frietquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Welke van de 3 is z'n zoon?en welke is Smokez?
ownee heb saucijzenbroodquote:
stomme belgenquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee maar mijn zoontje wel en dat vind ik wel leuk dus dan mag ik toch wel ff jompelen?
En bij deze: EXCUSES voor de warrigheid
ofquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is Sm0keZ als hitman
[ afbeelding ]
morguuh crazyquote:
kijk eens goed. hitman heb ik het niet over.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je faalt als nederlander en als hitman
Pssssstquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je faalt als nederlander en als hitman
nog steeds faal je als hitman en ik als lezende grtdojw-erquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk eens goed. hitman heb ik het niet over.
ik ben de ron jeremy hier.
Nee, Sm0keZ krijgt alleen te horen van verschillende mensen dat die foto op hitman lijkt en geeft dat doorquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Pssssstsmokez vindt zichzelf hitman niet WL
Daar gaat het niet omquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, Sm0keZ krijgt alleen te horen van verschillende mensen dat die foto op hitman lijkt en geeft dat door
Zo loop ik er trouwens niet vaak bij hoor, nu zit ik hier gewoon in m'n Jack & Jones spijkerbroek en vest en m'n nette maxies aan
Dan nog, over 21 kwartiertjes is het weekendquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet omhet ging om de Friday fail
21 maar...quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan nog, over 21 kwartiertjes is het weekend
joh, ik ken je aleen maar zoquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, Sm0keZ krijgt alleen te horen van verschillende mensen dat die foto op hitman lijkt en geeft dat door
Zo loop ik er trouwens niet vaak bij hoor, nu zit ik hier gewoon in m'n Jack & Jones spijkerbroek en vest en m'n nette maxies aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |