Hmm, ik heb er nu 6 uur opzittenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Spel is geweldig. Beste J-RPG voor de 360! Erg van genoten,... ik speelde hem uit rond de 76 uur dacht ik!
Ik zit dan wel midden in een verbouwing/verhuizing , maar kan je nog ff oefenenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zonde dat je voor Play.com kiest ipv amazon.co.uk
Ong. zelfde prijs, alleen heb je het spel 2 weken eerder binnen met amazon.
Maar we spelen nog wel een paar potjes tegen elkaar
Mij ook ! ik kon alleen release date 2009 vinden, iemand al iets specifiekere datum gezien ?quote:
Ik las ook de meeste verhalen die je vind. Geschreven door Japanse sprookjesschrijvers,... sommige zijn erg sterk en herinner ik me nu nog!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:38 schreef Egamer het volgende:
[..]
Hmm, ik heb er nu 6 uur opzittenNu al een echt leuke game.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:44 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik las ook de meeste verhalen die je vind. Geschreven door Japanse sprookjesschrijvers,... sommige zijn erg sterk en herinner ik me nu nog!
Sommige waren idd echt heel mooi geschrevenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:44 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik las ook de meeste verhalen die je vind. Geschreven door Japanse sprookjesschrijvers,... sommige zijn erg sterk en herinner ik me nu nog!
Juist, AQuila wil alleen maar goede, westerse games spelenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
Ben wel klaar met die japanse rommel
Bundel pakket gekocht! V-Tech incl 3 Dora The Explorer gamesquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:34 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Juist, AQuila wil alleen maar goede, westerse games spelen![]()
Al georiënteerd op de Vtech games?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bundel pakket gekocht! V-Tech incl 3 Dora The Explorer games
Heb Blue Dragon heel even gespeeld, maar dat trok ik niet. LO was meer mijn stijl. Soort FFX voor de 360!quote:
Heb al meerdere goede reviews gelezenquote:Op zondag 1 maart 2009 08:16 schreef Strolie75 het volgende:
Star Ocean 4 review...
http://www.gametrailers.com/player/46170.html
Japanse Mass Effect?
Gamehubsquote:Op zondag 1 maart 2009 10:48 schreef Sjotime het volgende:
Was er nou een site waar je redelijk goedkoop Microsoft Points kon kopen?
Jij hebt ze al?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Resident Evil 5?
Afro Samurai?
Meh, beide vallen me tegen en ik skip ze. Ik ga lekker Dead Space en Mirror's Edge spelen voor 24 euro totaal
Ik sla die idd ook over!quote:Op zondag 1 maart 2009 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Resident Evil 5?
Afro Samurai?
Meh, beide vallen me tegen en ik skip ze. Ik ga lekker Dead Space en Mirror's Edge spelen voor 24 euro totaal
Nice...quote:Op zondag 1 maart 2009 11:46 schreef Sjotime het volgende:
Ideal betalingen zijn al verstuurd voor de prijs waarin je het kocht. Acceptgiro betalingen duren iets langer, maar ga er maar vanuit dat FRS gewoon levert!
Mijquote:Op zondag 1 maart 2009 11:53 schreef Rossdale het volgende:
Terug van vakantieHeb ik nog wat gemist?
Ik heb met ideal betaald maar gekozen voor ophalen in t filiaalquote:Op zondag 1 maart 2009 11:46 schreef Sjotime het volgende:
Ideal betalingen zijn al verstuurd voor de prijs waarin je het kocht. Acceptgiro betalingen duren iets langer, maar ga er maar vanuit dat FRS gewoon levert!
SF 4 was ook heel goedkoop ofnie?quote:Op zondag 1 maart 2009 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb gekozen voor creditcard betaling, maar je kunt gewoon uitgaan van wat Sjo zegt hoor. De FRS levert gewoon en kudo's daarvoor
Is die nou echt zo gaaf als dat intro filmpje? Want dat zag er wel heel erg gaaf uit.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die was 25 ja, en daar krijg je nog een shirt bij ook!Maar SFIV heb ik al.
Yep!quote:Op zondag 1 maart 2009 12:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Is die nou echt zo gaaf als dat intro filmpje? Want dat zag er wel heel erg gaaf uit.
Ik heb de demo gespeeld op de ps3, en ik vond het een zeer aardige titels, focus is goed gedaan, veel gore zit erin. Als je het een beetje kan doe je mooie combo's, ik twijfel er nog over of ik hem koopquote:Op zondag 1 maart 2009 14:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Laatste paar gameplaytrailers van Afro Samurai zagen er echt bizar slecht uit, houterige schijtcombat! Ze moeten eens naar Oni kijken om te zien hoe je WEL een vloeiende combat kunt doen, en dat spel is nog van het vorige millennium!!
Ok, dat klinkt al wel beter dan het eruit zag! Maar het was ook een gametrailers-filmpje en die gasten zijn echt te slecht in games...quote:Op zondag 1 maart 2009 14:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb de demo gespeeld op de ps3, en ik vond het een zeer aardige titels, focus is goed gedaan, veel gore zit erin. Als je het een beetje kan doe je mooie combo's, ik twijfel er nog over of ik hem koop
Zelf ga ik voor Resident Evil 5 en Riddick: Assault on dark Athena!quote:Op zondag 1 maart 2009 14:35 schreef Lyzio het volgende:
Naar welke games moeten we nu gaan uitkijken? Het is kommer en kwel
Vond de demo wel aardig,... het blijft een demo uiteraard,... en een hele oude ook nog. Weinig spellen beiden zoveel co-op gameplay op Gears of War, Halo 3 en Ghost Recon na dan!quote:Op zondag 1 maart 2009 14:44 schreef Egamer het volgende:
Resident Evil 5 vind ik dus zoooo baggerDe demo dan hè. En verder ja, Riddick.
Een van de grootste toppers van dit jaarquote:
Dus je gaat hem niet spelen? Van vorig jaar vond je dat immers van Fallout 3 en ook dat heb je nog niet gespeeldquote:Op zondag 1 maart 2009 16:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een van de grootste toppers van dit jaar
Dude niet zo bijdehand!quote:Op zondag 1 maart 2009 17:02 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dus je gaat hem niet spelen? Van vorig jaar vond je dat immers van Fallout 3 en ook dat heb je nog niet gespeeld
Was ik ook een tijdje geleden mee begonnen terwijl hij hier ookal een jaar in de kast stond. Maar wat is deze game vet zeg! Ik zit nu op de laatste disc (na 60 uur ongeveer) Maar op de laatste disc is nog zoveel te doen aan sidequests enzo. Ik ben ook wel een tijdje aan het levelen geslagen. Kaim heeft nu 6000HP, 29 skill slots en kan bijna geen schade meer oplopen door allemaal accesoriesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:15 schreef Egamer het volgende:
Vandaag begonnen met Lost Odyssey, terwijl ik de game al een jaar hebTeveel games gewoon om te spelen
Ik sta nu op het punt om disc 2 te gebruiken.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:31 schreef Unrealist- het volgende:
[..]
Was ik ook een tijdje geleden mee begonnen terwijl hij hier ookal een jaar in de kast stond. Maar wat is deze game vet zeg! Ik zit nu op de laatste disc (na 60 uur ongeveer) Maar op de laatste disc is nog zoveel te doen aan sidequests enzo. Ik ben ook wel een tijdje aan het levelen geslagen. Kaim heeft nu 6000HP, 29 skill slots en kan bijna geen schade meer oplopen door allemaal accesoriesHeerlijk gevoel dat je echt merkt dat je steeds beter word. Als je dan teruggaat naar een van de eerste velden is het niet voor te stellen dat sommige vijanden je op disc 1 wisten af te maken terwijl ze nu niets eens meer de kans krijgen om 1 aanval uit te voeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |