Dus jij was die vent die vanmiddag uit zn neus zat te vreten toen er 3 kassa's open waren met 7 wachtrijen van 5 man.quote:Op donderdag 26 februari 2009 02:54 schreef chuker het volgende:
Hallo,
Ik heb een mail ontvangen van een collega van lees dit eens,
Nou ik wil ten eerste mijn collega bedanken dat ik hier bij fok.nl terecht ben gekomen, ik had liever met een andere reden hier gekomen, maar ja,
Ik heb al jullie klachten en ervaringen gelezen, de meeste klachten zijn bekende klachten, waar aan gewerkt word,
Binnen kort reageer ik al jullie klachten en ervaringen,
Wie ik ben ??
Ik ben een van de manager’s van Burger King Utrecht CS.
Gast...quote:Op donderdag 26 februari 2009 02:54 schreef chuker het volgende:
Ik heb al jullie klachten en ervaringen gelezen, de meeste klachten zijn bekende klachten, waar aan gewerkt word,
Het allerergste is dat dit echt waar is. En je hoeft er niet eens onvriendelijk voor te zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:08 schreef hara_kiwi het volgende:
Was je wel vriendelijk tegen ze? Anders spugen ze in je hamburger
Je komt wel overtuigend over, precies zoals ik het me had ingebeeldquote:Op donderdag 26 februari 2009 02:54 schreef chuker het volgende:
Hallo,
Ik heb een mail ontvangen van een collega van lees dit eens,
Nou ik wil ten eerste mijn collega bedanken dat ik hier bij fok.nl terecht ben gekomen, ik had liever met een andere reden hier gekomen, maar ja,
Binnen kort reageer ik al jullie klachten en ervaringen,
Wie ik ben ??
Ik ben een van de manager’s van Burger King Utrecht CS.
Is dat iets verder lopen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 05:17 schreef Twerk het volgende:
Je moet ook gewoon meteen naar Kruys patat gaan!
Eigenlijk niet.. Min of meer er tegenover.quote:Op donderdag 26 februari 2009 05:30 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Is dat iets verder lopen?
Dan is 't toch eigenlijk treurig. De teloorgang van de snackbar.quote:Op donderdag 26 februari 2009 05:31 schreef Twerk het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.. Min of meer er tegenover.
daar heb ik al 2 keer een muis gezienquote:Op donderdag 26 februari 2009 05:17 schreef Twerk het volgende:
Je moet ook gewoon meteen naar Kruys patat gaan!
Dan weet je zeker dat die niet in de frikandellen zitten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 05:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
daar heb ik al 2 keer een muis gezien
Valt wel mee nog. Ik ga liever naar een snackbar dan naar de Burger King (vreselijke keten).quote:Op donderdag 26 februari 2009 05:34 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Dan is 't toch eigenlijk treurig. De teloorgang van de snackbar.
nou...quote:Op donderdag 26 februari 2009 05:36 schreef Twerk het volgende:
[..]
Valt wel mee nog. Ik ga liever naar een snackbar dan naar de Burger King (vreselijke keten).
Toch zie je ze verdwijnen die echte ouderwetse Boy Bensdorp tenten en Berrie van de Bebber klanten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 05:36 schreef Twerk het volgende:
[..]
Valt wel mee nog. Ik ga liever naar een snackbar dan naar de Burger King (vreselijke keten).
Tja, die zijn nu eenmaal met pensioen. De Mc-generatie bepaalt nu het straatbeeld.quote:Op donderdag 26 februari 2009 05:39 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Toch zie je ze verdwijnen die echte ouderwetse Boy Bensdorp tenten en Berrie van de Bebber klanten.
Ken ik niet!...quote:Op donderdag 26 februari 2009 05:39 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Toch zie je ze verdwijnen die echte ouderwetse Boy Bensdorp tenten en Berrie van de Bebber klanten.
Idd in van die ranzige plastic kuipjes.. c-merk en veels te weinig.quote:
Leuk joh.quote:Op donderdag 26 februari 2009 05:47 schreef kraaksandaal het volgende:
Als ik een keer met de auto onderweg ben en zo'n ding neem dan heb ik altijd een tube eigen saus bij.
Die bakte in ossewit en vroegen hoe de aardappels in reepjes gebakken moeten worden tenminste nog.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |