kloptquote:
Volgens mij is het geen half defecte 350D hoor, alleen de interne flitser werkt niet goed.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Best duur dan, voor een half defecte EOS 350d
geprobeerd ja.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:56 schreef Festini het volgende:
Heb je het al geprobeerd met een andere CF kaart? Geeft ie dan nog steeds err99 ?
thanks but no thanksquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:13 schreef Festini het volgende:
[..]
Interesse in [TK] Halve PC/Hardware ??
te weinig, sorryquote:
genoteerd maar nog steeds aan de lage kantquote:
hoe kan ik dat zien?quote:
dan zegt hij nu: IMG_7327.JPGquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:39 schreef KitteKat het volgende:
geen idee
--
Kijken hoe de foto optelling is dus IMG_<nummer>
quote:
125quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:50 schreef muzas het volgende:
Ik denk dat de mensen hier de prijs niet snappen, omdat je bij de mediamarkt een "veel kleinere kunt kopen voor 80 euro mét lens"
Schroef een dikke L op dit ding en je schiet de meest prachtige foto's. De interne flitser is kut... so what... mensen die zo'n camera serieus gebruiken, gebruiken de interne flits toch niet...
goed plan, zet ik hem ook neerquote:
Nee, sorry,quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:07 schreef muzas het volgende:
Geen leuke lenzen die je kwijt moet?
En buiten alles... die lowepro tas... wellicht intresse... Ik heb nu zon schouder ding waar mijn 70-200 2.8 IS niet echt inpast... kan die wel in die tas?
quote:
Die heb ik wel liggen, maar blijf ik zelf gebruiken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:56 schreef Deva het volgende:
Ik heb ook nog interesse
Toevallig geen kit lens liggen?
alsof die lensjes niet los te verkrijgen zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:04 schreef LadyMongrel het volgende:
Beetje jammer dat je er geen lens bij verkoopt.. Niet dat ik m wil heb de 1000D maar toch, koop je een spoiegelreflex zit er geen lens bij :p
pm gelezen, nieuwe PM onderwegquote:
Dan gaat het over.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:03 schreef jefjef het volgende:
en nog een PM gestuurd, mijn bod gaat omlaag naar 90,- Heb gezien wat een kitlens kost op ebay/marktplaats enz..
150 incl kitlensquote:Op zondag 8 maart 2009 02:00 schreef jefjef het volgende:
hoi,
nog steeds 125,- of wat had jij in gedachten dan?
26 maart vind ik wel vrij ver weg moet ik bekennen....quote:Op zondag 8 maart 2009 15:39 schreef jefjef het volgende:
verkocht! donderdag 26 maart (dan heb ik mijn paycheck wel binnen...) rond 14:00 uur ergens in Apeldoorn, bijvoorbeeld bij Wegener afspreken? Moet jij wel weten te vinden als journalist toch?)
jawel, daar heb ik familie wonen en anders ben ik sowieso wel bereid om je een beetje tegemoet te rijdenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:05 schreef Da_Wei het volgende:
Kom je ooit wat meer in het zuiden? Brabant of limburg?
Nou... 150 euri voor een set als dit is incl minder goed werkende flitser echt spotgoedkoop hoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:22 schreef Da_Wei het volgende:
150 incl kitlens is inderdaad een goede prijs, het enige waar ik mee zit is dat de interne flitser niet werkt, waardoor het lagere bod.
Brandstofkosten delen en dan kom ik naar Eindhoven....quote:Op zondag 8 maart 2009 19:33 schreef Da_Wei het volgende:
Hoe zou je de koop willen afhandelen? Ik ben regelmatig in zowel Eindhoven als in Maastricht.
prima!quote:Op zondag 8 maart 2009 19:45 schreef Da_Wei het volgende:
Dan spreek ik liever ergens halverwege af, Ik denk dat ik met mijn auto namelijk zuiniger rijd. Zullen we het verder via PB afhandelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |