Ah, ja. Eerst stiekem je eigen salaris omhoog werken op de salarisafdeling en dan stiekem bij de ICT gaan werken onder het mom van afstuderen eh. Smart girl.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er werken heel veel burger hoor![]()
Maar in eerste instantie heb ik er gewoon op de salarisafdeling gewerkt en nu ben ik bezig met m'n afstuderen daar op ICT afdeling
Dat ligt er natuurlijk aan hoe je dat ziet. Ik vind elke vrouw veel aantrekkelijker dan James Bondquote:
Mag ik een keer achterop?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhu!... ze heeft ook een aston martin fiets met raket werper in de koplamp, antiraketschild op de bagagedrager en een kek mandje om broodjes en wijn in te vervoeren!
quote:
Ik heb vanmiddag mijn benen geschoren met zo'n mesje waar al zeep bij zit. Ik denk dat hij de zeep/scheerschuim, niet goed heeft gepakt, waardoor ik "droog" geschoren heb en nu staan ze in de fikquote:
it sucks to be a girl hèquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:01 schreef automatic_ het volgende:
Haha @ TT
[..]
[..]
Ik heb vanmiddag mijn benen geschoren met zo'n mesje waar al zeep bij zit. Ik denk dat hij de zeep/scheerschuim, niet goed heeft gepakt, waardoor ik "droog" geschoren heb en nu staan ze in de fik
(van die vuurrode plekken, brrr)
Mja, nu even wel. Pfff.. Net al een hele laag met body"boter" erop gesmeerd, maar het helpt niets.quote:
Dat kan nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:00 schreef EggsTC het volgende:
Ah, ja. Eerst stiekem je eigen salaris omhoog werken op de salarisafdeling en dan stiekem bij de ICT gaan werken onder het mom van afstuderen eh. Smart girl.
Netwerkbeheer? Systeembeheer? Interne helpdesk?
Daar kan ik inkomenquote:Dat ligt er natuurlijk aan hoe je dat ziet. Ik vind elke vrouw veel aantrekkelijker dan James Bond
auwquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:01 schreef automatic_ het volgende:
Haha @ TT
[..]
[..]
Ik heb vanmiddag mijn benen geschoren met zo'n mesje waar al zeep bij zit. Ik denk dat hij de zeep/scheerschuim, niet goed heeft gepakt, waardoor ik "droog" geschoren heb en nu staan ze in de fik
Auuuww!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:01 schreef automatic_ het volgende:
Haha @ TT
[..]
[..]
Hehe. Daar heb je een goed puntquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit is nog niets, wacht maar totdat je moet bevallen automatic_
heb jij er ervaring mee dan???quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit is nog niets, wacht maar totdat je moet bevallen automatic_
Heb je daar zo'n last van?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, nu even wel. Pfff.. Net al een hele laag met body"boter" erop gesmeerd, maar het helpt niets.
Ik wil geen gegeil meer in singles, en dit is MIJN topic dus IK vind dat er NIET gegeild gaat wordenquote:
quote:
Jaquote:
ik ook ja, douche rules... soms klein beetje schuim erbijquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je daar zo'n last van?
Bij mij jeukt het hoogstens. Scheer daarom ook onder de doucheLekker simpel en geen gedoe met schuim
Ik stem voor!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik wil geen gegeil meer in singles, en dit is MIJN topic dus IK vind dat er NIET gegeild gaat worden
![]()
Ja, blijkbaarquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij mij jeukt het hoogstens. Scheer daarom ook onder de doucheLekker simpel en geen gedoe met schuim
onder de douche scheren is inderdaad het beste.. dan is alles ook lekker soepel!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja zeg, dat jouw geiligheid nu bevredigd wordt, betekent niet dat wij er geen last meer van hebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik wil geen gegeil meer in singles, en dit is MIJN topic dus IK vind dat er NIET gegeild gaat worden
![]()
aloe vera erop? aftersun (verkoelend)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
JaHebben jullie een tip?
Het zit op allebei mijn benen en dan op mijn scheenbeen en op mijn kuiten
nee dat is andersquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja zeg, dat jouw geiligheid nu bevredigd wordt, betekent niet dat wij er geen last meer van hebben
Nee dat is niet anders!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |