Verdorie, wat heb ik weer een goede Carnaval gehad. Ik ben pas net weer bij mijn positieven.. En jullie onnozele Noorderlingen niet gemist.
Noorderlingen die wel C. komen vieren doen me denken aan die linkse, witte, muesli-vreters, die op de dag dat de Apartheid viel (of Nelson Mandela werd vrijgelaten, ik weet het niet meer) heel houterig en stijf probeerden mee te springen met die jumpnegers. Dat zag er echt niet uit!
Fijn dat jullie ook geen aandrang hebben "om het eens te proberen." Die simulanten pik ik er altijd in een oogopslag uit. Gekleed in een boevenpak of grappig als clown. En dan krampachtig mee proberen te hossen en gezellig te doen. Of erger nog te veel bier drinken en vrouwen lastig vallen. Niet dat ik er heibel mee zoek of zo. Maar het is allemaal zo nep.
Jullie zitten daar, boven de rivieren, heel beschaafd te babbelen over museumbezoekjes en het juiste servies voor Catalaanse dwergmangoesten, wij boeren hebben veel plezier in onze tradities en gebruiken. En God heeft daar niet voor niets twee brede rivieren tussen gelegd.
The End Times are wild