in oudere versies van van earth zit het nog nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:18 schreef Klaagbak het volgende:
Gebeurt niks als ik op ctrl alt a druk
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:12 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik probeerde het maar kreeg mededeling "out of fuel" en toen ging ik zo naar beneden met mijn staart naar onderen en ik viel zo als een benno baksteen.
Hier heb je de controlsquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
hoe rem je af met dat vliegtuig? ik heb m zo geland en nu rijd ie al n halfuur door over de grond en gaat maar heel langzaam langzamer
quote:
Viel je motor er ook toevallig af?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:12 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik probeerde het maar kreeg mededeling "out of fuel" en toen ging ik zo naar beneden met mijn staart naar onderen en ik viel zo als een benno baksteen.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:44 schreef Yoda87 het volgende:
dit is wel een TVPiloot waard
PageDown. Punt en komma zijn de remmen van het landingsgestel (voor als je de grond raakt).quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:02 schreef KoekjesTwister het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk mijn snelheid minderen? Zelfs met de throttle op 0, landingsgestel uit en flaps op 100% ga ik met 350 kilometer per uur op de baan af.
PageDown heb ik al gedaan. Throttle is compleet uit. Het is mij wel gelukt om te landen ,maar landen met 350 kilometer per uur en er dan een minuut over doen om met de remmen van de wielen naar 0 te deaccelereren duurt mij wat te lang.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
PageDown. Punt en komma zijn de remmen van het landingsgestel (voor als je de grond raakt).
Maar het past nog wel op de landingsbaan. Een echte landing duurt ook geen 10 seconden...quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:43 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
PageDown heb ik al gedaan. Throttle is compleet uit. Het is mij wel gelukt om te landen ,maar landen met 350 kilometer per uur en er dan een minuut over doen om met de remmen van de wielen naar 0 te deaccelereren duurt mij wat te lang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |