Voor Zaterdag staat er ook een mooie interleague game op het programma Mets vs Yankees met voor de Yankees Roger Clemens op de heuvel en Mike Piazza voor de Mets achter de thuisplaat.
Ik denk wel dat we weer van dit soort taferelen kunnen verwachten van Clemens,Clemens is de laatste week sowieso al lekker bezig met zijn van te voren aangekondigde pitch op de armbeschermer van Bonds.
Al 29 wedstrijden heeft hij op z'n minst één honkslag geslagen. De langste hitting-streak van een 2e honkman ooit staat nog op naam van Rogers hornsby.
33 -- Rogers Hornsby (1922)
29 -- Luis Castillo (2002)
Joe Gordon (1942)
28 -- Red Schoendienst (1954)
Nap Lajoie (1901)
Het major league record van Joe DiMaggio zal hij waarschijnlijk niet halen, dit staat nl op 56 aaneenvolgende wedstrijden.
*en dit is dan voorlopig het einde van mijn postingstreak*
Kwam deze ook nog ergens tegen na een zoekactie op hit by pitch
quote:Ouch
Kwam deze ook nog ergens tegen na een zoekactie op hit by pitch
Estes was ook de eerste pitcher ooit die van Clemens een homerun sloeg. De sportieve wraak was dus erg zoet.
Kile in 1993 toen hij een no-hitter gooide tegen de NY Mets.
Boy that guy could pitch, he will be missed and the whole baseball world mourns for him and with his family and dearest ones.
R.i.p Darryl.
Vanavond heeft hij de kans om dat record, wat nu nog staat op 8, te evenaren en misschien te verbreken. .
'K Ben zelf geen grote fan van Thome (vind hem maar lompe honkballer), maar 'k vind wel dat hij tot nu toe een klasse prestatie heeft afgeleverd.
BTW: Nu we toch bezig zijn met records, gisteravond sneuvelde het record van de meeste homeruns in de totale majorleague op 1 dag. Er werden maarliefst 62 homeruns geslagen in beide leagues. Oude record stond op 57.
Rocker pakt vannacht zijn 2e overwinning van dit seizoen en hoe,door maar een mannetje uit te maken via een groundball(oke hij liet er wel eerst twee met 4 wijd op de honken komen,maar das bijzaak)
oke Johnny that's the way
Cheers.
en dat het voor de Indians een verloren seizoen is was na de transfer van Colon al bekend
Maar er is nog iemand op weg naar een giga-record,Barry Bonds staat nu al op 106 x een gratis loopje naar het eerste honk (record is 177x ook BB)en we zijn nog niet eens halverwege het seizoen
Thome did nothing today - yes Yankees won 7-1 and swept the Indians away. Boston however took 5 out of 5 games from Toronto the past 4 days!! They played a double-header and Toronto lost both. After losing game 1 they also lost game 5 tonight as Derek Lowe (for Boston) became the first
12-game American league winner. He is pitching well and let us not forget that they still have got Pedro Martinez down in Boston. The Red Sox will do well this year in the playoffs and they may threaten the Yankees way more than Seattle and Oakland did last year.
Cheers.
quote:Tjah maar toch vind ik een record voor de meeste 4-wijd niet echt een prestatie eigenlijk. Ik heb veel meer waardering voor iemand die een record break door de meeste honkslagen/rbi's/strike-outs te slaan, als je begrijpt wat ik bedoel. Het is zo`n passief record en je bent afhankelijk van anderen en eigenlijk niet zo erg van je eigen kwaliteiten.
Op donderdag 04 juli 2002 22:17 schreef SpankSpankeronie het volgende:Maar er is nog iemand op weg naar een giga-record,Barry Bonds staat nu al op 106 x een gratis loopje naar het eerste honk (record is 177x ook BB)en we zijn nog niet eens halverwege het seizoen
Maar goed, de vele malen 4wijd voor Bonds zegt natuurlijk wel iets over het respect (lees angst) dat pitchers hebben voor de sterke lefty
quote:Mag ik vragen waarom je zo`n fan bent van de man?
Op donderdag 04 juli 2002 17:06 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Laat HomieThome maar homers slaan.Rocker pakt vannacht zijn 2e overwinning van dit seizoen [afbeelding] en hoe,door maar een mannetje uit te maken via een groundball(oke hij liet er wel eerst twee met 4 wijd op de honken komen,maar das bijzaak)
oke Johnny that's the way
quote:Tjah een 4 wijd record is natuurlijk minder dan een rbi record maar je kunt er als slagman toch vrij weinig aan doen,de pitchers zijn er toch verantwoordelijk voor dat Barry met dat record zit opgescheept.
Op vrijdag 05 juli 2002 00:11 schreef POL het volgende:Tjah maar toch vind ik een record voor de meeste 4-wijd niet echt een prestatie eigenlijk. Ik heb veel meer waardering voor iemand die een record break door de meeste honkslagen/rbi's/strike-outs te slaan, als je begrijpt wat ik bedoel. Het is zo`n passief record en je bent afhankelijk van anderen en eigenlijk niet zo erg van je eigen kwaliteiten.
Maar goed, de vele malen 4wijd voor Bonds zegt natuurlijk wel iets over het respect (lees angst) dat pitchers hebben voor de sterke lefty
quote:Ik ben hier niet de Rockerfan,das Donorhoofd zie ook dit topic Barry Bonds slaat 60ste Homerun sindsdien ben ik wel extra geïnteresseerd in dat mannetje.
Op vrijdag 05 juli 2002 00:13 schreef POL het volgende:
Mag ik vragen waarom je zo`n fan bent van de man?Snap dat eigenlijk niet....alleen omdat hij hard gooit?
quote:Tjah.... zenuwtrekjes heeft die gozer zeker, wat een zenuwen-leier is het eigenlijk
Op maandag 08 juli 2002 16:36 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Ik ben hier niet de Rockerfan,das Donorhoofd zie ook dit topic Barry Bonds slaat 60ste Homerun sindsdien ben ik wel extra geïnteresseerd in dat mannetje.
Heb zelf ook wat videobanden aangeschaft waarin Rocker fastballen van 99 mph staat te gooien afgewisseld met zo af en toe een slider van 83 mph en ook behoorlijk wat zenuwtrekjes vertoond ,wel leuk om te zien.
En ik mag graag plaatjes van Johnny hier neer pleuren
[afbeelding]
quote:Ach ik denk dat ze geen moeilijke kluif zullen hebben aan de A's dit jaar, die kun je wel afschrijven hoor (zeker naar vertrek van de brothers Giambi`s(Jason&Jeremy) en Mark Mulder die beetje z`n magik-stuff kwijtraakt als pitcher... Angels daarentegen zijn dit jaar aardig goed bezig maar zijn toch echt wel een maatje kleiner dan Boston
Op maandag 08 juli 2002 14:01 schreef SpankSpankeronie het volgende:Boston deed hetgoed tot de All-Starbreak daarna was het niet best (31-42) dat zal dit seizoen toch beter moeten als ze de PO willen halen.
Doen ze dit jaar wel hoor, vorig jaar hadden ze volgens mij Pedro Martinez er niet bij en hadden ze een veel minder diepe pitching staff dan nu. Ook aanvallend zijn ze constanter geworden. Check nu maar de slaggemiddeles van de eerste 6 slagmensen in de line-up van Bosten, allemaal ruim boven de .300 dus dat komt wel goed..
[quote]
Misschien dat ze dan via de wild-card Post-season halen al zal dat nog een spannende strijd worden met de Angels en de A's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |