quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:48 schreef Milou__ het volgende:
Voor mij is dat niet zo natuurlijk hoor
Speculatiesquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:49 schreef Yesse het volgende:
Maar ze hadden het er over dat ie zo "mooi" lagDat ie daarom moeilijk afgebroken kon zijn tijdens het neerkomen... Maarja dat zijn journlisten..
Kan het niet zo zijn dat ie gewoon een foutje heeft gemaakt?
Oeh, spannendquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
betrilbare betrouwbare bronnen
jah of ik was hier al een tijdje niet meer geweest en kwam toevallig even kijkenquote:
Die is mooi...quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:54 schreef Californium het volgende:
[..]
jah of ik was hier al een tijdje niet meer geweest en kwam toevallig even kijkendan ga ik wel niet vragen hoe het hier is ... ben alweer weg hoor.... sjeez
Wat heeft iedereen hier opeens een kort lontje zegquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:54 schreef Californium het volgende:
[..]
jah of ik was hier al een tijdje niet meer geweest en kwam toevallig even kijkendan ga ik wel niet vragen hoe het hier is ... ben alweer weg hoor.... sjeez
ik had het gezien jahquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:56 schreef PieterBas het volgende:
Cali.. een topic voor jou
Studeren in Schotland
Ik wil stiekem bij de verkeerspolitie.. achter wegmisbruikers aan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Alleen om dat soort dingen te mogen doen zou ik dan weer wel agent willen worden
Dat lijkt me ook wel gaaf jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wil stiekem bij de verkeerspolitie.. achter wegmisbruikers aan.
Ik heb helemaal geen kort lontjequote:Op woensdag 25 februari 2009 14:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen hier opeens een kort lontje zeg
ik heb geen kort lontje... vind die opmerking gewoon raar.... EN jah Piles ik doe het erom.... ik zit elke seconde van de dag SES te checken om te kijken of het topic al bijna vol isquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen hier opeens een kort lontje zeg
Het komt op mij de laatste tijd alleen nogal over dat je het er om doet
Die heb je wel, maar je bent een kerel en ontkent dat dusquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen kort lontje![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |