Daar zit dan weer zo een doorzichtige koepel over de piloot heen die eraf kan.. schat ik zo..quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:54 schreef Soempie het volgende:
In zo'n straaljagerding zit toch ook een schietstoel.
Gelukkig.quote:
Het spreekt niet voor ons natuurlijkquote:
Onder het mom van: "Beter iets dan niets"quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met wat?
[..]
Als er een schietstoel in een passagiersvliegtuig zit, vind ik dat best oneerlijk. Vliegtuig dreigt te crashen, piloot zegt doeidoei! en nokt af
En dan bij de landing z'n nek brekenquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Onder het mom van: "Beter iets dan niets"
De Russiche Kamov Ka-50 helikopter had een schietstoel...quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:52 schreef Etcetera het volgende:
Beter een schietstoel in een vliegtuig met een keihard dak dan 1 in een helikopter
Een FOK! account..quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met wat?
[..]
Als er een schietstoel in een passagiersvliegtuig zit, vind ik dat best oneerlijk. Vliegtuig dreigt te crashen, piloot zegt doeidoei! en nokt af
Misschien kan je je schietstoel gebruiken om te ontsnappen uit dit topicquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:02 schreef Soempie het volgende:
Nog een paar posts en dan kan dit topic met m'n domme opmerking dicht. Beetje doorposten mensen.
Je denkt toch niet dat een topic een schietstoel heeft?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Misschien kan je je schietstoel gebruiken om te ontsnappen uit dit topic
sommige users misschien welquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat een topic een schietstoel heeft?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Hij lag ook wel een beetje voor de hand iddquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:11 schreef Soempie het volgende:
Daar moest ik ook al aan denken.
De Apache schijnbaar ookquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De Russiche Kamov Ka-50 helikopter had een schietstoel...
Als je de laatste post hebt, open je een nieuw topic en doe je een linkje ernaartoe in de laatste postquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:23 schreef fokgeit het volgende:
Wat is t criterium om een topic deel af te sluiten?
Ze vonden het leukquote:
Hou op schij uitquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:51 schreef Soempie het volgende:
Voorlopig moet ik maar geen planningen meer maken. Van de 5 punten heb ik er 1.5 af voor vandaag.
Misschien zijn er geen Turkse mensen overleden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:34 schreef Whiteguy het volgende:
Hoe zuur ben je trouwens als je familieleden in dat vliegtuig hebt zitten die overleden zijn, terwijl je een uur na de crash een statement hebt gehoord van de CEO van Turkish Airlines dat er niemand is overleden...
[ afbeelding ]
Als je het niet zeker weet... zeg dan 'IK WEET HET NIET ZEKER' !
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien zijn er geen Turkse mensen overleden.
quote:Turkish Airlines: Geen doden bij crash
woensdag 25 februari 2009 | 12:26 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 25 februari 2009 | 12:30
Tekstgrootte
ISTANBUL - Er zijn geen doden gevallen bij de crash van het toestel van Turkish Airlines bij Schiphol. Dat heeft directeur Candan Karlitekin van de Turkse vliegmaatschappij Turkish Airlines bekendgemaakt op CNN Türk. Volgens hem zaten er 127 passagiers en zeven bemanningsleden in het toestel. Turkse media meldden 143 inzittenden.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb net bij de supermarkt een cadeautje gekocht voor m'n ouders2 Senseo-formaat bekers, waarop resp. staat 'k hol van Moeke en 'k hol van Pabbe
Yeah right.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:30 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat herinnert me aan m'n vaderIk zat laatst FruitShoot te drinken (tip: koop het niet, mierzoete rommel) en hij moest en zou lezen wat er in zat. Hij lezen, en er was iets met fructose-suikers ofzo en dat was kankerverwekkend.
quote:Fructose (also levulose or laevulose) is a simple reducing sugar (monosaccharide) found in many foods and is one of the three important dietary monosaccharides along with glucose and galactose. Honey, tree fruits, berries, melons, and some root vegetables, such as beets, sweet potatoes, parsnips, and onions, contain fructose, usually in combination with glucose in the form of sucrose. Fructose is also derived from the digestion of granulated table sugar (sucrose), a disaccharide consisting of glucose and fructose, and high-fructose corn syrup (HFCS).
Kom maar langs om 'm dat duidelijk te makenquote:
quote:
Godzijdank is het GIW 2007 weer overruled en zitten we met die van 2008 grofweg weer in dezelfde situatie als in 2003 als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een hoop projectontwikkelaars laten tengwoordig de inbouwkast en het balkon weg. Dat hoefde volgens het laatste bouwbesluit niet meer. Maar dat is dacht ik weer gewijzigd of dat wordt gewijzigd. Maar daar weet TM waarschijnlijk wel meer over.
Worden meterkasten wel weer gewoon een meter?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Godzijdank is het GIW 2007 weer overruled en zitten we met die van 2008 grofweg weer in dezelfde situatie als in 2003 als ik het goed heb.
In 2007 stonden een heel aantal theoretisch leuk bedachte maar in de praktijk niet haalbare dingen
Nee, nog steeds 80 centimeterquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Worden meterkasten wel weer gewoon een meter?
t Noorden als in Fryslan/Grunnen? Neen.. Noord Holland..quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Ik vind Pabbe zo'n fantastisch woord![]()
Komt fokgeit trouwens ook uit het noorden?
Uhh.. ja maar hoe weet je dan of je de laatste post hebt? Komt er een moment dat het topic "vanzelf" geheel automatisch "vol" is waardoor mensen niet meer kunnen reageren ofzo? Of is er hier afgesproken dat we na x pagina's in een nieuw topic verder gaan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je de laatste post hebt, open je een nieuw topic en doe je een linkje ernaartoe in de laatste post
Nummer 300 is de laatste, dat moment is bijna aangebrokenquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:27 schreef fokgeit het volgende:
[..]
Uhh.. ja maar hoe weet je dan of je de laatste post hebt? Komt er een moment dat het topic "vanzelf" geheel automatisch "vol" is waardoor mensen niet meer kunnen reageren ofzo?
In de baggerlayout wel, in FokSilver nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:29 schreef fokgeit het volgende:
Oooh krijg nou wat.. k zie nu pas dat er na de datum/tijd ook nog een postnr staat..
het was de drukste ooit, hoorde ikquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:39 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Heb gisteren een moderate kroegentocht in Cuijk gehad, nu weer op Stage, na gisteren met mn semi-relatie (nog steeds ja) lekker op de bank gelegen te hebben. Ik mocht kijken naar het voetbal
waar? Ik woon daar in de buurt...quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:20 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Nee, maar wel daar dichtbij
Je kunt dan niet meer reageren, er bungelt dan een mooi slotje bij de reageerknop.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:27 schreef fokgeit het volgende:
[..]
Uhh.. ja maar hoe weet je dan of je de laatste post hebt? Komt er een moment dat het topic "vanzelf" geheel automatisch "vol" is waardoor mensen niet meer kunnen reageren ofzo? Of is er hier afgesproken dat we na x pagina's in een nieuw topic verder gaan?
Goedenavondquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:26 schreef iamredleader het volgende:'avond
Welkom fokgeitin het hol van de AKQSC!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |