Björk heeft bepaald geen gebrek aan anti-fans (of hoe je dat ook noemt). Ik vind ook niet alles van haar even goed, vooral de meer recente dingen. Of het nou echt pretentieus is weet ik niet - experimenteel en pretentieus is niet hetzelfde.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:09 schreef Gellius het volgende:
Ja, LtG is een fijne plaat. Ik ben niet zo van de solo-Bjork, ik schijn de enige ter wereld te zijn die na vijf minuten quasi-diepzinnig gedoe snakt naar een interventie van de veelverguisde Einar.
Kan je daar nog "nee" op antwoorden?quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:54 schreef Gellius het volgende:
Mag ik hier bekennen helemaal niets met Spinvis te hebben?
Het is geen achtergrondmuziek, je moet er wel met volle aandacht naar luisteren. Vind ik. En die gelegenheden zijn in mijn geval schaars.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:25 schreef Frollo het volgende:
Spinvis. Neuh, daar heb ik geen uitgesproken pro- dan wel anti-mening over. Moet dat dan? Sommige nummers zijn zeer oké (Bagagedrager), maar het is me nog nooit gelukt om m'n aandacht bij een heel album te houden.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:25 schreef Frollo het volgende:
Spinvis. Neuh, daar heb ik geen uitgesproken pro- dan wel anti-mening over. Moet dat dan? Sommige nummers zijn zeer oké (Bagagedrager), maar het is me nog nooit gelukt om m'n aandacht bij een heel album te houden.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:25 schreef Frollo het volgende:
Spinvis ken ik niet. Ja, de naam, en ik heb wel eens een foto'tje gezien van de meneer, maar ik heb nog nooit een liedje van 'm gehoord.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:11 schreef Gellius het volgende:
[..]
Albums zijn altijd van zichzelf veel te serieus nemende symforockers..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |