Ah, ja. Eerst stiekem je eigen salaris omhoog werken op de salarisafdeling en dan stiekem bij de ICT gaan werken onder het mom van afstuderen eh. Smart girl.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er werken heel veel burger hoor![]()
Maar in eerste instantie heb ik er gewoon op de salarisafdeling gewerkt en nu ben ik bezig met m'n afstuderen daar op ICT afdeling
Dat ligt er natuurlijk aan hoe je dat ziet. Ik vind elke vrouw veel aantrekkelijker dan James Bondquote:
Mag ik een keer achterop?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhu!... ze heeft ook een aston martin fiets met raket werper in de koplamp, antiraketschild op de bagagedrager en een kek mandje om broodjes en wijn in te vervoeren!
quote:
Ik heb vanmiddag mijn benen geschoren met zo'n mesje waar al zeep bij zit. Ik denk dat hij de zeep/scheerschuim, niet goed heeft gepakt, waardoor ik "droog" geschoren heb en nu staan ze in de fikquote:
it sucks to be a girl hèquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:01 schreef automatic_ het volgende:
Haha @ TT
[..]
[..]
Ik heb vanmiddag mijn benen geschoren met zo'n mesje waar al zeep bij zit. Ik denk dat hij de zeep/scheerschuim, niet goed heeft gepakt, waardoor ik "droog" geschoren heb en nu staan ze in de fik
(van die vuurrode plekken, brrr)
Mja, nu even wel. Pfff.. Net al een hele laag met body"boter" erop gesmeerd, maar het helpt niets.quote:
Dat kan nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:00 schreef EggsTC het volgende:
Ah, ja. Eerst stiekem je eigen salaris omhoog werken op de salarisafdeling en dan stiekem bij de ICT gaan werken onder het mom van afstuderen eh. Smart girl.
Netwerkbeheer? Systeembeheer? Interne helpdesk?
Daar kan ik inkomenquote:Dat ligt er natuurlijk aan hoe je dat ziet. Ik vind elke vrouw veel aantrekkelijker dan James Bond
auwquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:01 schreef automatic_ het volgende:
Haha @ TT
[..]
[..]
Ik heb vanmiddag mijn benen geschoren met zo'n mesje waar al zeep bij zit. Ik denk dat hij de zeep/scheerschuim, niet goed heeft gepakt, waardoor ik "droog" geschoren heb en nu staan ze in de fik
Auuuww!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:01 schreef automatic_ het volgende:
Haha @ TT
[..]
[..]
Hehe. Daar heb je een goed puntquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit is nog niets, wacht maar totdat je moet bevallen automatic_
heb jij er ervaring mee dan???quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit is nog niets, wacht maar totdat je moet bevallen automatic_
Heb je daar zo'n last van?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, nu even wel. Pfff.. Net al een hele laag met body"boter" erop gesmeerd, maar het helpt niets.
Ik wil geen gegeil meer in singles, en dit is MIJN topic dus IK vind dat er NIET gegeild gaat wordenquote:
quote:
Jaquote:
ik ook ja, douche rules... soms klein beetje schuim erbijquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je daar zo'n last van?
Bij mij jeukt het hoogstens. Scheer daarom ook onder de doucheLekker simpel en geen gedoe met schuim
Ik stem voor!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik wil geen gegeil meer in singles, en dit is MIJN topic dus IK vind dat er NIET gegeild gaat worden
![]()
Ja, blijkbaarquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij mij jeukt het hoogstens. Scheer daarom ook onder de doucheLekker simpel en geen gedoe met schuim
onder de douche scheren is inderdaad het beste.. dan is alles ook lekker soepel!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja zeg, dat jouw geiligheid nu bevredigd wordt, betekent niet dat wij er geen last meer van hebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik wil geen gegeil meer in singles, en dit is MIJN topic dus IK vind dat er NIET gegeild gaat worden
![]()
aloe vera erop? aftersun (verkoelend)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
JaHebben jullie een tip?
Het zit op allebei mijn benen en dan op mijn scheenbeen en op mijn kuiten
nee dat is andersquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja zeg, dat jouw geiligheid nu bevredigd wordt, betekent niet dat wij er geen last meer van hebben
Nee dat is niet anders!quote:
Wat doe ik hier nogquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik ergens ook nog wel zo'n middeltje heb voor brandwondenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
aloe vera erop? aftersun (verkoelend)
morgenvroeg weer insmeren met bodylotion.
koude douche erop?
zoiets?
Ik vind dat dat gewoon kanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
jaweljaweljawelquote:
Wel andersquote:
Onzinnige gegeil? dernet ging ik nog opzoek naar foto's van automatic_ in de KPD... da's alles behalve onzinnigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jaweljaweljawel
en bovendien jij doet niet irritant geil hiero, dus je moet niet zeuren.
![]()
dat onzinnige gegeil om niks bedoel ik
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Onzinnige gegeil? dernet ging ik nog opzoek naar foto's van automatic_ in de KPD... da's alles behalve onzinnig
Haha, ik zit safequote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jaweljaweljawel
en bovendien jij doet niet irritant geil hiero, dus je moet niet zeuren.
![]()
dat onzinnige gegeil om niks bedoel ik
Dat lijkt me een goed idee..quote:
Ja? Jemie, dan moet ik ook even een slachtoffer zoekenquote:
Mja, dat is waarquote:
Veel plezier!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed idee..
ik ga ff geilen in bed dan![]()
Hopelijk komt ze zometeen dan!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wacht op Duim
Rest is toch maar slapjes hier
Als je het leuk vindt om de zoveelste in de rij te zijnquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:18 schreef EggsTC het volgende:
Nou dan geil ik ook maar in PM verder!!1 onnie cue?
Verstandig! Slaap lekkerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Mij boeit het niet meer waar gegeilt wordt.. al ben ik nog steeds pro murmeli en anti geilheid in dit topic
Maar ik ga slapen.. in iedergeval dit scherm alvast afsluiten![]()
Hehe.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je het leuk vindt om de zoveelste in de rij te zijn
Idd!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:18 schreef EggsTC het volgende:
Nou dan geil ik ook maar in PM verder!!1 onnie cue?
Jullie met je gegeil. Dat dat 3x niks isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hopelijk komt ze zometeen dan!
Edit; Wat noem jij eigenlijk slap?
Dat heb je mij niet horen zeggen hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie met je gegeil. Dat dat 3x niks is
Hij zegt het dan ook over jou en 2 anderenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat heb je mij niet horen zeggen hoor
Elkaar opgeilen is leuk
Ja, maar ik ontkracht het even voor mijzelfquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij zegt het dan ook over jou en 2 anderen
Beetje laat nuquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik ontkracht het even voor mijzelf
Dat zeg ik ook in mijn reactie.
Jah maar dat staat los van zijn mening dat jullie slapjes geilen hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik ontkracht het even voor mijzelf
Dat zeg ik ook in mijn reactie.
cue is lief!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Mij boeit het niet meer waar gegeilt wordt.. al ben ik nog steeds pro murmeli en anti geilheid in dit topic
Maar ik ga slapen.. in iedergeval dit scherm alvast afsluiten![]()
Gelukkig werkt het anders kon ik het altijd op jullie blondheid gooienquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah maar dat staat los van zijn mening dat jullie slapjes geilen he
Mijn blondheid?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gelukkig werkt het anders kon ik het altijd op jullie blondheid gooien
There is Nouk to save the day/!!!quote:
Nou! Als jullie dat maar wetenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
There is Nouk to save the day/!!!
Slaap lekker Cuemeisje!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
owja.. weg hier.. weg hier.. weg hier..
Trustequote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Veel plezierquote:
Cue werd een geheime agent genoemd & mijn benen staan in brand (zie pagina 1)quote:
Blijf je niet meer op Duimelot wachten?quote:
Ja, op de benen na primaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:34 schreef rival het volgende:
[..]
hoii![]()
met mij gaat et stiekem altijd wel goed![]()
en daar?
niet meerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, op de benen na prima
Niet klussen vanavond?
Ik zou het lekker doenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:36 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zit al een uur te denken dat het op zich slim zou zijn een keer op tijd mijn bed in te kruipen, maar het blijft maar bij denken... Morgen wordt het ook weer nachtwerk..
Haha oke, dat klinkt niet al te goedquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:36 schreef rival het volgende:
[..]
niet meer
maar morgen zeker weten weer wel, kwam stoom uit mijn auto net
Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Blijf je niet meer op Duimelot wachten?
Veel plezier!
Ik ga altijd zo'n punt voorbij waarop ik denk; nu is het niet meer vroeg naar bed, dus blijf ik nog maar even zitten.. Bovendien zit ik de een na laatste aflevering van Friends nog te kijken..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou het lekker doen
Desnoods nog even lezen.
Dan zou ik het wel wetenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga altijd zo'n punt voorbij waarop ik denk; nu is het niet meer vroeg naar bed, dus blijf ik nog maar even zitten.. Bovendien zit ik de een na laatste aflevering van Friends nog te kijken..
mwa! we hebben net al gezien dat het slechts een slangetje is van het koelsysteem waar een scheur in zit... morgen nieuwe halenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha oke, dat klinkt niet al te goed
tsjah je moet je afvragen of je het zinnig vindt om hier nutteloos te lurkenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:36 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zit al een uur te denken dat het op zich slim zou zijn een keer op tijd mijn bed in te kruipen, maar het blijft maar bij denken... Morgen wordt het ook weer nachtwerk..
Ooo oke, komt goed dusquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:39 schreef rival het volgende:
[..]
mwa! we hebben net al gezien dat het slechts een slangetje is van het koelsysteem waar een scheur in zit... morgen nieuwe halen
Mja, ik herken het...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga altijd zo'n punt voorbij waarop ik denk; nu is het niet meer vroeg naar bed, dus blijf ik nog maar even zitten.. Bovendien zit ik de een na laatste aflevering van Friends nog te kijken..
Hahaha, inderdaad..quote:
"Ik zou heel hard naar m'n bed rennen bedoelde ik"quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad..
Ik bedoelde trouwens, een na laatste disc bedenk ik me net. Laatste disc ga ik nu aanzetten
Met Friends erbij? Zeker weten!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:39 schreef Thrar het volgende:
[..]
tsjah je moet je afvragen of je het zinnig vindt om hier nutteloos te lurken
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
"Ik zou heel hard naar m'n bed rennen bedoelde ik"
Damn, gebruik anders even mijn stopzin...quote:
Friends is tof!quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Damn, gebruik anders even mijn stopzin...
Echt niet! Die zeggen mijn ex en ik al jaren tegen elkaar! Dus als ik 'm hier quote, dan heb ik ineens wel gezegd?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:46 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
HOLD UP!
die heb ik dus helemaal zelf verzonnen he. en zeg ik al jaren
quote jezelf waar je het eerder post?!?!?!?!?!!?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zeg je net wat anders dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |