Ik geef tennisles dus dat ga ik waarschijnlijk weer doen.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:48 schreef MarcoD het volgende:
Wat doen jullie trouwens in de zomer? kwa sport of andere hobby's?
ik speel american football en het seizoen is nu bezig. Verder ben ik vaak genoeg in de sportschool te vinden.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:48 schreef MarcoD het volgende:
Ja, ik weet mijn maat ongeveer wel ja.. Maar ik ben groot en mijn ervaring met vrouwenjacks is niet zo goed, dus ga ik al gauw naar herenjacks kijken. Ik zag dat blauw geblokte System Jack van Burton nog bij blue tomato. Maar die is wel over de 200 euri en dat vind ik dan weer een beetje teveel van het goede. Bij herenmaten zit ik qua pants in maat L, dus jassen ws hetzelfde. Dat Nikita Hustler jack ziet er dan ook wel weer goed uit bij Gnarlyquote:Op zondag 15 maart 2009 08:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als iets niet past vaak wel. Maar die kosten zijn niet zo hoog. Daarnaast weet je je eigen maat toch wel redelijk
Anders probeer je eerst ook wat info in te winnen via de site of e-mail naar de eigenaren.
Je kunt altijd vragen of iets groot valt bijvoorbeeld.
Het is nu vrij warm. Vanmiddag hele vage sneeuw. Van die aangestampte voorjaarssneeuw. Spekkie glad en je kant is er bijna niet in te krijgen.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:05 schreef MaCk- het volgende:
Komakie, hoe zit het met de sneeuw in Gerlos? Ik kom morgen die kant op!
Zo te zien ligt er genoeg en gaat het aankomende week ook weer sneeuwen?
Taekwondo/zwemmen/skaten/fietsen en op vakantie een willekeurige lokale sport (surfen/bergwandelen ed). En eigenlijk iedere zomer wel 1x naar Landgraaf, omdat ik het boarden dan mis. Vorige keer was het 30 graden en liep ik daar rond met mn ski-jackquote:Op zondag 15 maart 2009 03:48 schreef MarcoD het volgende:
Als je midden in de zomer op een gletser gaat boarden heb je hetzelfde effect...quote:Op zondag 15 maart 2009 17:50 schreef Chicolate het volgende:
Toffe jas. Ik wil ook een nieuwe, maar eerst passen inderdaad.
[..]
Taekwondo/zwemmen/skaten/fietsen en op vakantie een willekeurige lokale sport (surfen/bergwandelen ed). En eigenlijk iedere zomer wel 1x naar Landgraaf, omdat ik het boarden dan mis. Vorige keer was het 30 graden en liep ik daar rond met mn ski-jack.
Landgraaf is iets beter bereikbaar met het OVquote:Op zondag 15 maart 2009 20:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je midden in de zomer op een gletser gaat boarden heb je hetzelfde effect...
Je moet niet op vele kilometers piste rekenen. Met een dagje of 2 ben je er meestal wel klaar mee. Vaak zelfs al met 1 dag. Ligt er een beetje aan hoe leuk je het vind en of je graag in het park hangt.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Landgraaf is iets beter bereikbaar met het OV. Maar wil het wel graag een keer doen, in de zomer ipv een zon/bergbestemming, naar een gletsjer. Zijn daar ook wat uitgebreidere 'gebieden' in, of blijft het dan bij 1 piste?
mond-op-mond reclamequote:Op maandag 16 maart 2009 17:31 schreef Komakie het volgende:
Echt bizar.
Heeft iemand de Bataleon The Riot bij ons gekocht. Had al gezegd dat hij in Gerlos zou gaan boarden deze week.
Blijkt dat hij bij ons in huis zit en dat het een broertje is van een collega van mij
Hoe maf is dat
Ik wil een plank waarmee ik lekker op de piste en offpiste kan planken. Ik spring af en toe maar niet dat je denkt van wauw.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:51 schreef KneusTeun het volgende:
Wat wil je?
Wat heb je?
Wat mag het kostte?
Ik denk als je dat allemaal post, dat er genoeg wordt genoemd.
Misschien doordat de uitdrukking mond-tot-mond isquote:Op maandag 16 maart 2009 18:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
mond-op-mond reclame
Blijf een rare uitdrukking.
Bataleon jam?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:12 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik wil een plank waarmee ik lekker op de piste en offpiste kan planken. Ik spring af en toe maar niet dat je denkt van wauw.
Heb nu een rossignol butane, en die plank is domweg te kort voor mij (plank is 155 en ik ben 190).
Budget:500 euro, maar ga deze zomer naar Amerika en dan kan ik dus mss goedkoop meenemen
Hoe lang zou mijn plank moeten zijn?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bataleon jam?
Ride yukon?
ff snel 2 waar ik zo op kom
Ja, ik dacht ook al... er klopt hier iets niet... maar wát? Maaruh, dat dusquote:Op maandag 16 maart 2009 23:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien doordat de uitdrukking mond-tot-mond is
maandag ehquote:Op maandag 16 maart 2009 23:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien doordat de uitdrukking mond-tot-mond is
ja, dat zie je directquote:Op maandag 16 maart 2009 23:14 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook al... er klopt hier iets niet... maar wát? Maaruh, dat dus
dit is fake.... toch?
Pfew.... anders: Auwie!quote:
Whehehe.. blij dat ik de broek in het groen heb en de jas in het zwart!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:32 schreef Komakie het volgende:
Hmmm die heb ik ook al vaker voorbij zien komen dit seizoen. Was een goed verkopend product. O'neill volgens mij of niet?
Je hebt ook zo'n groene jas van O'neill. Helemaal gek word je er van. Ik heb nog nooit een jas zo vaak voorbij zien komen in een seizoen
Die zijn zo relaxed. Ik heb die van vorig jaar. Zijn van leer.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ze hadden ook nog 2 of 3 paar van die dunne gele leren handschoenen van Bataleon met een smiley erop met 25% korting, AlmostSummer heten die geloof ik.
Bataleon Goliathquote:Op maandag 16 maart 2009 22:12 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik wil een plank waarmee ik lekker op de piste en offpiste kan planken. Ik spring af en toe maar niet dat je denkt van wauw.
Heb nu een rossignol butane, en die plank is domweg te kort voor mij (plank is 155 en ik ben 190).
Budget:500 euro, maar ga deze zomer naar Amerika en dan kan ik dus mss goedkoop meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |