Doe dan meteen een patatje Runx ofzoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:20 schreef Runx het volgende:
[..]
net zoals patatje groot feest i.p.v patatje oorlog
Ja meng je vooral nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady vermaakt zich wel met dit leesvermaak
jij bent de huilie hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja prima maar ik doe het niet heur
amateurs zijn hetquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:20 schreef Runx het volgende:
[..]
net zoals patatje groot feest i.p.v patatje oorlog
ja geloof het of niet, hier zeggen ze toch echt ook friet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:19 schreef Runx het volgende:
[..]
over al zeggen ze patat klaarwie friet zegt is gewoon fakking gay
ja heel veel nieuw nederlanders zijn ook hier geboren, maar dat maakt hun nog geen Nederlanderquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ehm nee, ik ben hier geboren dus fak jou !~
bad bad bad very bad mental imagequote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe dan meteen een patatje Runx ofzo
maar ik welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:22 schreef Runx het volgende:
[..]
ja heel veel nieuw nederlanders zijn ook hier geboren, maar dat maakt hun nog geen Nederlander
allemaal potenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja geloof het of niet, hier zeggen ze toch echt ook friet.
overlopersquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja geloof het of niet, hier zeggen ze toch echt ook friet.
Waarom zou ik? Ik wordt bij iedere comment de grond in getraptquote:
met of zonderquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe dan meteen een patatje Runx ofzo
niet door mij ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik wordt bij iedere comment de grond in getrapt
je zit hier niet bij de scouting hoor, met je kruis nulletjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kruisje nulletje kan nooit meer verbroken worden
zonder...duidelijk zonderquote:
Zoals ik al zei "ik doe het niet heur"quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jij bent de huilie hoor![]()
[..]
amateurs zijn het
ik ben heul knap hoar, p00p en moos hebben mij zaterdag gezienquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
bad bad bad very bad mental image
hjb jij bent gewoon jaloers omdat je het niet kan verbrekenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je zit hier niet bij de scouting hoor, met je kruis nulletje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Ja das vooral door Friday, maar die kan er niks aan doenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet zo grappig als jij, en gevatte opmerkingen maken kan ik ook niet
als je knap bent en een pic plaatst zullen we je niet trappenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet zo grappig als jij, en gevatte opmerkingen maken kan ik ook niet
whehe, volgens mij heb je in a'dam de gay parade. die heb ik hier nog nooit gezien. dus tja....quote:
ain't gonna happenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:25 schreef Runx het volgende:
[..]
als je knap bent en een pic plaatst zullen we je niet trappen
eindbaas!quote:
in enschede hebben we geen gay parade maar we zeggen wel patatquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe, volgens mij heb je in a'dam de gay parade. die heb ik hier nog nooit gezien. dus tja....
ik stem dus voor friet
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:24 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben heul knap hoar, p00p en moos hebben mij zaterdag gezien
en mads die zie ik wel vaker
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hjb jij bent gewoon jaloers omdat je het niet kan verbreken
eigelijk wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
* WhiteLightning steekt 200 naalden in een pop van madskillz28thDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
fail ik voel niksquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
eigelijk wel ja![]()
![]()
* WhiteLightning steekt 200 naalden in een pop van madskillz28th
ja met patat begint het hé! let maar op, volgend jaar sta je half naakt , in een roze string op een of andere boot/treinquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:27 schreef Runx het volgende:
[..]
in enschede hebben we geen gay parade maar we zeggen wel patat
acupunctuur schijnt heel goed te zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
eigelijk wel ja![]()
![]()
* WhiteLightning steekt 200 naalden in een pop van madskillz28th
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja met patat begint het hé! let maar op, volgend jaar sta je half naakt , in een roze string op een of andere boot/trein
whahahquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja met patat begint het hé! let maar op, volgend jaar sta je half naakt , in een roze string op een of andere boot/trein
alleen homo's gaan naar mannen in roze strings kijkenquote:
neuh hoor debbie kijkt ook altijdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
alleen homo's gaan naar mannen in roze strings kijken
nee gast, wat dat betreft , ben ik dus echt homofobisch. kotsen moet ik ervanquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
voor de verandering ga ik maar eens wat werk doen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja das vooral door Friday, maar die kan er niks aan doen
Nog 4 uur en 25 minutenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
zucht nog 55 minuten
je hebt dan toch geen weekend heh ? ik denk ik vraag het maar alvastquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |