whehehquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:39 schreef Tally het volgende:
En ik heb geen post door het slotje gepost!
zeg maar nee dan krijg je er 2quote:
ik kan de songtekst niet vindenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:36 schreef Runx het volgende:
deze is ook zo hard, maar het is van vroeger, en speciaal voor P00p
n00bquote:
dankjewel nu kan iedereen hem mee zingenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
n00b
't Liep tegen Kerstmis, hij zocht in de stad
Of iemand voor hem soms een kamer nog had
Maar waar hij ook kwam, even keek men hem aan
Dan schudde men 'nee', en dan kon-ie weer gaan
refren':
Hij was maar 'n neger, zo'n zwarte
Zoiets haal je niet in je huis
Omdat je 't noodlot dan tartte
Want die zwarten zijn immers niet pluis
Hij zag door de ramen de kerstbomen staan
Met glinst'rende bellen en lichtjes eraan
Hij hoorde gezang, ozo vroom en devoot
Terwijl men voor hem alle deuren goed sloot
refren'
In 't kerkje dat noodde, daar knielde hij neer
Bij 't ruw-houten kribje, van ons Lieve Heer
Toen vroeg-ie zich af of dat kindje zo klein
Alleen maar voor blanken geboren zou zijn
refren'
ik heb hier system of a down eropquote:
ik hier de nieuwe prodigy.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb hier system of a down erop
dit lied is ook serieus bedoeld hé, het is al heel oudquote:
is de nieuwe cd een keer uit ? met omen er opquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hier de nieuwe prodigy.
das alleen voor kampioenen weggelegd (radio3)
Drum and Basequote:Op woensdag 25 februari 2009 12:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hier de nieuwe prodigy.
das alleen voor kampioenen weggelegd (radio3)
hey jij komt ook weer binnengevlogen zie ikquote:
nep allochtoonquote:
mja er zijn wel meer van dat soort liedjes hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:46 schreef Runx het volgende:
[..]
dit lied is ook serieus bedoeld hé, het is al heel oudecht hard man, maarja life is a bitch
zo kwam ik vanochtend tot 9 op een rij alleen maar met plaatjesquote:
wat ik luister van alles hoarquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zo kwam ik vanochtend tot 9 op een rij alleen maar met plaatjes
idd ik hoor madz alleen maar over r&b en hip hopquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:49 schreef Runx het volgende:
[..]
wat ik luister van alles hoarik ben geen wigger
money over bitches
nee joh zoquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd ik hoor madz alleen maar over r&b en hip hop![]()
kijk runx, zo ziet hij er over 5 jaar uit
[ afbeelding ]
vette bandana gekquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waar bemoei jij je mee, patat verraderquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waar bemoei jij je mee, patat verrader
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waar bemoei jij je mee, patat verrader
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
waarom moet je dat nou weer er bij zettenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:00 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemiddag (met broodjeen pannekoeken)
Nahja weet ik niet? Sorryquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:00 schreef Runx het volgende:
[..]
waarom moet je dat nou weer er bij zetten![]()
![]()
Probeer eens: A Day to Remember - The downfall of us allquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:56 schreef Runx het volgende:
The Prodigy - Invaders Must Die fakking vette nummer ditbegint goed
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Probeer eens: A Day to Remember - The downfall of us all![]()
ey, ga jij die tattoo nog zetten, ooit ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:04 schreef Runx het volgende:
[..]
[ afbeelding ] nee gewoon ei met spek
ik ga wel een tattoo zetten ja wanneer weet ik nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ey, ga jij die tattoo nog zetten, ooit ?
pannekoekenquote:
Give me a pen and paper so I can write about my life ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:08 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ga wel een tattoo zetten ja wanneer weet ik niet
weet ik niet zeker misschienquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Give me a pen and paper so I can write about my life ?
pannekoeken zijn gewoon vies, pannekoekquote:
of net zo'n mooie als guus?quote:
Nee helaas 200km verderopquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:08 schreef Runx het volgende:
[..]
woon je hel toevallig in enschede ?
het is pannenkoekquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
pannekoeken zijn gewoon vies, pannekoek
ja weet ik, maar op zijn a'dams klinkt het als pannekoek...quote:
care als hij het mooi vind is dat toch goedquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
of net zo'n mooie als guus?
Iraneesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Drom zei ik ook pannekoek ipv pannenkoek (ik schrijf met accentquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja weet ik, maar op zijn a'dams klinkt het als pannekoek...
het is ook frikandel ipv frikadel
hoewel het in limburg wel frikadel zou zijn
neequote:Op woensdag 25 februari 2009 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vanavond bamired je dat wel ?
ik wil een tattoo om mijn vinger zodat het lijkt alsof ik een ring hebquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:12 schreef Runx het volgende:
[..]
care als hij het mooi vind is dat toch goedje doet het toch voor je zelf en niet voor iemand anders
riiightquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Drom zei ik ook pannekoek ipv pannenkoek (ik schrijf met accent)
dan pakken we de deegroller maar weer.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik niet nee![]()
[..]
imortal you have to keep shooting
ik wil een tattoo van een rolex om mijn arm zo dat het lijkt dat ik een rolex horloge heb i.p.v een casioquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik wil een tattoo om mijn vinger zodat het lijkt alsof ik een ring heb![]()
WOAH vet gekquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:14 schreef Runx het volgende:
[..]
ik wil een tattoo van een rolex om mijn arm zo dat het lijkt dat ik een rolex horloge heb i.p.v een casio
ga je daar dan ook aan likken?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:14 schreef Runx het volgende:
[..]
ik wil een tattoo van een rolex om mijn arm zo dat het lijkt dat ik een rolex horloge heb i.p.v een casio
brood in het tosti apparaat ?quote:
pssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
of cursequote:Op woensdag 25 februari 2009 13:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ga je daar dan ook aan likken?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
pssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goffer
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
???????quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ga je daar dan ook aan likken?
quote:
Neenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
brood in het tosti apparaat ?
[..]
pssst* -Madskillz28TH pakt zijn magnum 1.2 halfautomatischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
maar jullie hebben wel een tosti apparaat daar he ?quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
psies ben gewoon dom![]()
Ik dacht me er nog uit te kunnen lullen
Nog niet..maar mijn collega wil dat wel gaan regelen, want die moet nu steeds naar huis om tosti's te makenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar jullie hebben wel een tosti apparaat daar he ?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH pakt zijn magnum 1.2 halfautomatisch![]()
Dicky dickquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH pakt zijn magnum 1.2 halfautomatisch![]()
koekenpanquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan pakken we de deegroller maar weer.
welke autozaak is het danquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nog niet..maar mijn collega wil dat wel gaan regelen, want die moet nu steeds naar huis om tosti's te maken
[..]
pssstga eens doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat weet je nu toch welquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:20 schreef Runx het volgende:
[..]
welke autozaak is het dan
ik moet dat wel weten namens de tosti verenging
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:21 schreef crazy987 het volgende:
hallo vriendjes
en vriendinnetjes
hier issie dan alweer
de man die uw dag waarschijnlijk wel weer komt vergallen.
de man die gewoon weer heel even hierzo komt baggeren
dus verstop uw kinderen en bedek uw ogen
want het is niemand anders als![]()
![]()
![]()
![]()
C R A Z Y 9 8 7![]()
![]()
![]()
woohoo
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:22 schreef Runx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:22 schreef Runx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor debiele josti mensenquote:
gelukkig heb ik dat jou nog maar 2x gezegtquote:
eerder mini dick, met zn 1,2quote:
echt nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
gelukkig heb ik dat jou nog maar 2x gezegt
kerel vrolijk wezenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:21 schreef crazy987 het volgende:
hallo vriendjes
en vriendinnetjes
hier issie dan alweer
de man die uw dag waarschijnlijk wel weer komt vergallen.
de man die gewoon weer heel even hierzo komt baggeren
dus verstop uw kinderen en bedek uw ogen
want het is niemand anders als![]()
![]()
![]()
![]()
C R A Z Y 9 8 7![]()
![]()
![]()
woohoo
een held is het!!quote:
wel gvdquote:
echt niet, je hebt alleen debs op hyves laten zien, omdat ik geen hyves hadquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wel gvd![]()
ik heb het je gezegt EN op hyves laten zien..stomme alzheimer allochtoon
en toen heb ik je ook laten zien waar ze werkt !!!!!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:26 schreef Runx het volgende:
[..]
echt niet, je hebt alleen debs op hyves laten zien, omdat ik geen hyves had
ik zou bubba op madskillz28th afsturen Debbiequote:Op woensdag 25 februari 2009 13:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en toen heb ik je ook laten zien waar ze werkt !!!!!!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en toen heb ik je ook laten zien waar ze werkt !!!!!!
wees "voor de verandering" maar weer eens het eigenwijze jochie.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:28 schreef Runx het volgende:
[..]niet want toen gingen we weg
naja beweer jij maar dat je hebt laten zien, ik zeg toch dat ik het niet weet![]()
[ afbeelding ]
lol, die smileyquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:28 schreef Runx het volgende:
naja beweer jij maar dat je hebt laten zien, ik zeg toch dat ik het niet weet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:28 schreef Runx het volgende:
[ afbeelding ]
*ahum, graag gedaanquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady volgt het niet meer..
Ik wordt oud
hehe kerel dat tegen mij zeggenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wees "voor de verandering" maar weer eens het eigenwijze jochie.
Kan ik er wat aan doen dat jij een geheugen van een goudvis hebt
idd jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:30 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe kerel dat tegen mij zeggen [ afbeelding ]
ja en allemaal dankzei jou werkquote:
deze discussie hebben wij wel vakerquote:
truequote:Op woensdag 25 februari 2009 13:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
deze discussie hebben wij wel vaker
9 van de 10x heb ik gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:32 schreef Runx het volgende:
[..]
truehap hap hap, als een goudvis naar eten..wat zeg ik jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
idd, vertel jij eens een mop!quote:
wie hapt er nou ? ik vroeg debbie wat en jij bemoeit je er meequote:Op woensdag 25 februari 2009 13:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hap hap hap, als een goudvis naar eten..wat zeg ik je
beter als eerstquote:
dat is geen happenquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:34 schreef Runx het volgende:
[..]
wie hapt er nou ? ik vroeg debbie wat en jij bemoeit je er mee
Ja maar iedereen weet het alquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:31 schreef Runx het volgende:
[..]
ja en allemaal dankzei jou werken onze nieuwsgierigheid
goede berichten terug van de vriendin ?quote:
en sommigen zijn het alweer vergetenquote:
Dat ook jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en sommigen zijn het alweer vergeten
dat denk jijquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik weet wel dat je vaak over mij fantaseert en droomt, maar dat is niet altijd real lifequote:Op woensdag 25 februari 2009 13:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, is goed jij hebt gelijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:38 schreef Runx het volgende:
[..]
ik weet wel dat je vaak over mij fantaseert en droomt, maar dat is niet altijd real life
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:41 schreef Ladylike het volgende:
CWI dicht
stomme hollandse trut, ik vroeg het nog extra...
gelukkig scheen het zonnetje en was het een lekkere wandeling die ik dan maar heb uitgebreid met een bezoek aan de pinautomaat en supermarkt
ben je nog bruin geworden in de zonquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:41 schreef Ladylike het volgende:
CWI dicht
stomme hollandse trut, ik vroeg het nog extra...
gelukkig scheen het zonnetje en was het een lekkere wandeling die ik dan maar heb uitgebreid met een bezoek aan de pinautomaat en supermarkt
Sure vraag maar aan moosquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:45 schreef Runx het volgende:
[..]
huh? jij bent toch de zon van apeldoorn
haring is wel lekker, maar niet te veel 1tje is wel genoegquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
haringbijten ? eerst friet , nu dit
wattan ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sure vraag maar aan moosmorgen
christenen vieren eerst 3 dagen carnaval (FRIET eten en zuipen) om daarna 40 dagen te vasten (tot pasen)quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
haringbijten ? eerst friet , nu dit
ja alleen dat vasten , dat wordt hem zeker niet ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
christenen vieren eerst 3 dagen carnaval (FRIET eten en zuipen) om daarna 40 dagen te vasten (tot pasen)
en dat begin wordt met het eten van vis (haring in dit geval) gevierd...
het daaro toch neuken voor een zak patatquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
christenen vieren eerst 3 dagen carnaval (FRIET eten en zuipen) om daarna 40 dagen te vasten (tot pasen)
en dat begin wordt met het eten van vis (haring in dit geval) gevierd...
das wat anders dan een breezerquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:52 schreef Runx het volgende:
[..]
het daaro toch neuken voor een zak patat
idd goedkoperquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das wat anders dan een breezer
Ik vast idd nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja alleen dat vasten , dat wordt hem zeker niet ?
van dat vis eten wist ik niet trouwens, van dat vasten wel
wat is patat?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:52 schreef Runx het volgende:
[..]
het daaro toch neuken voor een zak patat
Mja ook geen visjequote:Op woensdag 25 februari 2009 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vast idd niet
nja ik snap het niet.. je bijt hier in een haring maar in je andere hand heb je nog een glas bier (veel plekken geven nu gratis haring bij je pilsje)
vasten is in mijn ogen ook geen alcohol..
jawel, geen vlees, wel visquote:
quote:
Ik ga straks wat eten met moos en een vriend van hemquote:
keigaaf manquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ga straks wat eten met moos en een vriend van hem
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:03 schreef Runx het volgende:
[..]
keigaaf man, komt die na apeldoorn of ga jij na adam ?
wel beetje pedo![]()
keigaafvet man , ik wou ook dat ik er was op een of andere wonderquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]keigaaf zegt ie halve belg
Neu die vriend woont in deventer en dus gaan ze wat eten in Apeldoornja ja
en ga ik ff mee
Ja ander keertjequote:Op woensdag 25 februari 2009 14:07 schreef Runx het volgende:
[..]
vet man , ik wou ook dat ik er was op een of andere wonder
beweer jij dat hij op mij lijkt ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:12 schreef debbie_19 het volgende:
Eerst maar eens kijken hoe ik met moos overweg kan
Neej maar als hij erg is...dan kan ik dat ongeveer x5 doen en dan weet ik hoe erg jij bentquote:
nouuuuquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej maar als hij erg is...dan kan ik dat ongeveer x5 doen en dan weet ik hoe erg jij bent
De luiheidquote:
quote:
Dude het gaat echt...te slowquote:
jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude het gaat echt...te slowtis nu wel half 3 geweest btw
wat ?quote:
als je nou eens wat gaat doen gaat de tijd echt veel snellerquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jamaar het gaat echt heeeel heeeeeel langzaam
Ik ben bezig jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als je nou eens wat gaat doen gaat de tijd echt veel sneller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |