abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 februari 2009 @ 14:24:15 #76
48120 nicoco
Drie keer links is ook rechts.
pi_66445477
het is en blijft gewoon een trieste tent, die BK op CS Utrecht.Klacht is meer dan terecht. Ik roep op om nooit meer daar te gaan eten!
  donderdag 26 februari 2009 @ 02:54:05 #77
246642 chuker
Burger King Utrecht CS
pi_66468501
Hallo,

Ik heb een mail ontvangen van een collega van lees dit eens,

Nou ik wil ten eerste mijn collega bedanken dat ik hier bij fok.nl terecht ben gekomen, ik had liever met een andere reden hier gekomen, maar ja,

Ik heb al jullie klachten en ervaringen gelezen, de meeste klachten zijn bekende klachten, waar aan gewerkt word,

Binnen kort reageer ik al jullie klachten en ervaringen,

Wie ik ben ??

Ik ben een van de manager’s van Burger King Utrecht CS.
pi_66468560
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 02:54 schreef chuker het volgende:
Hallo,

Nou ik wil ten eerste mijn collega bedanken dat ik hier bij fok.nl terecht ben gekomen, ik had liever met een andere reden hier gekomen, maar ja,

Ik heb al jullie klachten en ervaringen gelezen, de meeste klachten zijn bekende klachten, waar aan gewerkt word,

Wie ik ben ??

Dus jij was die vent die vanmiddag uit zn neus zat te vreten toen er 3 kassa's open waren met 7 wachtrijen van 5 man.
  donderdag 26 februari 2009 @ 03:06:15 #79
159734 PimpofPersia
Strak in trainingspak
pi_66468634
Pff dus als Burger King-manager hoef je niet eens fatsoenlijk ABN te kunnen schrijven? Geen wonder dat het zo'n teringtent is daar met altijd gigantische rijen.

EDIT: Ja ik weet dat de oorzaak-gevolgredenering hier niet helemaal klopt maar het is al laat en het gaat om het idee.
Want ik ben kaler dan kaal
Strakker dan strak
Wreder dan wreed
Vetter dan vet
pi_66468662
quote:
Gast...

Einde van de zinnen zet jij altijd een comma? En waar aan gewerkt wordt is het volgens mij.

Een clone account?
NEEN
  donderdag 26 februari 2009 @ 04:21:54 #81
246642 chuker
Burger King Utrecht CS
pi_66468924
laat maar allemaal kinderen hier, weet genoeg,
pi_66469027
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:08 schreef hara_kiwi het volgende:
Was je wel vriendelijk tegen ze? Anders spugen ze in je hamburger
Het allerergste is dat dit echt waar is. En je hoeft er niet eens onvriendelijk voor te zijn.

BK McD KFC
pi_66469034
Gewoon ff klein stukkie lopen en dan krijg je in de gemiddelde snackbar een veel betere hamburger.
***** Kraak.....
pi_66469065
quote:
Hallo,

Wie ik ben ??

Je komt wel overtuigend over, precies zoals ik het me had ingebeeld

Ben benieuwd hoe slecht het dan wel niet gesteld moet zijn met de spelling van de frietkruller en de milkshaker
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66469077
Je moet ook gewoon meteen naar Kruys patat gaan!
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_66469103
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 05:17 schreef Twerk het volgende:
Is dat iets verder lopen?
***** Kraak.....
pi_66469104
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 05:30 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Is dat iets verder lopen?
Eigenlijk niet.. Min of meer er tegenover.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_66469109
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 05:31 schreef Twerk het volgende:

[..]

Eigenlijk niet.. Min of meer er tegenover.
Dan is 't toch eigenlijk treurig. De teloorgang van de snackbar.
***** Kraak.....
pi_66469110
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 05:17 schreef Twerk het volgende:
daar heb ik al 2 keer een muis gezien
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66469112
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 05:34 schreef Tim86 het volgende:

[..]

daar heb ik al 2 keer een muis gezien
Dan weet je zeker dat die niet in de frikandellen zitten.
***** Kraak.....
pi_66469113
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 05:34 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Dan is 't toch eigenlijk treurig. De teloorgang van de snackbar.
Valt wel mee nog. Ik ga liever naar een snackbar dan naar de Burger King (vreselijke keten).
pi_66469115
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 05:36 schreef Twerk het volgende:

[..]

Valt wel mee nog. Ik ga liever naar een snackbar dan naar de Burger King (vreselijke keten).
nou...
pi_66469118
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 05:36 schreef Twerk het volgende:

[..]

Toch zie je ze verdwijnen die echte ouderwetse Boy Bensdorp tenten en Berrie van de Bebber klanten.
***** Kraak.....
pi_66469121
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 05:39 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Toch zie je ze verdwijnen die echte ouderwetse Boy Bensdorp tenten en Berrie van de Bebber klanten.
Tja, die zijn nu eenmaal met pensioen. De Mc-generatie bepaalt nu het straatbeeld.
pi_66469124
Die saus van de BK
WOS'ser for life.
pi_66469130
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 05:39 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Ken ik niet!...
pi_66469131
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 05:41 schreef Gabbylicious het volgende:
Die saus van de BK
Idd in van die ranzige plastic kuipjes.. c-merk en veels te weinig.

Doe dan maar een dubbele dosis ketchup van een gerespecteerd merk bij de snackbar.
pi_66469145
Als ik een keer met de auto onderweg ben en zo'n ding neem dan heb ik altijd een tube eigen saus bij.
***** Kraak.....
pi_66469146
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 05:47 schreef kraaksandaal het volgende:
Als ik een keer met de auto onderweg ben en zo'n ding neem dan heb ik altijd een tube eigen saus bij.
Leuk joh.
WOS'ser for life.
pi_66469148
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 05:43 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

Ken ik niet!...
Die bakte in ossewit en vroegen hoe de aardappels in reepjes gebakken moeten worden tenminste nog.
***** Kraak.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')