Partners die sinaasappelsap voor je persenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb nog sinaasappels liggen, maar geen zin om te persen.
Ik denk dat je eens met Wiebel moet gaan praten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Partners die sinaasappelsap voor je persen
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:25 schreef BenjaminFranklin het volgende:terug van carnaval, ben nu bezig met mn stem aan het zoeken...
Heb gisteren een moderate kroegentocht in Cuijk gehad, nu weer op Stage, na gisteren met mn semi-relatie (quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat ben je vroeg op dan!
Hoe was je verkleed? En welke stad ben je geweest?
Oeh... ga je nog even langs het landsbanki kantoor voor me ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 02:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neu hoef pas om half 2 de bus
ik voel me een stuk vrolijkerik vertelde mijn ouders dat er binnenkort weer een studiereis is, dit keer naar ijsland tijdens de verkiezingen. Wilde graag mee maar zit slecht met geld op het moment. Mijn moeder zei dat ik me gewoon moet aanmelden en dat we er wel uitkomen qua geld
nu heb ik weer iets leuks om naar uit te zien
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat je eens met Wiebel moet gaan praten.
quote:Vliegtuig neergestort bij Schiphol
Uitgegeven: 25 februari 2009 10:48
Laatst gewijzigd: 25 februari 2009 11:09
AMSTERDAM - Bij luchthaven Schiphol is een vliegtuig neergestort. Over slachtoffers is nog niets bekend.
Vliegtuigcrash Schiphol
Het vliegtuig van Turkish Airlines is nabij de A9 tussen het Rotterpolderplein en Schiphol in twee delen gebroken. Hulpverlening is ter plaatse.
Het vliegtuig, met 135 mensen aan boord, zou niet in brand staan. Zo'n veertig man zouden het toestel inmiddels hebben verlaten.
Volgens Radio 1 is het toestel naast de baan geland en zijn er mogelijk gewonden in het toestel. Bronnen melden dat van het vliegtuig de staart en een motor is afgebroken.
Een woordvoerder van de luchthaven meldt tegenover de NOS dat het luchtverkeer rond Schiphol is stilgelegd.
Foto's
Heeft u foto's van het ongeval. Mail ze naar NUfoto.nl.
Hmmz... hopen maar dat het goed gaat met hem dan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:12 schreef BenjaminFranklin het volgende:
een collega van mij zat daariner schijnen vooralsnog geen doden te zijn gevallen
Ah.. ik heb pas drie x360 games gedownload, waaronder deze. Ik heb echter nog slechts EEN dvd+rDL.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het nieuws negerend wil ik toch even meedelen dat Burnout Paradise best tof is
Ik heb de pc-versie. Welke 360-games heb je nog meer om uit te kiezen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmmz... hopen maar dat het goed gaat met hem dan.
[..]
Ah.. ik heb pas drie x360 games gedownload, waaronder deze. Ik heb echter nog slechts EEN dvd+rDL.
Gaat die het worden
quote:Bizar verkeersongeluk in Nijmegen
Uitgegeven: 25 februari 2009 10:43
Laatst gewijzigd: 25 februari 2009 10:45
AMSTERDAM – Het verkeer in Nijmegen is woensdagochtend ernstig ontregeld door een bizar verkeersongeluk. Rond zes uur ’s ochtends reed een automobilist vanaf het Keizer Karelplein richting de Kronenburgersingel.
Daar sprong een voetganger bij hem op de motorkap, die met een bierflesje de voorruit in wilde slaan.
Op hetzelfde moment werd de automobilist van achteren aangereden door een andere auto, meldt dagblad de Gelderlander.
De beschonken bestuurder van deze auto bleek familie te zijn van de man die op de motorkap sprong. De drie raakten allen gewond en werden naar het ziekenhuis gebracht.
Unreal tournament 3 (heb ik ook wel voor de pc, maar de nieuwe moet ik nog even bestellen. Aangezien de laptop eigenlijk prima werkt zit daar niet echt haast bij), en Prey.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb de pc-versie. Welke 360-games heb je nog meer om uit te kiezen?
ja, ze heeft al gebeld, en gezegd dat ze zeer veel last van dr rug heeft, maar ik kan ook niet begrijpen dat je er niks aan over hebt gehouden aan dit ongeluk, gezien die fotoquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Unreal tournament 3 (heb ik ook wel voor de pc, maar de nieuwe moet ik nog even bestellen. Aangezien de laptop eigenlijk prima werkt zit daar niet echt haast bij), en Prey.
[ afbeelding ]
![]()
Hopelijk zat je collega een beetje in de buurt van de vleugel Benjamin.
Gelukkig maar, RTLz meldt zojuist EEN dodequote:Op woensdag 25 februari 2009 11:34 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
ja, ze heeft al gebeld, en gezegd dat ze zeer veel last van dr rug heeft, maar ik kan ook niet begrijpen dat je er niks aan over hebt gehouden aan dit ongeluk, gezien die foto
quote:
quote:
Bij Burnout ben ik onder de indruk van de crashes: het is nu mogelijk om krassen in de lak te krijgen en soms vliegt de voorruit er in kleine stukjes uit. Gelijk na een grote crash krijg je een nieuwe auto, dus meestal is er niet veel aan de handquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Unreal tournament 3 (heb ik ook wel voor de pc, maar de nieuwe moet ik nog even bestellen. Aangezien de laptop eigenlijk prima werkt zit daar niet echt haast bij), en Prey.
Ijsland is mooiquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
IJsland schijnt heel mooi te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |