abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 24 februari 2009 @ 13:24:38 #1
7074 moussy
kuttekop
pi_66406258
Waar Freecell geniet van hersenpudding (zonder slagroom) en Reinhilde een zere teen heeft
quote:
Ik heb net een heks afgeleverd voor de carnaval op René en Cas hun oude school, ben helemaal trots op mn resultaat
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_66406368
Wat een leuke heks moussy! Ik vind hem erg geslaagd.

Op 30 maart intake bij een gyn en dan daarna mag het. En een week na de veertjes ga ik naar de huisarts.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_66406836
Wow moussy wat mooi !!!
Ben jaloers ! Wat gaaf gemaakt !
pi_66406896
je kunt mij trouwens ook toevoegen aan het lijstje, ben net bij het zoeken naar de heksenmuts door mijn rug gegaan....auw..
  † In Memoriam † dinsdag 24 februari 2009 @ 13:45:11 #5
7074 moussy
kuttekop
pi_66406925
Ik heb een probleem nu... droge handen en ik klodder altijd op mijn handen om de kleur te testen (ik meng veel kleuren zelf) en nu loop ik met allemaal vlekken op mn handen
pi_66407332
sla-olie! als het goed is gaat daar allerlei verf mee van huid af enzo of het ook voor schmink geldt weet ik niet though haha.

Ik moet straks naar Leiden maar ik heb geen zin ben echt zo erg geneigd om niet te gaan... maarja, het is maar voor 2 uurtjes dus k ga maar gewoon wel, t is vast zo voorbij.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66407387
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:55 schreef huuphuup het volgende:
sla-olie! als het goed is gaat daar allerlei verf mee van huid af enzo of het ook voor schmink geldt weet ik niet though haha.

Ik moet straks naar Leiden maar ik heb geen zin ben echt zo erg geneigd om niet te gaan... maarja, het is maar voor 2 uurtjes dus k ga maar gewoon wel, t is vast zo voorbij.
joh, voor je het weet isset weer voorbij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66407463
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:56 schreef Vicky het volgende:

[..]

joh, voor je het weet isset weer voorbij

ja vast wel, ik denk het ook

en nu maar hopen dat k een beetje weg kan duiken achter iemand anders ofzo
1 voordeel, de lessen van de docente van vandaag zijn vaak wel erg leuk en gezellig. Leuk mens is ze. Dat scheelt echt enorm.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66407554
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:59 schreef huuphuup het volgende:

[..]

1 voordeel, de lessen van de docente van vandaag zijn vaak wel erg leuk en gezellig. Leuk mens is ze. Dat scheelt echt enorm.
idd.. als je les hebt van een saaie piet die monotoon vertelt duurt 2 uur wel 4 uur, maar als het gezellig is is het voorbij voor je er erg in hebt!

Ik heb weer eens trek in iets lekker Ga maar eens appelbollen maken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † dinsdag 24 februari 2009 @ 14:09:08 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_66407851
Gaat er niet af helaas, nahjah dan maar niet.

Balen van je rug Stout!
pi_66407975
moussy wat mooi gedaan. echt super

stout rustig aan doen hoor.

succes straks huuphuup
mama van 3 kids!
pi_66408018
moussy, mooie heks! maar vertel me snel: dat is toch niet rené he? (wie dan wel?)
pi_66408433
make-up verwijderaar met olie?
hier ging schmink er altijd goed af met vette creme, maar dat was vroeger, toen was de schmink nog minder waterproof geloof ik
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_66410017
Mooi Moussy!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 15:34:32 #15
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_66411009
Nice gesminkt mouss, babydoekjes wil ook nog wel eens helpen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 februari 2009 @ 15:48:50 #16
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66411504
Mooie heks ja

Voor het hoofdstuk 'tenen' uit de titel:
Christan heeft zijn teen gestoten, vel ligt open Niet ernstig maar hij kan niet trainen straks. En hij was natuurlijk wel zielig

Ikzelf kan onder het kopje 'schouder' meedoen: gisteren stom genoeg met een tas lopen sjouwen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_66412067
*ik ben timo en kom net uit school, pleur mijn jas neer en trek mijn door mama gewijzigde mantel aan.... en dan ben ik

Timo POTTER
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 februari 2009 @ 16:30:39 #18
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66412950
Wauw, stoer Timo! Nu nog een mooi litteken op je voorhoofd en dan zien we het verschil niet meer
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_66413170
Hihi... morgen naar het feestje mag dat
Nu nog een toverstok verzinnen (daar kwam ie net mee natuurlijk )
pi_66413336
Wauw wat een gave Timo Potter
En die twee op het vorige bankje, heks en Zorro, ook gaaf hoor

En ik las op het vorige bankje over Mibos met een naar ongeluk , wat een schrik .
Hoe gaat het nu? Nog meer spierpijn waarschijnlijk ....sterkte ermee.
Yppy's ongeluk heb ik gemist, maar jij ook veel sterkte.
En Freecel met je hersenpudding, ook niet fijn, kalm an doen hoor.
En Reinhilde, je bent als het goed is nu aan je teen geholpen, hopelijk knap je snel weer op
ow en Christan met z'n teen...... erop.
Je moet ook nog niet sjouwen met tassen Rewimo

Zo, allemaal gehad? Wat een ongelukken bankje, niet leuk.

* Fannie zet ff een schaal met mini Milky Ways op het bankje voor iedereen die wil
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_66413402
neem een tak uit de tuin, tover er wat zilverfolie om en voila een toverstok is geboren. Een echte toverstok is natuurlijk niet recht maar een beetje gebogen
pi_66413549
Oh en de aanhouder wint he. Ik ben al vanaf woensdag avond met nathan in de weer. Al vandaag voor de 3e keer naar het ziekenhuis en de 2e keer rontgenfoto's maar ik heb wel gelijk, een longontsteking. Alleen wel nog op tijd waardoor er diit keer geen opname nodig is. Een troela van de rontgen had nog het lef om me te vragen of hij echt ziek was. Hij hing met 40 graden koorts en zo bleek als maar kan tegen me aan. Ogen draaide steeds weg en was amper aanspreekbaar. "wat denk je zelf? dat ik voor mijn lol hier zit? Dat ik al bijna een week bezig ben om te bewijzen dat hij echt ziek is voor ik serieus wordt genomen?" en weg was ze. Ze bood niet eens der verontschuldigingen aan. Geloof dat ik nog net geen rook uit mijn oren had komen.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:48:24 #23
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66413651
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:59 schreef huuphuup het volgende:

[..]

wat studeer je eigenlijk?

faja, wat rot dat nathan een longotnsteking heeft
zijn jullie ook in de "molen" om de oorzaak van eht gekwakkel te zoeken?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:50:33 #24
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66413746
Huuphuup studeert grieks
(oid iig waar men lekker eets!)

Stoofvlees staat op. Straks heerlijk boontjes erbij en aardappeltjes...
Het ruikt hier verrukkelijk!
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:51:39 #25
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66413782
hihi hairy potty
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: