U voor jouquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wordt tijd. Dure hobby zo voor de inwoners van de Bommelerwaard. Je zou maar 84 worden.
Vind het wel mooi zo, hoeven P&W tenminste niet halverwege het verhaal af te kappen.quote:Maar 2 gasten vanavond? Gerritje Zalm en Meneer Albert Heijn staan maar op de site...
Als ze nou een fatsoenlijk verhaal te vertellen hadden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:32 schreef sander89 het volgende:
[..]
Vind wel mooi zo, hoeven P&W tenminste niet halverwege het verhaal af te kappen.
Ik heb dat gemistquote:
Voetbal plaatjes zijn heel belangrijk hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als ze nou een fatsoenlijk verhaal te vertellen hadden.
NOS zet on-ge-editte versie Journaal online ®quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb dat gemist
link naar een FOK! topic?
Het is wel de man die direct verantwoordelijk is voor de verhoging van je uitkering met 40% in 10 jaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:36 schreef tong80 het volgende:
Zalm had destijds je bek open getrokken.
Nu je uit de regering bent durf je te zeggen wat je vindt
Waar heb je het over ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Het is wel de man die direct verantwoordelijk is voor de verhoging van je uitkering met 40% in 10 jaar.
Zo laf dat hij tegen zijn partij in stemde omdat hij een bevriezing van jouw uitkering niet netjes vond.quote:
Je bedient je van dezelfde retoriek als je grote vrijand.quote:
Als jij zo hard zou werken als ik heb gedaan zou je geen energie meer hebben om onzin te posten op Fokquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:42 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zo laf dat hij tegen zijn partij in stemde omdat hij een bevriezing van jouw uitkering niet netjes vond.
Schaamteloos figuur.
Pffff.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:44 schreef tong80 het volgende:
Als jij zo hard zou werken als ik heb gedaan zou je geen energie meer hebben om onzin te posten op Fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |