Ukkiequote:
En dat zeg jij?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ukkie![]()
Mensen! Ik ga uit eten, tot vanavond!
rozen verwelken.... schepen vergaan... als ik jou zie dan gaat mijn broek een stukje strakker staan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:19 schreef VoreG het volgende:
PM komt vanavond, zoiets moet natuurlijk goed aangepakt worden! Gedichtje enzo.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
rozen verwelken.... schepen vergaan... als ik jou zie dan gaat mijn broek een stukje strakker staan?
T'is dat je famillie bent, anders wist ik het welquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:46 schreef toma het volgende:
hihi, wat een dating bureau hier
Iemand neuken?
Goed punt. *Zaterdag ga ik ze allemaal uitproberen*quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
tsss ergste wat ze kan zeggen is nee (als je tenminste goede reflexen hebt)
Jemie... Dan verover je meteen mijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:19 schreef VoreG het volgende:
PM komt vanavond, zoiets moet natuurlijk goed aangepakt worden! Gedichtje enzo.
Incest kan toch geen kwaad?quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:27 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
T'is dat je famillie bent, anders wist ik het wel
mijn gedichtje niet gelezen? want dat wil ie sturen!quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie... Dan verover je meteen mijndenk ik!
Ik hoop dat Ajax dan wint, anders krijg ik een gedichtje waar weinig romantiek in zit...
quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ajax dan wint, anders krijg ik een gedichtje waar weinig romantiek in zit...
quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:35 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit aan incest gedaan
Nee dat niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:35 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit aan incest gedaan
Dan zit er vooral frustratie in inderdaadquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ow, is dat zo? Ik kom eigelijk nooit buiten VBLquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:02 schreef Tegan het volgende:
Damn, ieder topic lijkt tegenwoordig wel een datingtopic.
Daten?quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:02 schreef Tegan het volgende:
Damn, ieder topic lijkt tegenwoordig wel een datingtopic.
die kreeg ik ook vandaag.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:35 schreef theKiD het volgende:
Kreeg net een smsje![]()
"turkse piloten moet voortaan verplicht nederlandse les krijgen,
Ik land, jij landt, weiland"
Ik kon er niet om lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |