Eerdaags had ik een lekkage die met spoed gemaakt moest worden. Ik bladerde in de GG en kwam terecht bij een op het eerste gezicht professioneel bedrijf.
Toen deze heer bij mij op de stoep stond, kwam hij mij zeer bekend voor. Maar ik kon hem verder niet plaatsen. Nja goed, ik had dus een lekkage bij de garage. Dus ik had alles er even uitgehaald. Ik vertelde hem dat waarschijnlijk de pijpleiding kapot was.
Hij vertelde mij: ' Don't worry, give me a tic-tac,a bag of sand, two ropes and a soda ', nja goed. Het was dus een Amerikaan dus ik dacht dat hij dorst had of iets dergelijks. Ik liet hem rustig zijn werk doen en ik ging even wat anders doen.
Twee uur later kwam hij naar mij toe en vroeg mij of ik hem 5000 euro wilde betalen. WTF?! Wat heeft deze flikker gedaan: hij heeft de lekkage gemaakt met de tictac. En heeft een auto gebouwd met de overige materialen. Dus ik zei zo van: boah geak! Je bent toch geen McGyver! Waarop hij zei: 'Yes!'.
Klacht: Ik moet McGyver geld betalen.
subklacht: BOAH GEAK! MCGYVER IS BIJ MIJ THUIS!! en ik heb geen touwtjes, tictacs meer!