."
"Yeah, my odds are getting better," he said.
Mason lost his comfortable bed, but not his sense of humor.

"I'd rather you walk with the bases loaded." - Earl Weaver, replying to a religious member of the Orioles who had said: "Gee, Earl, you got to walk with the Lord."
pi_5289040
Vannacht hebben de Red Wings eindelijk gewonnen, hij kan terug naar zijn mandje.
"I'd rather you walk with the bases loaded." - Earl Weaver, replying to a religious member of the Orioles who had said: "Gee, Earl, you got to walk with the Lord."
  woensdag 7 augustus 2002 @ 16:43:09 #156
6146 SpankSpankeronie
pi_5293879
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 10:29 schreef OriolesBill het volgende:
Vannacht hebben de Red Wings eindelijk gewonnen, hij kan terug naar zijn mandje.
das nou jammer

nog eentje over de hekken voor Barry en wordt ingeschreven als nummero 4 bij de club van 600 homerun hitters

vrijdag 9 augustus 2002 @ 16:41:31 #157
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_5321796
Anaheim verliest nipt met 2-1 van de White Sox. Boston staat inmiddels op nog maar 1 wedstrijd, en Oakland op 1,5 wedstrijd in de wildcard race.
En Smoltz gaat nog steeds voor het saves record in een seizoen. Voorlopig staat de teller op 40. Nog 18 uit 48 noodzakelijk dus een save elke 2 2/3 wedstrijd is nog genoeg. 2 weken terug was dit nog een save elke 2.8 wedstrijd, dus het wordt steeds moeilijker.
Het ziet er ook naar uit dat het seizoen bespaart blijft van een staking. Er woprdt iig progressie geboekt en oa akkoords over 'new rules of deferred compensation funding, the league's contribution to the players' benefit plan and set the minimum salaries through the 2006 season.'
Nu alleen nog de issues over de 'revenue sharing and the luxury tax' nog.
Fok! League, Fantasy Baseball Champ 2003, 2004 & 2012
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 17:05:50 #158
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_5322145
En Rocker gooit weer in de Minor-League,dit keer voor de double-AA Tulsa Drillers,niet omdat die zo slecht bezig is maar voor een injury-rehabilitation assignment.
En het ging naar behoren Donderdagavond want de 3 slagmensen die hij tegenover zich kreeg gingen alledrie met een strike-out aan de broek terug naar de dug-out.
Mocht Rocker zo door gaan dan zien we hem binnenkort ongetwijfeld weer verschijnen in de Rangers' bullpen.
Verder is er ook weer een kleine rel om Johnny's grote mond ontstaan nadat Rocker in een restraurant 2 homo's voor fruitcakes had uitgemaakt.
[b][url=http://www.orlandorays.com/]You need a Closer,Call 0900-Rocker for a fastball, slider or split-finger 97mph[/url] [/b]
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 17:26:34 #159
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_5322444
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 16:41 schreef Almighty het volgende:
Anaheim verliest nipt met 2-1 van de White Sox. Boston staat inmiddels op nog maar 1 wedstrijd, en Oakland op 1,5 wedstrijd in de wildcard race.
2x verliezen bij de CWS zet natuurlijk ook geen zoden aan de dijk,dat zijn kostbare nederlagen net zoals de Giants gisteren deden tegen de Cubs
Maar dit weekend moet toch wel goed uitpakken voor de Angels,zelf tegen de Blue Jays waarvan er toch minimaal 2 wedstrijden van gewonnen gaan worden.
De RedSox gaan thuis zeker 1 mischien wel 2 keer verliezen van de Twins,al zijn de Twins de laatste week een beetje aan het kloten.
En de A's in NY tegen de Yankies wordt 2-1 voor Jeter en Co
quote:
En Smoltz gaat nog steeds voor het saves record in een seizoen. Voorlopig staat de teller op 40. Nog 18 uit 48 noodzakelijk dus een save elke 2 2/3 wedstrijd is nog genoeg. 2 weken terug was dit nog een save elke 2.8 wedstrijd, dus het wordt steeds moeilijker.
Denk niet dat Smoltz dat record gaat halen,hij zal wel dichtbij komen maar de 57 no way for Smoltz.
[b][url=http://www.orlandorays.com/]You need a Closer,Call 0900-Rocker for a fastball, slider or split-finger 97mph[/url] [/b]
  zaterdag 10 augustus 2002 @ 11:39:31 #160
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_5327370

En Barry heeft het voor elkaar
600 Homeruns in zijn carriere
Jammergenoeg verloren de Giants wel van de Pittsburgh Pirates
  zaterdag 10 augustus 2002 @ 13:31:44 #161
6146 SpankSpankeronie
pi_5328204
Met de knuppels zat het deze maand wel goed op een paar uitzonderingen na

New York Yankees' Alfonso Soriano

Minnesota Twins Torii Hunter

Detroit Tigers Randall Simon our man from Curacao

Milwaukee Brewers' Ronnie Belliard

New York Mets' Mike Piazza

Maar waar sommige pitchers last van hadden

California Angels' Brad Fullmer

Chicago White Sox batter Tony Graffanino

Philadelphia Phillies' Todd Pratt

Chicago White Sox batter Frank Thomas

Kansas City Royals' Joe Randa

Montreal Expos' Andres Galarraga

Montreal Expos' Andres Galarraga after being hit by a pitch

Milwaukee Brewers' Richie Sexson

Anaheim Angels' David Eckstein

Baltimore Orioles' Jerry Hairston

New York Mets batter Rey Ordonez

Montreal Expos' Fernando Tatis

Montreal Expos pitcher Bartolo Colon

Atlanta Braves Andruw Jones

Baltimore Orioles' Gary Matthews

Milwaukee Brewers' Ronnie Belliard

Cincinnati Reds' Ken Griffey, Jr.

New York Yankees' Raul Mondesi

New York Mets' Jeromy Burnitz

zaterdag 10 augustus 2002 @ 13:36:42 #162
6146 SpankSpankeronie
pi_5328249
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 11:39 schreef DonorHoofd het volgende:
En Barry heeft het voor elkaar
600 Homeruns in zijn carriere
Jammergenoeg verloren de Giants wel van de Pittsburgh Pirates
knap werk van Barry
nog 155 te gaan voor het record van Hank Aaron
pi_5328506
Mmmmmmm, hoeveel van die 600 kwamen er uit een spuit?
  zaterdag 10 augustus 2002 @ 14:24:36 #164
6146 SpankSpankeronie
pi_5328672
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 14:06 schreef OriolesBill het volgende:
Mmmmmmm, hoeveel van die 600 kwamen er uit een spuit?
BB gebruikt geen doping zoals McGwire en Ripken Jr. wel deden.
pi_5334147
1. Hoe weet jij dat BB geen doping heeft gebruikt?

2. Hoe weet jij dat Ripken wel doping heeft gebruikt?

zaterdag 10 augustus 2002 @ 23:53:45 #166
30919 mitt
Michael Corleone
pi_5334351
Damn..Angels al 3 wedstrijden op rij verloren, hopen dat ze tegen de Blue Jays wat inhalen..en over dat doping enzo..khoor allemaal verhalen ook van sommige spelers zelf..(Kenny Rogers) die melden dat er zoveel doping word gebruikt en dat ze bang zijn dat ze straks zo'n harde bal tegen hun kop krijgen, dat ze eraan overlijden..dus ik geloof best dat Bonds iets gebruikt...
  maandag 12 augustus 2002 @ 17:39:55 #167
6146 SpankSpankeronie
pi_5353545
Andruw Jones had gisteren tegen de Astros in de 5e inning ook een lekker slagbeurtje ---> Ball, Foul, Foul, Foul, Foul, Foul, Foul, Foul
alleen die laatste foul sloeg Andrew op zijn linkerbeen (auw) en was het einde wedstrijd voor hem
pi_5357928
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 14:24 schreef SpankSpankeronie het volgende:

[..]

BB gebruikt geen doping zoals McGwire en Ripken Jr. wel deden.

quote:
1. Hoe weet jij dat BB geen doping heeft gebruikt?
2. Hoe weet jij dat Ripken wel doping heeft gebruikt?
Waarom geef je geen antwoord op vragen?

[Dit bericht is gewijzigd door OriolesBill op 13-08-2002 01:16]

dinsdag 13 augustus 2002 @ 17:07:26 #169
30919 mitt
Michael Corleone
pi_5367530
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 22:30 schreef OriolesBill het volgende:

[..]

[..]

jah waarom niet? Lastig om er zeker van te zijn dat Bonds geen doping gebruikt he
  woensdag 14 augustus 2002 @ 10:09:42 #170
31978 Quosego
> > > NON-FRIENDLY &l
pi_5375905
SF GIANTS ROCKT en niet focken met Barry Bonds... Mijn favoriete speler.
Al sinds hij een rookie is. Heb ook nog de rookie kaart van barry liggen van de TOPS serie. EN natuurlijk heb ik verder ook al de kaarten met Barry erop..

Als er iemand binnenkort naar SF gaat mag hij of zij wel het zwarte outfit van de giants voor mij meenemen..
Alle petten heb ik btw al en het thuis tenue verder ook

> > > Who needs an enemy if you have me as a friend < < <
  woensdag 14 augustus 2002 @ 22:25:01 #171
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_5384029
Zeker weten of ze doping gebruiken weet je natuurlijk nooit zeker totdat er getest gaat worden. Mensen beschuldigen heeft dus ook geen zin. Maar het vermoeden is groot, zeker als een aantal oud-spelers (oa Ken Caminiti, voormalig 3e honkman van Houston en Atlanta en Mark McGwire) gaan lopen roepen dat ze zelf gebruikt hebben. En de prestaties ineens zo ontzettend omhoog schieten.
Zeker weten zullen we het nooit van een Ripken, tenzij hij het zelf zal zeggen.
Fok! League, Fantasy Baseball Champ 2003, 2004 & 2012
pi_5386573
Bij BB is het vermoeden gerezen nadat hij 2 of 3 jaar geleden tijdens het off season in 6 maanden 3x zoveel in spiermassa toenam dan volgens de wetenschappers mogelijk is in een heel jaar. Over Ripken heb ik nooit iets gehoord maar uitsluiten doe ik niets.

Nu nog maar even rustig wachten op het antwoord van SpankSpankeronie.

donderdag 15 augustus 2002 @ 17:07:23 #173
6146 SpankSpankeronie
pi_5392969
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 22:30 schreef OriolesBill het volgende:

nou omdat je zo aandringt.
kijk mijn probleem is dat als er ergens in de sport een topprestatie wordt geleverd er direct een link volgt naar dopinggebruik hier op het forum,zie ook de tour en het atletiektopic en daar wordt ik zo moe van.
dus beschuldig ik ook maar in het wilde weg een paar sporters,altijd goed voor de sfeer.
en wie kan mij de garantie geven dat het homerunrecord van Hank Aaron zonder dopinggebruik bijeen is geslagen?
oftewel alle records in de MLB zijn dubieus

maar vanaf volgend seizoen krijgen we dus dopingcontroles in de MLB en zullen we wel zien wie ineens zijn slaggemiddelden dramatisch ziet dalen en dus wel snel van steroïden gebruik zal worden beschuldigd.
je zult toch raar staan te kijken als Randy Johnsen ineens niet meer boven de 90mph weet uit te komen met zijn pitches.

ja ik geef toe ik heb gebruikt

[Dit bericht is gewijzigd door SpankSpankeronie op 15-08-2002 17:30]

donderdag 15 augustus 2002 @ 19:02:51 #174
31978 Quosego
> > > NON-FRIENDLY &l
pi_5394149
Ik moet die troep ook maar is gaan gebruiken, misschien sla ik dan met honkbal mijn homerunnetjes ook...
Met softbal lukt het wel (zelfs nog een grand slam afgelopen maandag) maarja, ik geloof er niet erg in dat er veel wordt gebruikt...
Er waren vroeger spelers die beter waren... (ik noem een mays op)
> > > Who needs an enemy if you have me as a friend < < <
  donderdag 15 augustus 2002 @ 23:06:04 #175
30919 mitt
Michael Corleone
pi_5397352
Whoooooois ff info over me zo geliefde Angels
5 wedstrijden op rij gewonnen..btje los van Boston nu en maar 1.0 achter op Seattle..Programma is nog zwaar met Boston en de Yankees..
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')