Wij hebben nogal wat Macs hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Binnen één of ander corporate omgeving kan ik het me nog voorstellen. Maar goed, het aantal Macs op zulke posities is natuurlijk op 1 hand te tellen.
Pssst, ik dacht ook dat dit het mac slotchat topic wasquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:49 schreef Tijn het volgende:
TofMaar de meeste bedrijven hebben natuurlijk (logisch ook) gewoon Windows draaien. De meeste Macs die ik in het bedrijfsleven zie, staan bij kleine kantoren of creatieve industrieën (geluid, beeld, video, web etc). En bij mensen thuis natuurlijk.
Ik heb voor mezelf ook een Mac geregeld op m'n werk trouwens, zij het een Mini, maar tochHet is de enige machine in het netwerk die geen Windows draait (op een FreeBSD- en Linux-server na).
Ik zit tegenwoordig zowel thuis als op m'n werk achter een 24" iMacquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:49 schreef Tijn het volgende:
(...)
Ik heb voor mezelf ook een Mac geregeld op m'n werk trouwens, zij het een Mini, maar tochHet is de enige machine in het netwerk die geen Windows draait (op een FreeBSD- en Linux-server na).
Sowieso nog wel ná deze (uit januari 2007):quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat vind ik wel één van de tofste Macs ooit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |