Waarom niet gewoon eerst een boardje huren ipv gelijk kopen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:32 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Tsja, ik ga volgende week bij mn zus langs in A'dam. Daar zit een sportzaak waar ook uitverkoop is.... Die Nitro Shield Womens' Atumn ziet er ook wel leuk uit. En ze hebben een aantal aanbiedingen. Ik zal er dan eens naartoe rijden. Kan ik ook meteen even kijken voor wat nieuwe kleding. Ik heb maar één broek die echt geschikt is... de andere is gescheurd op de naad tijdens een les...![]()
![]()
Achja... roze... we houden het op een stukje lentekolder, ja?![]()
Lesgeefweer kan ook prima zijn om te boarden. Alleen vaak is het juist ideaal lesgeefweer als er geen poeder ligt. Op het moment dat het zonnetjes schijnt met een halve meter freshies loop je alleen maar te balen dat je les moet geven op een mooie poederdagquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:56 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik hoor en lees overal dat er veel lawinegevaar is in Oostenrijk. Ik kan me indenken dat ouders jullie dan benaderen of jullie wel extra voorzichtig doen met hun kroost. Klopt dat?
En waarom is het ideaal 'lesgeefweer', maar niet om te boarden?
i am the wintersport planning genius!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
En vandaag weer sneeuw.... doe je goed
Hier in Risoul is nu al 2 weken de zon aan het schijnen jammer genoeg...vandaag alleen maar pap op de pistequote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
i am the wintersport planning genius!
Ja, dat zei iemand hier ook al. Ik kan sowieso de spullen huren bij snowworld, dus dan kan ik het ervaren. Maar ik blijf gewoon watertanden bij een aantal van die boardenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon eerst een boardje huren ipv gelijk kopen?
Ze hebben bij Snowworld wel vaak crappie spullen. Dus je kunt daar niet altijd een goed beeld van krijgen denk ik. Ze hebben in ieder geval heel lang step-in bindingen gehad. Om te huilenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:10 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ja, dat zei iemand hier ook al. Ik kan sowieso de spullen huren bij snowworld, dus dan kan ik het ervaren. Maar ik blijf gewoon watertanden bij een aantal van die boarden
AF! PV.. AF!![]()
(pv zichzelf tot orde roept)
Het zit hier ook wel een beetje tegen te warm aan. Het sneeuwt wel, maar zeker in de lagere gebieden is de sneeuw erg zwaar en traag. Blijft deze week ook zo waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:50 schreef chriztiaan het volgende:
[..]
Hier in Risoul is nu al 2 weken de zon aan het schijnen jammer genoeg...vandaag alleen maar pap op de piste
Die grote is zeker rond de 15 a 20 meter?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het zit hier ook wel een beetje tegen te warm aan. Het sneeuwt wel, maar zeker in de lagere gebieden is de sneeuw erg zwaar en traag. Blijft deze week ook zo waarschijnlijk.
Vandaag veel park gereden. Ik heb nu een redelijk nette indy grab die ik er kan uitgooien wanneer ik maar wil.
Ben nu bezig met een backside air
Ik ben niet zo'n geweldige freestyler dus zit me er nog voor op te fokken dat ik over de grote kicker moet. De grootste in het park
Blijft zeker de sneeuw steeds onder je boots zitten. Dat je het, net als met skiën, steeds eronder vandaan moet tikken en peuteren....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ze hebben bij Snowworld wel vaak crappie spullen. Dus je kunt daar niet altijd een goed beeld van krijgen denk ik. Ze hebben in ieder geval heel lang step-in bindingen gehad. Om te huilen
Gewoon naar de echte sneeuw gaan en niet naar snowworld?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:47 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Blijft zeker de sneeuw steeds onder je boots zitten. Dat je het, net als met skiën, steeds eronder vandaan moet tikken en peuteren....
Of heb je ook [i]degelijke[/i ]step-in bindingen?
Dus waar het eigenlijk op neer komt... Ik moet ze particulier huren en dan gebruiken in Snowworld...
Hmmpff..
Nee backside air. Dus zeg maar een niet uitgebonede method ofzo.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:27 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Die grote is zeker rond de 15 a 20 meter?
wat zal ej dan een air-time hebben zeg. vet als je gaat doen.
Backside 1? ik moet dan altijd goed opletten dat me gewicht van achterste been naar voorste been verplaats. anders krijg je altijd lastige landing
lag het alleen aan mij of wilden die dingen ook nog wel eens losschieten bij een flinke klap?quote:en nee, het gaat er meer om dat de binding vast vriest. Heel irritant...
Ja, betaal jij?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gewoon naar de echte sneeuw gaan en niet naar snowworld?
en nee, het gaat er meer om dat de binding vast vriest. Heel irritant...
Zou ook nog wel kunnen ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:32 schreef paffiedan het volgende:
[..]
lag het alleen aan mij of wilden die dingen ook nog wel eens losschieten bij een flinke klap?
Nog nooit zelf geprobeerd, vandaar deze vraag:quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ja, betaal jij?Ghehehe!
Nee, ik wil gewoon weer ff bijspijkeren en lekker hobbyen voor tussen de dagelijkse sleur door. Dan kan ik volgend jaar weer met mijn ouders mee op wintersport.
Ik heb trouwens m'n liefje opgehaald en ik kan de kras niet meer vinden, haha. Maaruh... dit is hem:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan de randjes wat versleten, maar volgens mij nog best in goede staat. Ik zal hem laten slijpen en waxen. En softbootbindingen en softboots erop, denk ik.
Nou, wat ik dus hoor en lees is dat het soepeler beweegt en stuurt met softboots. Maar dat heb ik dus ook nog niet uitgeprobeerd. Wellicht is het ook beter voor je voeten en je rug. Is het namelijk niet zo dat als je je voet niet goed afrolt, dat je dan rugproblemen kunt ontwikkelen? Maar dat zal dan wel weer voor langere termijn gelden... blabla.quote:Op zondag 1 maart 2009 06:56 schreef paffiedan het volgende:
[..]
Nog nooit zelf geprobeerd, vandaar deze vraag:
Wat is het grote verschil tussen soft en hard boots op je board? (behalve dat je met softboots wel gewoon lekker normaal kunt rondlopen..)
Ach, je moet ergens startenquote:
preciesquote:Op zondag 1 maart 2009 19:13 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ach, je moet ergens starten
AnywayzZ... wat voor soort voeten heb je? Hoge wreef ofzo? Dat heb ik namelijk.... en ik draag altijd jongenssneakers en big fat Dr. Martens.
Ik heb echt geen fokking idee, hahaha! Dat staat vast wel ergens geschreven..momento..quote:Op zondag 1 maart 2009 19:33 schreef Metwo het volgende:
[..]
precies![]()
(bestudeerd haar voet) Nee dat niet echt, meer smalle hiel en beetje brede voorvoet maat 39/40....lol hoe omschrijf je het beste je voetenAch ze zitten lekker en dat is belangrijk voor mij.
zijn deze snowboardschoenen voornamelijk voor dames met een hoge wreef??
Kan je mij dan misschien ook vertellen of ze voor een beginner of gevorderde boarder zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |