zorg je wel dat je niet voor de camera staat?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:11 schreef kwaakvaak het volgende:
ik ben er niet, moet even naar de ap!... Ga je ook mee murmelientje? *wink wink*
hoezo? ik kan jou toch gewoon mee hier naar bed sleuren schatje?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:11 schreef kwaakvaak het volgende:
ik ben er niet, moet even naar de ap!... Ga je ook mee murmelientje? *wink wink*
Ach... is best goed voor de kijkcijfers op redtube.com anders hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zorg je wel dat je niet voor de camera staat?
das waar!... ik zie je zoquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoezo? ik kan jou toch gewoon mee hier naar bed sleuren schatje?
Ik ben ook irritant en belerend.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind m irritant en belerend
Ik ben een goed mens en dat weet ik van mezelf, maar ik hoef toch niet te benoemen waarom, wat ik voor andere mensen doe?
Vind bepaalde dingen niet meer dan normaal en ik ga GEEN donateur worden van t een of t ander.
Heb niet het gevoel dat dat erg veel nut heeft en ik kan mn geld zelf veel te goed gebruiken.
En lef heb ik inderdaad op. Soms moet je dingen zo zeggen om een discussie op gang te krijgen. En zie hier de discussiequote:Op woensdag 25 februari 2009 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
het lef hebben anderen een minder mens te noemen
en zichzelf maar op de schouders tappen!
gevonden!quote:
Waarop je bij deze mijn eerste gedachte bevestigd, dank u wel Joeyquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:15 schreef JoeyT het volgende:
En lef heb ik inderdaad op. Soms moet je dingen zo zeggen om een discussie op gang te krijgen. En zie hier de discussie.
Haha ja dat realiseerde ik me net ook. Je bent strontirritant maar we hebben het al heel de ochtend over je. dat doe je best aardig dusquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben ook irritant en belerend.
[..]
En lef heb ik inderdaad op. Soms moet je dingen zo zeggen om een discussie op gang te krijgen. En zie hier de discussie.
Weet ik niet. Ik hou me niet bezig met vragen waar ik geen antwoord op zal krijgen. Ik denk dat wanneer er ooit een afrekening zal zijn, Hij of Zij zal kijken hoe je geweest bent en niet wat je gelooft hebt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:28 schreef JonKeL het volgende:
JoeyT ben jij ook gelovig?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:15 schreef JoeyT het volgende:
Soms moet je dingen zo zeggen om een discussie op gang te krijgen.
bleeegh wat saaiquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoezo? ik kan jou toch gewoon mee hier naar bed sleuren schatje?
Dit getuigt weer van het niveau waar jij op zit. Dit leren ze je namelijk op universiteiten.quote:
weer een beetje bijgekomen van Carnaval MNR?quote:
hoe je jezelf weer in kan dekken?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:26 schreef JoeyT het volgende:
Dit leren ze je namelijk op universiteiten.
Je vriendin snapt het beter dan jij. Kijk eens naar wetenschappelijke artikelen. Je plaatst een harde stelling om de aandacht te trekken en dan ga je er dieper op in.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:17 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Waarop je bij deze mijn eerste gedachte bevestigd, dank u wel Joey
Maar de vraag is of dat aan mij ligt of aan het niveau van enkele anderen. Ik zou bv wel jouw mening willen horenquote:
Ja hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
weer een beetje bijgekomen van Carnaval MNR?
Je kan veel over me zeggen maar indekkenquote:
Plato? Ben jij dat?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit getuigt weer van het niveau waar jij op zit. Dit leren ze je namelijk op universiteiten.
dus mensen die niet naar uni's zijn gweest kunnen niet zo "goed" zijn als jij? (op allerlei manieren)quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit getuigt weer van het niveau waar jij op zit. Dit leren ze je namelijk op universiteiten.
Die is weg, heb alleen nog last van de migraine kater...alsof ik onder de stadsbus gelegen hebquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:28 schreef automatic_ het volgende:
ArTiC; hoe is het met de hoofdpijn?
Ik vind dit een aardig complimentquote:
zondagmiddag in Helmond, was meer dan genoeg weerquote:
Je plaatst een hypothese en probeert die te bewijzen dan wel te ontkrachten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je vriendin snapt het beter dan jij. Kijk eens naar wetenschappelijke artikelen. Je plaatst een harde stelling om de aandacht te trekken en dan ga je er dieper op in.
Dat is meer de Wilders methode, en niet alle wetenschappers gebruiken deze methode, eigenlijk gebruiken vooral wetenschappers die geen goed verhaal hebben deze methode. Hard schreeuwen en dan maar hopen dat ze voldoende aandacht krijgen. Het werkt, uiteraard hard roepen werkt altijd. Maar of het een kwestie is van beter snappen... Ach die conclussie mag jij voor jezelf trekkenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je vriendin snapt het beter dan jij. Kijk eens naar wetenschappelijke artikelen. Je plaatst een harde stelling om de aandacht te trekken en dan ga je er dieper op in.
Nee. Ik zeg enkel dat het een manier is om mensen aan het denken te zetten. Dat het je niet aanstaat omdat ik degene ben die jou dat moet vertellen is toch echt jouw probleem.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dus mensen die niet naar uni's zijn gweest kunnen niet zo "goed" zijn als jij? (op allerlei manieren)
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je kan veel over me zeggen maar indekken. Ik verklaar mezelf graag vogelvrij.
dat is volgens jou dus een "harde stelling" om een discussie aan te wakkeren?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:56 schreef JoeyT het volgende:
Ja, dat maakt je minder mens. Verder gaat het mij meer om het algemene wat neergezet wordt. Dagelijks sterven er ontzettend veel mensen, maar wat doe jij er aan? Zo niets? Maakt je minder mens.
Ik zeg niet dat je gemene dingen hebt gezegd... dat zeg jij omdat jij denkt dat ik dat denk. Daar ga je al de fout in. Je moet niet proberen om voor mij te denken... misschien moeten ze dat op uni's lerenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg enkel dat het een manier is om mensen aan het denken te zetten. Dat het je niet aanstaat omdat ik degene ben die jou dat moet vertellen is toch echt jouw probleem.
Lees mn posts nou nog eens met een rozere bril en kijk dan eens of ik van die gemene dingen zeg.
Beargumenteren ook. Ik heb nog steeds geen zinnig argument gezien dat jouw boude bewering staaft.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:26 schreef JoeyT het volgende:
Dit leren ze je namelijk op universiteiten.
dan ga je uit van de beta studies.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je plaatst een hypothese en probeert die te bewijzen dan wel te ontkrachten.
Ik wil mij er niet mee bemoeien, ondanks dat ik mijn HBO heb afgemaakt en WO doequote:Op woensdag 25 februari 2009 14:38 schreef ArTiC het volgende:
ik mag me hier niet mee bemoeien, ik heb mijn HBO niet afgemaakt
een discussie aanwakkeren leer je (volgens mij) gewoon al op de middelbare school.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg enkel dat het een manier is om mensen aan het denken te zetten. Dat het je niet aanstaat omdat ik degene ben die jou dat moet vertellen is toch echt jouw probleem.
Lees mn posts nou nog eens met een rozere bril en kijk dan eens of ik van die gemene dingen zeg.
ik heb WO gedaan maar ik begrijp het niet....quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wil mij er niet mee bemoeien, ondanks dat ik mijn HBO heb afgemaakt en WO doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |