Als je gaat levelen moet je naar Numara atol gaan. Daar zitten zilveren kelolons. ( de kans daarop is daar zelfs groter dan 50% volgens mij, alleen de andere 50 procent is niet zn leuke ervaringquote:Op zondag 1 maart 2009 17:38 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik sta nu op het punt om disc 2 te gebruiken.Nog steeds niet saai gelukkig, maar wordt nog wat met levelen. Oh, ligt het trouwens aan mij of trilt die controller ongelofelijk vaak bij deze game?
Nog niet gespeeld iddquote:Op zondag 1 maart 2009 17:19 schreef Egamer het volgende:
Huh ik dacht de hele tijd dat je Fallout 3 had AQuila, aangezien je niet stopte met praten over die geweldige game
Dan heb je indirect gelogen tegen ons.quote:
Ja, die trailer van XBox Live is echtquote:Op zondag 1 maart 2009 13:05 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Yep!
http://www.eurogamer.net/articles/street-fighter-iv-review
Nee want dat was bekend!quote:
Maar ik wist dat niet! En dat zegt al heel watquote:
Hij is net uitgekomen in Amerika.. Dus denk dat ie wel voor de zomer hier verschijnt.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:31 schreef Reintji het volgende:
Wanneer komt Stoked nu eigenlijk? Begreep dat het de moeite waard was om daar nog even op te wachten, (Shaun White/Stoked dillema)
Het wordt mij misschien wel de beste game EVER! Daarom speel ik hem pas als ik wat meer tijd hebquote:Op zondag 1 maart 2009 20:31 schreef Egamer het volgende:
[..]
Maar ik wist dat niet! En dat zegt al heel wat
Zelfde dilemma hierquote:Op zondag 1 maart 2009 20:31 schreef Reintji het volgende:
Wanneer komt Stoked nu eigenlijk? Begreep dat het de moeite waard was om daar nog even op te wachten, (Shaun White/Stoked dillema)
Aan SP heb ik niet zoveel, ik wil XP ook hebben. Anders gaan ze nooit levels omhoog.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:44 schreef Unrealist- het volgende:
[..]
Als je gaat levelen moet je naar Numara atol gaan. Daar zitten zilveren kelolons. ( de kans daarop is daar zelfs groter dan 50% volgens mij, alleen de andere 50 procent is niet zn leuke ervaring) Als je eenmaal weet hoe je die moet verslaan (ik zou er maar een guide op nakijken want er zelf achterkomen kan wel maar dat moet je ook maar weten dan) Als je dan de double SP skill hebt (krijg je op disc 3 geloof ik) kan je zo in 1 battle 32 SP verdienen.
En dan gaat het snel.
Als ik jou was zou ik toch voor een 13 maanden kaart op gamehubs.com gaanquote:Op maandag 2 maart 2009 10:30 schreef EvertonPride het volgende:
Vanaf juli 2008 heb ik Xbox Live Gold en haal ik om de 3 maanden een prepaid card bij FRS om hem te verlengen. Mijn abbo van 3 maanden zou nog even door gaan maar vanochtend krijg ik ineens het bericht dat mijn gold abbo is geannuleerd en dat ik een silver abbo heb?
Ik heb hier nog een prepaid card van Live Gold liggen voor 3 maanden met een code.. kan ik die redeem-en of moet ik iets anders doen?
cheers
Die van 3 maanden even invoeren en dan idd zon 13 maanden gold kopen voor 35 euro!quote:Op maandag 2 maart 2009 10:30 schreef EvertonPride het volgende:
Vanaf juli 2008 heb ik Xbox Live Gold en haal ik om de 3 maanden een prepaid card bij FRS om hem te verlengen. Mijn abbo van 3 maanden zou nog even door gaan maar vanochtend krijg ik ineens het bericht dat mijn gold abbo is geannuleerd en dat ik een silver abbo heb?
Ik heb hier nog een prepaid card van Live Gold liggen voor 3 maanden met een code.. kan ik die redeem-en of moet ik iets anders doen?
cheers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |