Neen, maar het brengt wel een hoop mensen mee die je normaal nooit ziet met uitgaan en daar kan je dan eens lekker mee gaan zuipen en verder wat dingetjes mee doen (lees: meiden)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:59 schreef X-Cessive het volgende:
Heb je carnaval als excuus nodig dan om te zuipen? Kan je toch altijd doen.......
Oh maar ik heb geen medelijden met dat soort mensen hoor, hadden ze maar een vak moeten leren.quote:
Heb jij daar carnaval voor nodig? TRIESTquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Neen, maar het brengt wel een hoop mensen mee die je normaal nooit ziet met uitgaan en daar kan je dan eens lekker mee gaan zuipen en verder wat dingetjes mee doen (lees: meiden)
I hear ya..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:04 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Oh maar ik heb geen medelijden met dat soort mensen hoor, hadden ze maar een vak moeten leren.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]waar papa en mama alles voor mij doen en betalen
Je leest niet: met carnaval zijn de meiden net wat losser en in grotere aantallen in de stad terug te vinden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:05 schreef wise het volgende:
[..]
Heb jij daar carnaval voor nodig? TRIEST
maar klote is het wel: back to reality
Jij hebt geen papa en mama meer, of je bent nog boos omdat ik jou een kutusert vind?quote:
Zoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jij hebt geen papa en mama meer, of je bent nog boos omdat ik jou een kutusert vind?
Reageer lekker ontopic grafpauper
Mwah, een slap aftreksel van het echte gebeurenquote:
kindercarnaval is toch nog?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mwah, een slap aftreksel van het echte gebeurenniet waard om naartoe te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |