wat onken ik dan? Ik zeg alleen dat er 1000x meer slachtoffers van ander zinloos geweld zijn per jaar.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:23 schreef Ruud het volgende:
[..]
ik val onder geen enkele groep, ik ben een eenling
Het is wel algemeen bekend dat hooliguns het hier weer gaan ontkennen.Moeten we dan alle geweld wat niet goed doden oplevert maar niet gaan postenquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:26 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
wat onken ik dan? Ik zeg alleen dat er 1000x meer slachtoffers van ander zinloos geweld zijn per jaar.
als je gewoon naar een voetbalwedstrijd gaat is de kans dat je problemen met hooligans krijgt 0,1% ofzo. maar wss open je dit topic om te trollen ofzo.
Als je het zo beroerd post, dan liever niet nee.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:28 schreef Slappy het volgende:
[..]
Het is wel algemeen bekend dat hooliguns het hier weer gaan ontkennen.Moeten we dan alle geweld wat niet goed doden oplevert maar niet gaan posten![]()
Begin maar eens met het posten van ál het geweld en je zult zien dat het deel dat aan voetbal gerelateerd is, minimaal is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:28 schreef Slappy het volgende:
[..]
Het is wel algemeen bekend dat hooliguns het hier weer gaan ontkennen.Moeten we dan alle geweld wat niet goed doden oplevert maar niet gaan posten![]()
Nee, maar het is interessanter welk beeld iemand zelf als hooligan ziet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:11 schreef bas-beest het volgende:
[..]
is het erg moeilijk om zelf te zoeken?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hooligan
Idd, en dat vermoeden er velen. Belabberd Nederlands, identieke zinsbouw, bezigt ook vaak de woorden 'terroristen' en 'vrede' e.d. Veel parallellen dus.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:29 schreef Wheelgunner het volgende:
Je Nederlands doet me vermoeden dat je een kloon van Meki bent...
homoquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:30 schreef bas-beest het volgende:
nee, niet naar VBL... daar heb ik nog nooit gepost en dat wil ik zo houden!
Gelukkig. We kunnen nu opgelucht adem halen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:04 schreef Slappy het volgende:
Ohh ik ben geen moslim en ben ook geen Marokkaan
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:47 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Gelukkig. We kunnen nu opgelucht adem halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |