ja! dat denk ik ook!quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:29 schreef Tegan het volgende:
tvp
@theKiD: Is het degene die ik denk dat het is?
Wat heb ik je deze carnaval misdaanquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:32 schreef toma het volgende:
[..]
ja! dat denk ik ook!
Het is Existenz!!!!!!
ja maar ik heb NU vakantiequote:Op woensdag 25 februari 2009 12:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Normaal staan er wel meer volgens mij hoor!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:39 schreef styliste het volgende:
oh ben trouwens net naar de markt op de besterd geweest voor stof omdat ze dat daar altijd zo veel hebben... zijn er 3 kraampjes met stof...
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar in de vakanties zijn er soms wel minder kramen (hoewel ik er al een hele tijd niet geweest ben).
ja ik weet, maar met minder denk ik nog steeds aan meer als in de stad niet aan 3 kraampjes...quote:
Dan moet je maar geen vakantie hebben tijdens schoolvakanties...quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:52 schreef styliste het volgende:
[..]
ja maar ik heb NU vakantienou ja, ik ga wel weer internet shoppen...
tja, baan in het onderwijs hequote:Op woensdag 25 februari 2009 12:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan moet je maar geen vakantie hebben tijdens schoolvakanties...
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:40 schreef existenz het volgende:
[..]
Wat heb ik je deze carnaval misdaan
Vandaag college?!quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:40 schreef Mr.G het volgende:
Hallo!
Ik kom het hier ook weer eens volgen.
Extra rustig dagje in de UB vandaag qua studenten. Vanochtend 8.45 college en het was echt een spookstad
Hij zegt van welquote:
Vorig jaar had het eerste jaar 3 blokken? Wtf?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:15 schreef automatic_ het volgende:
Tja, maar dan moet ik wel wat nuttigs gaan doen
Ik ga zometeen naar mijn 4e blok
Wij hebben er 4 hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:15 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Vorig jaar had het eerste jaar 3 blokken? Wtf?
Tja, dan hebben ze bij ons nu jouw blok 2 uit elkaar gehaald, haha.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat stom..
Wij hadden:
blok 1:
inleiding psy geschiedenis
functieleer
mto a
acva1
blok 2:
inl psy en gezondheid
sociologie
sociale psychologie
acva2
mto b
blok 3:
mto b
ontwikkelingsleer
psy arbeid en economie
zoiets geloof ik. Ik zit nu jullie rooster te kijken.. grappig dat ze dat alweer omgegooid hebben.
ik mis ook alles hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Crazy, beterschap![]()
! En waarom heeft iedereen vermoedens over wie theKiD gehackt heeft behalve ik
. Ik voel me een outsider
.
Zal wel twee zijn, want wij hebben HG en Sociologie samen gehadquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:27 schreef hetzusjevan het volgende:
Ohja HG vergeten.. die zat in 1 of 2, weet ik al niet meer. En geen idee hoelang ze duurden eigenlijk, die blokken.
.
Ohnoes! Kledingwinkels van Nederland, be warned!quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:29 schreef automatic_ het volgende:
Ojee, ik heb zin om geld uit te gaan geven![]()
Hehehequote:Op woensdag 25 februari 2009 14:30 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ohnoes! Kledingwinkels van Nederland, be warned!
Ik ben richting n gehucht in de buurt van den bosch, later.
Wow... Daar moet ik eigenlijk een voorbeeld aannemen, haha.quote:
Bestuurskunde 3de jaar.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wow... Daar moet ik eigenlijk een voorbeeld aannemen, haha.![]()
Wat doe je voor studie?
Oké dan. Je zit nog niet in het UvTtopic of wel?quote:
Neen, die is er dus blijkbaar?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké dan. Je zit nog niet in het UvTtopic of wel?
Ik weet niet aan wie je denkt, maar degene die allemaal vermoedens hebben, mogen het gewoon voor zich houdenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:29 schreef Tegan het volgende:
tvp
@theKiD: Is het degene die ik denk dat het is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
Daar zijn we allemaal blij omquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben toch blij dat ik niet zo praat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |