Hmm, ik heb er nu 6 uur opzittenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Spel is geweldig. Beste J-RPG voor de 360! Erg van genoten,... ik speelde hem uit rond de 76 uur dacht ik!
Ik zit dan wel midden in een verbouwing/verhuizing , maar kan je nog ff oefenenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zonde dat je voor Play.com kiest ipv amazon.co.uk
Ong. zelfde prijs, alleen heb je het spel 2 weken eerder binnen met amazon.
Maar we spelen nog wel een paar potjes tegen elkaar
Mij ook ! ik kon alleen release date 2009 vinden, iemand al iets specifiekere datum gezien ?quote:
Ik las ook de meeste verhalen die je vind. Geschreven door Japanse sprookjesschrijvers,... sommige zijn erg sterk en herinner ik me nu nog!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:38 schreef Egamer het volgende:
[..]
Hmm, ik heb er nu 6 uur opzittenNu al een echt leuke game.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:44 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik las ook de meeste verhalen die je vind. Geschreven door Japanse sprookjesschrijvers,... sommige zijn erg sterk en herinner ik me nu nog!
Sommige waren idd echt heel mooi geschrevenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:44 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik las ook de meeste verhalen die je vind. Geschreven door Japanse sprookjesschrijvers,... sommige zijn erg sterk en herinner ik me nu nog!
Juist, AQuila wil alleen maar goede, westerse games spelenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
Ben wel klaar met die japanse rommel
Bundel pakket gekocht! V-Tech incl 3 Dora The Explorer gamesquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:34 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Juist, AQuila wil alleen maar goede, westerse games spelen![]()
Al georiënteerd op de Vtech games?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bundel pakket gekocht! V-Tech incl 3 Dora The Explorer games
Heb Blue Dragon heel even gespeeld, maar dat trok ik niet. LO was meer mijn stijl. Soort FFX voor de 360!quote:
Heb al meerdere goede reviews gelezenquote:Op zondag 1 maart 2009 08:16 schreef Strolie75 het volgende:
Star Ocean 4 review...
http://www.gametrailers.com/player/46170.html
Japanse Mass Effect?
Gamehubsquote:Op zondag 1 maart 2009 10:48 schreef Sjotime het volgende:
Was er nou een site waar je redelijk goedkoop Microsoft Points kon kopen?
Jij hebt ze al?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Resident Evil 5?
Afro Samurai?
Meh, beide vallen me tegen en ik skip ze. Ik ga lekker Dead Space en Mirror's Edge spelen voor 24 euro totaal
Ik sla die idd ook over!quote:Op zondag 1 maart 2009 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Resident Evil 5?
Afro Samurai?
Meh, beide vallen me tegen en ik skip ze. Ik ga lekker Dead Space en Mirror's Edge spelen voor 24 euro totaal
Nice...quote:Op zondag 1 maart 2009 11:46 schreef Sjotime het volgende:
Ideal betalingen zijn al verstuurd voor de prijs waarin je het kocht. Acceptgiro betalingen duren iets langer, maar ga er maar vanuit dat FRS gewoon levert!
Mijquote:Op zondag 1 maart 2009 11:53 schreef Rossdale het volgende:
Terug van vakantieHeb ik nog wat gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |