En je moet je vrouw ook nog te vriend houden.. en als je dan eindelijk vrij hebt val je in slaap op de bankquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:04 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Hoe oud is de kleine? Die van mij half jaar al weer.. en de niet zo kleine al 2,5 jaar.. Heb wel veel minder tijd om te gamen
Me. (Als de kinderen in bed liggen)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Jongens, dit weekend double xp weekend bij COD 4.
Wie gaat er spelen van fok
Jorien, held.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Mirror's Edge 9 euro bij frs
Dead Space 15 euro bij frs
NHL 09 12 euro bji frs
Allemaal besteld
Heb er een van 5 en een van 3. De jongste gaf ik niet letterlijk de fles,... maar ik hoorde hem wel huilen. Even wat warme melk gebracht en een boekje voorgelezen. 3e is op komst,..... en ja,... VEEEEEL minder tijd om te gamen. Vroeger gamede ik meer uur per week dan nu.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:04 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Hoe oud is de kleine? Die van mij half jaar al weer.. en de niet zo kleine al 2,5 jaar.. Heb wel veel minder tijd om te gamen
IS dit geen fout ofwat?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Mirror's Edge 9 euro bij frs
Dead Space 15 euro bij frs
NHL 09 12 euro bji frs
Allemaal besteld
Nee.. die is gewoon echt kut.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:51 schreef AQuila360 het volgende:
En 50 cent blood in the sand?
Die is maar 17? maar die is toch net nieuw?
Ze hebben te leveren,quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:52 schreef AQuila360 het volgende:
Maar kun je ze wel altijd annuleren als de prijs fout blijkt te zin?
Acceptgiroquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:04 schreef lighted het volgende:
kut kut ik wil Street fighter bestellenmaar m'n RaboReader ligt thuis en ben op 't werk
:(
Gebruik dan ook je eigen adresgegevens.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:08 schreef lighted het volgende:
[..]
Ja dat kan je kiezen en als je het dan kiest staat er kan niet kopen op rekening :S
Doe nou niet bijdehand, wat denk je nou zelf.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gebruik dan ook je eigen adresgegevens.
Voer dan je telefoonnummer in het systeem in via my account.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:11 schreef lighted het volgende:
[..]
Doe nou niet bijdehand, wat denk je nou zelf.
Vreeeemd. Ik kreeg dus ook die melding in 1e instantie, toen tel.nr ingevuld en toen stond er dat ik niet kon kopen op rekeningquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voer dan je telefoonnummer in het systeem in via my account.
Die melding kreeg ik en eenmaal ingevoerd kon ik verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |