Alsof ze de updates van nieuws websites opdreunen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bellen er alleen maar kneuzen naar de omroepen voor ooggetuigeverslagenMijn god zeg, wat een hakkelaars
Olijfolie, goud, olie en gas, landbouw, textielindustrie, ..quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:11 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ze kunnen ook niet anders. Veel meer dan toerisme is daar ook niet.
alleen hun ruggenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:11 schreef piertje2 het volgende:
toch doden idd. worden bodybacks uit wrak gehaald!
bags.....quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:11 schreef piertje2 het volgende:
toch doden idd. worden bodybacks uit wrak gehaald!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bellen er alleen maar kneuzen naar de omroepen voor ooggetuigeverslagenMijn god zeg, wat een hakkelaars
Ik denk dat je niet echt rustig een babbeltje kunt maken op dat momentquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vrij bizar inderdaadquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:12 schreef Greys het volgende:
Hoe kan die Turkse kloothommel dan roepen dat er geen doden zijn.
Die man moeten ze meteen ontslaan.
Ja uiteraard. Hartstilstanden en dat soort dingen. Je kan jezelf doodschrikken volgens mij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:11 schreef Taurus het volgende:
[..]
Sterven er echt mensen door schrik?![]()
Tjsah, dat zullen we misschien pas later weten. Maar als je van je stoel naar voren/achter vloog op moment van breken van de stoelen dan heb je een kans..quote:Leek mij juist op die plaatsen waar het vliegtuig is gebroken. Daar zitten ook stoelen natuurlijk, zeker daar in het midden. Dat overleef je niet, lijkt me, en ze konden uiteraard niet van tevoren iedereen naar de voorkant of achterkant sturen.
Ik heb een keer een beetje een onrustige landing meegemaakt en toen zat er achter me een man te huilen van schrik terwijl zijn vrouw hem troostte. Vliegen zal voor die man zijn ergste angst geweest zijn.quote:
Hij is ter plaatsequote:Op woensdag 25 februari 2009 12:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeker 4-5 doden, aldus Veenstra @ 3FM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |