abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 juni 2002 @ 11:07:38 #76
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_4571765
En ja hoor, Rocker heeft gelijk zijn 1e win alweer te pakken.
Fok! League, Fantasy Baseball Champ 2003, 2004 & 2012
  vrijdag 14 juni 2002 @ 14:23:24 #77
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_4587133
het moet niet gekker worden met Rocker,straks zorgt John er nog voor dat de Rangers post-season gaan halen

Voor Zaterdag staat er ook een mooie interleague game op het programma Mets vs Yankees met voor de Yankees Roger Clemens op de heuvel en Mike Piazza voor de Mets achter de thuisplaat.

Ik denk wel dat we weer van dit soort taferelen kunnen verwachten van Clemens,Clemens is de laatste week sowieso al lekker bezig met zijn van te voren aangekondigde pitch op de armbeschermer van Bonds.

don't call to the bullpen
  vrijdag 14 juni 2002 @ 15:55:55 #78
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_4588536
Het gerucht gaat dat Clemens via een eventuele schorsing, die hij zou krijgen door het opzettelijk raken van Barry Bonds, de wedstrijd tegen de Mets en dus Mike Piazza probeerde te ontlopen. Gelukkig gaat het dan toch gebeuren. Had er graag bij willen zijn!!
  zaterdag 15 juni 2002 @ 09:04:50 #79
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_4596632
2e honkman Luis Castillo van de Florida marlins is ook met een historische hitting-streak bezig.

Al 29 wedstrijden heeft hij op z'n minst één honkslag geslagen. De langste hitting-streak van een 2e honkman ooit staat nog op naam van Rogers hornsby.

33 -- Rogers Hornsby (1922)
29 -- Luis Castillo (2002)
Joe Gordon (1942)
28 -- Red Schoendienst (1954)
Nap Lajoie (1901)

Het major league record van Joe DiMaggio zal hij waarschijnlijk niet halen, dit staat nl op 56 aaneenvolgende wedstrijden.

zaterdag 15 juni 2002 @ 09:25:25 #80
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_4596668
Het voorspel is begonnen. Vanavond staan dus Piazza en Clemens tegenover elkaar, maar het 'plunken' is al begonnen. In de 1e wedstrijd tussen de New Yorkse aartsrivalen de Mets en Yankees hebben de Mets al één slachtoffer in Jeromy Burnitz. Burnitz werd op de plaat geraakt door een pitch. Ben benieuwd of Clemens vanavond 'gebeaned' gaat worden

*en dit is dan voorlopig het einde van mijn postingstreak*

zondag 16 juni 2002 @ 13:06:53 #81
6146 SpankSpankeronie
pi_4605749
Op de 1e pitch van Estez na dan geen beanballen op Clemens,maar wat een nederlaag voor Roger in Shea-stadium,2 homeruns om zijn oren waarvan uitgerekend eentje van Piazza.

Kwam deze ook nog ergens tegen na een zoekactie op hit by pitch

zondag 16 juni 2002 @ 18:38:31 #82
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_4610020
quote:
Kwam deze ook nog ergens tegen na een zoekactie op hit by pitch
Ouch

Estes was ook de eerste pitcher ooit die van Clemens een homerun sloeg. De sportieve wraak was dus erg zoet.

maandag 17 juni 2002 @ 12:59:37 #83
6146 SpankSpankeronie
pi_4619179

En vannacht kreeg Rocker zijn 2e verliespartij voor de Rangers achter zijn naam.
Maar daar kon Johnny zelf vrij weinig aan doen,had die 3e honkman bij 2 uit geen error gemaakt dan was Johnny ongeschonden uit de 9e inning gekomen,en de skipper had hem eik allang van de heuvel moeten halen,38 ballen is toch wel een beetje veel voor een closer.
  woensdag 19 juni 2002 @ 08:07:26 #84
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_4649663
En inmiddels heeft John verlies nr 3 aan zijn broek. Haalt hij de maand juli?
  woensdag 19 juni 2002 @ 15:44:57 #85
6146 SpankSpankeronie
pi_4656623
Das mooi klote voor Rockertje,kan die straks weer afreizen naar Oklahoma
Tonight op C+ deel 2 van de Rangers tegen de Cubs waar we ongetwijfeld de homerun van Alex Gonzalez tegen Rocker nog wel een keer zullen zien langskomen.
Hopelijk met wat vuurwerk van Sosa of A-Rod
  zondag 23 juni 2002 @ 11:32:32 #86
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_4711990
Vannacht is darryl Kile, 33 jarige pitcher van de StLouis cardinals in zijn slaap overleden.

Kile in 1993 toen hij een no-hitter gooide tegen de NY Mets.

pi_4712163
What a tragedy for US baseball! The guy died in his sleep it appears. And the great voice of the Cardinals (and longtime broadcaster) Jack Buck had died earlier this week. The Cardinals organization has quite something to endure.

Boy that guy could pitch, he will be missed and the whole baseball world mourns for him and with his family and dearest ones.

R.i.p Darryl.

pi_4882436
Eerst hadden we de hitting-streak van Castillo, maar nu doet Thome dat met Homeruns. Hij heeft tot nu toe, 7 wedstrijden opeenvolgend, een homrun geslagen.

Vanavond heeft hij de kans om dat record, wat nu nog staat op 8, te evenaren en misschien te verbreken. .

'K Ben zelf geen grote fan van Thome (vind hem maar lompe honkballer), maar 'k vind wel dat hij tot nu toe een klasse prestatie heeft afgeleverd.

BTW: Nu we toch bezig zijn met records, gisteravond sneuvelde het record van de meeste homeruns in de totale majorleague op 1 dag. Er werden maarliefst 62 homeruns geslagen in beide leagues. Oude record stond op 57.

donderdag 4 juli 2002 @ 17:06:21 #89
6146 SpankSpankeronie
pi_4885069
Laat HomieThome maar homers slaan.

Rocker pakt vannacht zijn 2e overwinning van dit seizoen en hoe,door maar een mannetje uit te maken via een groundball(oke hij liet er wel eerst twee met 4 wijd op de honken komen,maar das bijzaak)

oke Johnny that's the way

pi_4888967
22.00h CET, Top of the 9th inning Yankees lead the Indians 9-1 and Thome's run appears to be OVER. Cleveland can forget it this year. The TWINS or the WHITESOX will wind the Central Division most probably. The best years for the Indians are over, the ain't dominate the Central NO longer.

Cheers.

donderdag 4 juli 2002 @ 22:17:22 #91
6146 SpankSpankeronie
pi_4889226
Thome sloeg vandaag helemaal nix
7-1 voor de Yankees ook goed?

en dat het voor de Indians een verloren seizoen is was na de transfer van Colon al bekend

Maar er is nog iemand op weg naar een giga-record,Barry Bonds staat nu al op 106 x een gratis loopje naar het eerste honk (record is 177x ook BB)en we zijn nog niet eens halverwege het seizoen

pi_4889407
Yeah man,
that Barry Bonds is amazing. Record after record he might break some more. We will see.

Thome did nothing today - yes Yankees won 7-1 and swept the Indians away. Boston however took 5 out of 5 games from Toronto the past 4 days!! They played a double-header and Toronto lost both. After losing game 1 they also lost game 5 tonight as Derek Lowe (for Boston) became the first
12-game American league winner. He is pitching well and let us not forget that they still have got Pedro Martinez down in Boston. The Red Sox will do well this year in the playoffs and they may threaten the Yankees way more than Seattle and Oakland did last year.

Cheers.

pi_4891274
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 22:17 schreef SpankSpankeronie het volgende:

Maar er is nog iemand op weg naar een giga-record,Barry Bonds staat nu al op 106 x een gratis loopje naar het eerste honk (record is 177x ook BB)en we zijn nog niet eens halverwege het seizoen

Tjah maar toch vind ik een record voor de meeste 4-wijd niet echt een prestatie eigenlijk. Ik heb veel meer waardering voor iemand die een record break door de meeste honkslagen/rbi's/strike-outs te slaan, als je begrijpt wat ik bedoel. Het is zo`n passief record en je bent afhankelijk van anderen en eigenlijk niet zo erg van je eigen kwaliteiten.

Maar goed, de vele malen 4wijd voor Bonds zegt natuurlijk wel iets over het respect (lees angst) dat pitchers hebben voor de sterke lefty

pi_4891291
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 17:06 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Laat HomieThome maar homers slaan.

Rocker pakt vannacht zijn 2e overwinning van dit seizoen [afbeelding] en hoe,door maar een mannetje uit te maken via een groundball(oke hij liet er wel eerst twee met 4 wijd op de honken komen,maar das bijzaak)

oke Johnny that's the way

Mag ik vragen waarom je zo`n fan bent van de man? Snap dat eigenlijk niet....alleen omdat hij hard gooit?
  maandag 8 juli 2002 @ 16:36:29 #95
6146 SpankSpankeronie
pi_4930517
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 00:11 schreef POL het volgende:

Tjah maar toch vind ik een record voor de meeste 4-wijd niet echt een prestatie eigenlijk. Ik heb veel meer waardering voor iemand die een record break door de meeste honkslagen/rbi's/strike-outs te slaan, als je begrijpt wat ik bedoel. Het is zo`n passief record en je bent afhankelijk van anderen en eigenlijk niet zo erg van je eigen kwaliteiten.

Maar goed, de vele malen 4wijd voor Bonds zegt natuurlijk wel iets over het respect (lees angst) dat pitchers hebben voor de sterke lefty

Tjah een 4 wijd record is natuurlijk minder dan een rbi record maar je kunt er als slagman toch vrij weinig aan doen,de pitchers zijn er toch verantwoordelijk voor dat Barry met dat record zit opgescheept.
Iig nog 68 maal 4 wijd en Barry zet het record weer scherper
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 00:13 schreef POL het volgende:

Mag ik vragen waarom je zo`n fan bent van de man? Snap dat eigenlijk niet....alleen omdat hij hard gooit?

Ik ben hier niet de Rockerfan,das Donorhoofd zie ook dit topic Barry Bonds slaat 60ste Homerun sindsdien ben ik wel extra geïnteresseerd in dat mannetje.
Heb zelf ook wat videobanden aangeschaft waarin Rocker fastballen van 99 mph staat te gooien afgewisseld met zo af en toe een slider van 83 mph en ook behoorlijk wat zenuwtrekjes vertoond,wel leuk om te zien.
En ik mag graag plaatjes van Johnny hier neer pleuren
pi_4935334
quote:
Op maandag 08 juli 2002 16:36 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Ik ben hier niet de Rockerfan,das Donorhoofd zie ook dit topic Barry Bonds slaat 60ste Homerun sindsdien ben ik wel extra geïnteresseerd in dat mannetje.
Heb zelf ook wat videobanden aangeschaft waarin Rocker fastballen van 99 mph staat te gooien afgewisseld met zo af en toe een slider van 83 mph en ook behoorlijk wat zenuwtrekjes vertoond ,wel leuk om te zien.
En ik mag graag plaatjes van Johnny hier neer pleuren
[afbeelding]
Tjah.... zenuwtrekjes heeft die gozer zeker, wat een zenuwen-leier is het eigenlijk heb je gezien wat voor vage tik hij heeft met z`n hoofd?? Denk dat hij iets spastisch heeft...
pi_4935496
Ohjah Spank , als je van werpers houdt die hard gooien en ook een slider gooien, dan moet je Jose Mesa, Mariano Rivera, Trevor Hoffman of John Smoltz checken . Allemaal kanonnen die 95+mph gooien en ze zijn tenminste echte closers , en van hen mag je gerust plaatjes van neerknallen, dat vind ik absoluut niet erg, maar niet van die simpel-minded boer van een Rocker...
pi_4935694
quote:
Op maandag 08 juli 2002 14:01 schreef SpankSpankeronie het volgende:

Boston deed hetgoed tot de All-Starbreak daarna was het niet best (31-42) dat zal dit seizoen toch beter moeten als ze de PO willen halen.

Doen ze dit jaar wel hoor, vorig jaar hadden ze volgens mij Pedro Martinez er niet bij en hadden ze een veel minder diepe pitching staff dan nu. Ook aanvallend zijn ze constanter geworden. Check nu maar de slaggemiddeles van de eerste 6 slagmensen in de line-up van Bosten, allemaal ruim boven de .300 dus dat komt wel goed..

[quote]
Misschien dat ze dan via de wild-card Post-season halen al zal dat nog een spannende strijd worden met de Angels en de A's

Ach ik denk dat ze geen moeilijke kluif zullen hebben aan de A's dit jaar, die kun je wel afschrijven hoor (zeker naar vertrek van de brothers Giambi`s(Jason&Jeremy) en Mark Mulder die beetje z`n magik-stuff kwijtraakt als pitcher... Angels daarentegen zijn dit jaar aardig goed bezig maar zijn toch echt wel een maatje kleiner dan Boston
pi_4935722
Weet iemand trouwens of de Homerun-Derby dit jaar ook wordt uigezonden door Canal +??? Op teletxt staat namelijk nix daarover....alleen dat de All Star Game wordt uitgezonden
  woensdag 10 juli 2002 @ 12:29:01 #100
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_4953556
De Allstar game heeft dit jaar gewoon geen winnaar.
Na 11 innings waren alle pitchers al gebruikt en was het voor de spelers beter om toch maar te stoppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')