Is dat nu de natte doos van WD?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:35 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we die ook weer gehad. Welkom op het internet, wolvendagen. 't Is overigens alweer 2009...
WD, you've got me on my knees.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:38 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind
Maar ik wil geen vochtige grot waar al iemand in is geweest.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, dat is deze:
[ afbeelding ]
Er is al iemand binnen, zoals je ziet.
je moederquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, dat is deze:
[ afbeelding ]
Er is al iemand binnen, zoals je ziet.
quote:
quote:
What the..? Ik dacht dat jij voor GAE wasquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:37 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik niet, maar misschien daarom dat ik seizoenskaart van Fc Twente ga kopen
Je moeder!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is weer tijd voor "je moeder -grappen."
Oh, ik hoopte dat jij dat was.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb alleen minder mollige vingers.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een raar gefotoshopt lichaamquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Als we daar niet iemand hebben die geen Photoshop behoeft.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een raar gefotoshopt lichaam.
Ja, dus...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
What the..? Ik dacht dat jij voor GAE was![]()
![]()
![]()
![]()
_! x10
Je hebt zelf een raar gefotoshopt lichaamquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een raar gefotoshopt lichaam.
Was dat een gemene opmerkingquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Als we daar niet iemand hebben die geen Photoshop behoeft.
Je moeder op een pogo-stok.quote:
Je moeder.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt zelf een raar gefotoshopt lichaam
Dus ga je naar Twentequote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:43 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ja, dus...Vrijdag moet ik kankervaak werken, dus heeft het geen zin om daar een seizoenskaart voor te halen.
Moet ze daar nu weer mee?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moeder op een pogo-stok.
Zo las ik 'm toevalligquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe wil je dáár een gemene opmerking in zien?
Ik dacht dat jij me na al die jaren FOK! wel beter zou kennen, Allure.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo las ik 'm toevallig. Je weet maar nooit met jou
.
Die valt niet te fotoshoppen.quote:
Ik weet helemaal niets van jequote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij me na al die jaren FOK! wel beter zou kennen, Allure.
Rondspringen, wat dacht jij dan?quote:
Er wou zelfs een feyenoord fan mee naar ajaxquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus ga je naar Twente? Nepfan, ik weet nog goed het moment dat ik een gratis kaartje van Twente - Arsenal weigerde omdat ik voor Ajax ben, en dus niet die troep hoef te zien
quote:
Ja, wat heeft dat met nepfan te maken. Gewoon Overijssels voetbal hoor. Ik dacht eerst nog aan Ajax, maar de treinkosten zijn te hoog.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus ga je naar Twente? Nepfan, ik weet nog goed het moment dat ik een gratis kaartje van Twente - Arsenal weigerde omdat ik voor Ajax ben, en dus niet die troep hoef te zien
M'n goddelijkheid. Op z'n minst. Net als dat ik me bewust ben van jouw goddelijkheid. Meer weet ik ook niet echt van je.quote:
Gadver 4EBEquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rondspringen, wat dacht jij dan?
Viespeuk.
wait... what?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:48 schreef IQM het volgende:
[..]
M'n goddelijkheid. Op z'n minst. Net als dat ik me bewust ben van jouw goddelijkheid. Meer weet ik ook niet echt van je.
Ach, dat houdt onze relatie spannendquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:48 schreef IQM het volgende:
[..]
M'n goddelijkheid. Op z'n minst. Net als dat ik me bewust ben van jouw goddelijkheid. Meer weet ik ook niet echt van je.
Allure_ haat katten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:48 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gadver 4EBEzo'n opmerking had ik van jou niet verwacht.
Ik vind je uitermate spannend, A.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ach, dat houdt onze relatie spannend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |