Ja! Ik hoop het!quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dus jij word met woorden verleid vanavond
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mafkeesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:52 schreef theKiD het volgende:Goedemorgen
![]()
Ik ga nu naar bed... over 3 uur gaat me wekker alweer![]()
Slaap lekker dan maar voor die 3 uurtjesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:52 schreef theKiD het volgende:Goedemorgen
![]()
Ik ga nu naar bed... over 3 uur gaat me wekker alweer![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:21 schreef toma het volgende:
[..]![]()
![]()
je hebt gelijk gehad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misschien wel! Ik denk dat VoreG mij gedumpt heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Dan is het goed dat je het even gaat aankijken deze weekquote:Op vrijdag 27 februari 2009 06:15 schreef Crazy-M het volgende:
Morge
Tegan, Auto en Thekid,
Ik neem in elk geval deze week even de rust om over alles na te denken. Ik kijk wel hoe het even allemaal loopt alleen op dit moment echt geen zin meer om nog iets aan te doen, maar jah ik weet als ik er mee zal stoppen dat ik het ga missen
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, misschien wel! Ik denk dat VoreG mij gedumpt heeft
Ja, maar hallo!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:23 schreef toma het volgende:
[..]![]()
Wanneer?
ik denk dat Voreg helemaal in trance was na de overwinning van gisteren. Het was bij mij namelijk niet anders
Je wordt nu al aan het lijntje gehoudenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar hallo!![]()
Dat is geen reden om geen PM te sturen
Jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:29 schreef toma het volgende:
[..]
Je wordt nu al aan het lijntje gehouden
je mag wel op mijn schouder uit huilen hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
Ben benieuwd naar zijn verklaring!
Wat aardigquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je mag wel op mijn schouder uit huilen hoor
soms ben ik wel aardigquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:34 schreef VoreG het volgende:
Mijn verklaring?
Alcohol, slaap, vanochtend opstaan voor een zeer belangrijke afspraak om 10.00, in slaap vallen in de trein en dan wakker worden in Den Haag en daardoor een behoorlijke boete betalen. Ik vind dat wel een goede reden..
SMOESJES !!!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:34 schreef VoreG het volgende:
Mijn verklaring?
Alcohol, slaap, vanochtend opstaan voor een zeer belangrijke afspraak om 10.00, in slaap vallen in de trein en dan wakker worden in Den Haag en daardoor een behoorlijke boete betalen. Ik vind dat wel een goede reden..
Je snapt dat ik nu heel verdrietig ben hèquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:34 schreef VoreG het volgende:
Mijn verklaring?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ik verveel mij ook. Ik ben zomaar voor school aan het lezenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik verveel me![]()
Is er nog iets leuks te doen?
Ik ben het espressoapparaat aan het ontkalken en Clercks 2 aan het kijkenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik verveel mij ook. Ik ben zomaar voor school aan het lezen![]()
"Buiten" stond er inderdaad de eerste 30 seconden niet inquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:19 schreef automatic_ het volgende:
Eerst stond er toch geen buitendingen hè?
Crea beaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:13 schreef styliste het volgende:
nog steeds niet opgeruimd en schoongemaakt, wel mijn trap versierd!
[ afbeelding ]
hij staat bij ons midden in de kamer en is niet zo heel mooi meer, en kaal. Dus 1 keer in de zoveel tijd (lees jaar of 2) doe ik er iets mee... Was gister bij de xenos dus ja... dan krijg je dat hequote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:21 schreef toma het volgende:
[..]
Crea bea
Het ziet er leuk uit.
Al zou ik het zelf nooit versieren
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:13 schreef styliste het volgende:
nog steeds niet opgeruimd en schoongemaakt, wel mijn trap versierd!
[ afbeelding ]
nee, ik ook nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:21 schreef toma het volgende:
[..]
Crea bea
Het ziet er leuk uit.
Al zou ik het zelf nooit versieren
Tilburg #82; dames en trappen versierenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Tilburg #82; met een versierde trap na
Die is leukerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:32 schreef toma het volgende:
[..]
Tilburg #82; dames en trappen versieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |