Voor mijn huis keek ik een hele tijd aan tegen een abri die deze tentoonstelling aanprees.Deze bevatte een grote zwartwitfoto van een roodharig meisje. Ik vond het wel een mooie om niet bij te zeggen prikkelende foto, tot ik er op een bepaald moment achter kwam dat ze twaalf was. Aangezien ik normaal gesproken in het geheel niet geinteresseerd ben in twaalfjarige meisjes (mijn vader zei afgelopen week tegen mij: jij komt gewoon ooit thuis met een celliste of een kunstenares) vond ik dit vrij schokkend.quote:
Sello.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:21 schreef Gellius het volgende:
Zeggen jullie sello of tsjello?
Ik denk het.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:15 schreef JAM het volgende:
Ben ik dan werkelijk de enige die zo'n ding gewoon een cello noemt?
Wat zeggen ze eigenlijk in België?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:15 schreef JAM het volgende:
Ben ik dan werkelijk de enige die zo'n ding gewoon een cello noemt?
Geen idee. Cello's komen nooit zo vaak ter sprake.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:16 schreef Frollo het volgende:
Damn, wat is Sister van Sonic Youth toch een fijne plaat!
Ik vind 'm zelfs beter dan Daydream Nation, algemeen toch als hun beste album beschouwd.quote:
quote:
Ik heb het ook nog te vaak over lp's als ik iets anders bedoel, maar ik weiger album te zeggen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:54 schreef sigme het volgende:
geen idee welke LP.
Albums zijn altijd van zichzelf veel te serieus nemende symforockers.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog te vaak over lp's als ik iets anders bedoel, maar ik weiger album te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |