quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Komm hol das lasso raus bedoel jeDuitsers heersen bij zulkse nummers
Wanneer kom je mijn mini-capibara's fotograferen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou vooruit. Ik ging vandaag een foto van een schaap maken.
Zeg het maar.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wanneer kom je mijn mini-capibara's fotograferen?
Noem jij je borsten zo?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wanneer kom je mijn mini-capibara's fotograferen?
HAHAHAHAHHA ENZO.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:47 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb mietjes gegeten.
Als grapje op bietjes, whihihi.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat moest ik om jouw topic.Wat een actie van haar.
Geen idee, het vorige en het topic daar ook weer voor stond ook niet centraal.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:58 schreef behangplakker het volgende:
Waarom staat dit topic niet op centraal?
Wat een mods weerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee, het vorige en het topic daar ook weer voor stond ook niet centraal.
Jos is de eerste die daadwerkelijk doorheeft dat het een lemming isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat moest ik om jouw topic.Wat een actie van haar.
Dan nog is het een puick verhaal.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat een mods weer![]()
[..]
Jos is de eerste die daadwerkelijk doorheeft dat het een lemming is
quote:
Stuur eens die chips op.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh, dubbele stufi![]()
Ik heb echt veel zin om te slapen ...
Ouderdom komt met gebreken.
Ze hebben ze niet bij de AHquote:
JA GODVER DAT WAS TOCH HEEL HET PUNTquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hebben ze niet bij de AH![]()
Wat een nep supermarkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |