quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:11 schreef Gert het volgende:
Hij heeft het nog verbeterd ook.![]()
Ik zou "poten af van mijn artistieke vrijheid" zijn gaan gillen en zo.
Maar nu bereikt ie wel de internationale kunstmarkt!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:11 schreef Gert het volgende:
Hij heeft het nog verbeterd ook.![]()
Ik zou "poten af van mijn artistieke vrijheid" zijn gaan gillen en zo.
Jij al helemaal in je strijdvaardige modus, vragen ze er niet naar. Heikneuters dat het zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemiddag!![]()
Nou ik heb echt heel burgerlijk ongehoorzaam de vragenlijst niet ingeleverd. Had helemaal een motivering klaar, werd er helemaal niet naar gevraagd![]()
Liep een beetje teleurstellend af wel eigenlijk.
quote:’Man moet de rekening betalen’
AMSTERDAM - De komst van de rekening in een restaurant zorgt vaak voor enkele ongemakkelijke ogenblikken. Want wie betaalt?
Daar zit je dan met je date. Je hebt heerlijk gegeten, lekker gekletst en dan verschijnt de rekening. „Als mijn partner voor die avond aarzelt om zijn portemonnee te trekken dan haal ik mijn credit card te voorschijn”, zegt Beatrice (39). Na zo’n actie is het trouwens klaar voor haar. Ze hoeft die ’zuinigert’ dan niet meer te zien.
Alle charme
„Hij vroeg hoe we het gingen doen met de rekening”, vertelt Laurence. „Alle charme was van de avond af.” Esther zag hoe haar afspraak van die avond het bonnetje mee naar huis nam. „Romantisch hoor. Ik verdween als bon in zijn zakelijke beslommeringen. Nee, ik heb geen vervolgafspraak met hem gemaakt.”
Het wordt de man niet echt makkelijk gemaakt. Sommige vrouwen zijn bang dat wanneer de partner betaalt, van haar bepaalde dingen worden verwacht, zoals meegaan naar zijn huis. Anderen vinden dat hij sowieso moet betalen, ook al was het niet eens gezellig. „Ik hoop altijd heel hard dat de man de rekening niet wil delen, maar gewoon zelf betaalt”, zegt Sophie. „Op die manier weet ik dat hij echt in mij is geïnteresseerd.”
Waard
Uiteindelijk komt het allemaal op hetzelfde neer, aldus psychotherapeute Ilana Reiss-Schimmel: „Het gaat om de vraag: wat ben ik waard?”
De tijd ’man-en-vrouw-zijn-gelijk, we delen de rekening’ is al lang voorbij. Reis-Schimmel: „Vandaag de dag verwachten jonge meisjes en vrouwen dat de man betaalt. Voor hen is dat het bewijs dat ze begerenswaardig zijn. Inderdaad, wanneer de rekening komt gaat het gelijkheidsprincipe niet meer op.”
Nou inderdaad. Wel jammer, als ik me zo opgepept heb wil ik die stoom ook wel ff kwijt eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij al helemaal in je strijdvaardige modus, vragen ze er niet naar. Heikneuters dat het zijn.
Je zou bijna die impertinente (!) vragenlijst naar de media sturen.
Wie?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:21 schreef beequeen het volgende:
Werkt Ilana Reiss-Schimmel bij L'Oréal?
De psychotherapeute in het artikel van NMNS.quote:
Denk je niet dat er een kern van waarheid in dat artikel zit?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
De psychotherapeute in het artikel van NMNS.
Ik denk dat een aardig aantal vrouwen inderdaad zo denkt. En tegelijkertijd hard gilt om gelijke rechten. Hypocrisie ten top.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Denk je niet dat er een kern van waarheid in dat artikel zit?
Doe es een beter bod, dan gaan we uitetenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat een aardig aantal vrouwen inderdaad zo denkt. En tegelijkertijd hard gilt om gelijke rechten. Hypocrisie ten top.
Ik doe meestal 50/50. Of hij moet aandringen, dan wil ik zijn ego niet krenken.
Okay, ik betaal 70 en jij 30 procent en daarna moet je mij pijpen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Doe es een beter bod, dan gaan we uiteten
Edit: ik denk ook dan een flink aantal vrouwen hinkt op twee gedachten![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, ik betaal 70 en jij 30 procent en daarna moet je mij pijpen.
En wat verwacht je daarvoor terug?quote:
Ik wordt niet gehinderd door die dingen, 't gaat gewoon vanzelf, sam-sam, tenzij ik weet dat de ander het 't niet kan trekken.quote:
Zal wel soep met brood worden ofzoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:20 schreef Marrije het volgende:
En wat eten we vandaag?
-edit-
[ afbeelding ]
En wat betaal je daarvoor?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:20 schreef Marrije het volgende:
En wat eten we vandaag?
-edit-
[ afbeelding ]
Niets eigenlijk, ik heb er gewoon een hekel aan als mensen dingen voor mij betalen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat verwacht je daarvoor terug?
Ik heb gisteren een mega shoarmaschotel gegeten. Met heel veel knoflook en sambal. Dat was smullen!quote:
1,49 ofzo, pakkie van de jumbo, dan nog wat voor de verse sperziebonen en champignons en lamsvlees. En natuurlijk gemaakt met basmatirijst. De rijst uit die pakjes leg ik in het keukenkastje. Tot het niet meer goed is. Ja, dan kan ik het ook net zo goed meteen weggooien maar das ook weer zowatquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En wat betaal je daarvoor?
en lekker uit je bek stinkuuuuuuhquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een mega shoarmaschotel gegeten. Met heel veel knoflook en sambal. Dat was smullen!
daar heb ik geen last van, vind het wel hoffelijkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niets eigenlijk, ik heb er gewoon een hekel aan als mensen dingen voor mij betalen.
Ja!quote:
En morgenochtend pijn in je fontanelletjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
En de hele avond scherpe oprispingen dankzij de sambal.
Waar er twee eten kunnen er ook drie eten. Je auto doet 't weer, dus op naar LS!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:40 schreef Coos het volgende:
[..]
En morgenochtend pijn in je fontanelletje![]()
Net 260 afgetikt voor wat gebreken bij de APK dus de rest van de maand droog brood.
Ik wil ook wel een keer komen eten hoor Coos! Betaal ik de boodschappen, kook jij!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:40 schreef Coos het volgende:
[..]
En morgenochtend pijn in je fontanelletje![]()
Net 260 afgetikt voor wat gebreken bij de APK dus de rest van de maand droog brood.
Ik heb geen trek in erwtensoep.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar er twee eten kunnen er ook drie eten. Je auto doet 't weer, dus op naar LS!
Mwoah. Valt mee hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:47 schreef Smash-it het volgende:
Verder, hoe triest ben je als je verwacht dat de man alles betaalt?
Hier bloeit iets moois opquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Je mag ook zo wel een keer komen eten hoor Lies. Gewoon gratis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |