Ik kwam na uren spelen nog steeds niet echt lekker in het verhaal enzo. Zag er mooi uit en klonk ook goed, maar op één of andere manier wist de game mij niet zo vast te grijpen als LO en Blue Dragon dat deden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:44 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik heb anders enorm veel genoten van de klassieke muziek en uiteraard de game
Waarheid Freek! Wat een kutspel was dat zegquote:
Ik vond Enchanted Arms ofzo wel tof toen! Kan ook zijn omdat er toen verder nog niet veel was maar vond die gevechten vet op zo'n grid en dat je allemaal golums enzo kon verzamelen en inzetten!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:14 schreef Sjotime het volgende:
Ben echt een RPG fan maar Eternal Sonata kwam kiddy en vreselijk herhaaldelijk over.
Speel nooit echt iets met zo'n grid maar ik vond het hier wel tof! Was ook maar een klein grid dus je kon er niet heel veel op maar ja wel leuk met wat en hoe je het ging opstellen!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind zo'n grid juist kut, enige uitzondering was FF Tactics op de GBA en FFT vind ik tegenwoordig ook niet tof meer...
Enchanted Arms is toffer Spank! LO is tof maar maar tot 3/4 Blue dragon niet gespeeld..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:02 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar, als ik het goed begrijp, als ik dus een leuke JRPG wil proberen wordt me hier dus BLue Dragon of Lost Odyssey aangeraden?
Lost Odyssey is wel een heerlijke game als je lekker lang wil spelenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:02 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar, als ik het goed begrijp, als ik dus een leuke JRPG wil proberen wordt me hier dus BLue Dragon of Lost Odyssey aangeraden?
HALOquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:13 schreef ErikT het volgende:
Wat vinden jullie van Halo Wars?
Heb de demo gespeeld, maar ik vind het eigenlijk niet zo spannend.
Besturing is wel okee, valt me erg mee. Het ziet er natuurlijk mooi uit. Maar veel strategie komt er niet bij kijken, beetje veel voorgekauwd wat je moet doen. (Maar dat wordt waarschijnlijk later anders?)
En ik vind de basis kut. Die kan je niet bouwen zoals je wilt.
Ik vond het grafisch juist tegenvallen eigenlijk! Xbox kan veel mooiere beelden produceren dan wat ze met Halo Wars doen! Maar het spel wordt er niet echt veel strategischer op, je hebt soms wel een toffe verrassende missie tussen maar over het algemeen is een flinke groep units altijd genoeg om je vijanden te overwinnen, ongeacht welke vijanden...! Basis bouwen is inderdaad kut, wat ik vooral mis zijn de mogelijkheden om een beetje een verdediging te maken, het beperkt zijn in het aantal gebouwen vind ik juist wel handig, dan moet je goed kiezen waar je voor gaat. Maar ik kan mn basis nu niet zonder zorgen achterlaten, moeten altijd units achterblijven om deze te beschermen! (in ieder geval in skirmish)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:13 schreef ErikT het volgende:
Wat vinden jullie van Halo Wars?
Heb de demo gespeeld, maar ik vind het eigenlijk niet zo spannend.
Besturing is wel okee, valt me erg mee. Het ziet er natuurlijk mooi uit. Maar veel strategie komt er niet bij kijken, beetje veel voorgekauwd wat je moet doen. (Maar dat wordt waarschijnlijk later anders?)
En ik vind de basis kut. Die kan je niet bouwen zoals je wilt.
Mij ook welquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:39 schreef Lyzio het volgende:
http://www.gamespot.com/xbox360/action/wanted/video.html?sid=6205409&tag=gumballs;img;2
Lijkt me best wel wat
Zonde dat je voor Play.com kiest ipv amazon.co.ukquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:28 schreef Enchanter het volgende:
Legends of wrestlemania besteld bij Play.com voor ¤ 39,00 , ¤ 63,00 bij Bol.com [ afbeelding ]
Spel is geweldig. Beste J-RPG voor de 360! Erg van genoten,... ik speelde hem uit rond de 76 uur dacht ik!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:54 schreef Egamer het volgende:
Heb je de game uitgespeeld? Hoe lang doe je er nou over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |