Maar hij is het niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:35 schreef BereNDD het volgende:
Zijn stem heeft er idd wel wat van weg
Ik vond haar vanavond heel erg meevallen, waar het door kwam weet ik niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:36 schreef evert het volgende:
ik vind claudia wel leuk, maar schijn de enige te zijn...
Ik mag haar ook welquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:36 schreef evert het volgende:
Ja, imams die homo's dood wensen zijn grappig en moet je niet serieus nemen.. Grappig mens toch he.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:36 schreef evert het volgende:
Welk geblaat precies? De Breij is een van de weinigen die hardop zegt dat je gewoon weer vlot aan het werk moet en niet thuis moet gaan zitten. Bovendien zegt ze als een van de weinigen dat je lichaam naar de kloten gaat van een zwangerschap en een bevalling. Ik vind daar weinig koedie-koedie-lekker-verzorgen aan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:05 schreef Andromache het volgende:
Dat geblaat is nou precies de reden waarom vrouwen niet serieus genomen worden en ze in het kinderverzorghoekje gedrukt worden....
Volgens mij doelde ze op het nummer wat ze zong. En daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:20 schreef broer het volgende:
[..]
Welk geblaat precies? De Breij is een van de weinigen die hardop zegt dat je gewoon weer vlot aan het werk moet en niet thuis moet gaan zitten. Bovendien zegt ze als een van de weinigen dat je lichaam naar de kloten gaat van een zwangerschap en een bevalling. Ik vind daar weinig koedie-koedie-lekker-verzorgen aan.
O, ik moet opnieuw leren lezen, geloof ik.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:23 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij doelde ze op het nummer wat ze zong.
Ik niet, maar zijn gezicht lijkt - voor zover je dat kon zien - wel heel erg op hem.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:58 schreef Specularium het volgende:
Iemand die een duidelijke screencap kan maken?
Hear hear.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:26 schreef Twerk het volgende:
Claudia is echt zo'n talentloze onbenul (en zo lelijk als de nacht) die overal een beetje probeert te scoren(en te verdienen), zoals nu weer dmv een zwangerschap. Ze is een waardeloze DJ, een totaal niet grappige of boeiende cabaretière en ongetwijfeld een dramatische schrijfster (om over de inhoud nog maar te zwijgen).
Ik weet verder niet of ze ook nog zingt, maar eigenlijk wil ik dat ook helemaal niet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |