quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Weer een reden erbij om zelfmoord te plegen.
ik las fruit etenquote:
Met een lekker sletje?quote:
Jouw grapjes.quote:
Dat is knap, want dat staat er niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwah, ik weet niet of dat gepast is om te zeggen over m'n moeder en zus.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vuige hetero die je d'r bent!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:42 schreef NoelGallagher het volgende:
iemand misschien wel kwetsen en daarna ''grapje'' zeggen om het minder erg te doen lijken
Dat vraagt om een klbtopic.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:42 schreef NoelGallagher het volgende:
iemand misschien wel kwetsen en daarna ''grapje'' zeggen om het minder erg te doen lijken
Mannen met make-up.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wat valt er te [ afbeelding ]'en?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:43 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat is knap, want dat staat er niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Mwah, ik weet niet of dat gepast is om te zeggen over m'n moeder en zus.PM me pics van je broertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ik denk niet dat ik Fas kwets door een grapje over zelfmoord te maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Hitler ook hequote:
Jij eerst, oh en vergeet die foto van je baardje nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Oh, dat had ik niet gezien.
[..]
Jij van jouw zusje en jezelf.
MAAR IK WEL!!!1!11!!!111111quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik Fas kwets door een grapje over zelfmoord te maken.
Voor zover ik weet is ze niet suicidaal en heeft er niemand in haar omgeving zelfmoord gepleegd, dus.
Zal ik straks sturen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij eerst, oh en vergeet die foto van je baardje niet
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:44 schreef John.Milton het volgende:
Staat het hek van KLB weer open trouwens?
Sommige mensen kunnen echt niet tegen een grapje.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hitler ook he
Zes miljoen joden, zigeuners en homo's vergast, en toen:
"Grapje! Jullie zijn eigenlijk best okay [ afbeelding ]"
Jwzquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:49 schreef Fascination het volgende:
OMG, Bt luistert Garbage met Queer.![]()
zomgquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jwzik luisterde net Cherry Lips he, had 'm heel hard op staan omdat ik even mn haar deed in de badkamer.
Komt mn zusje aangelopen, zingt ze het hele liedje meeik zo:
Ken jij dit?
Zij: Dat heb je zelf op mn mp3 speler gezet![]()
Ik: Oohja![]()
Zij: Wel een leuk liedje
Vrouwen en grapjesquote:
Zet ik iedere dag buiten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Garbage, ik ken het ergens van, weet niet meer waarvan.
Hehe.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jwzik luisterde net Cherry Lips he, had 'm heel hard op staan omdat ik even mn haar deed in de badkamer.
Komt mn zusje aangelopen, zingt ze het hele liedje meeik zo:
Ken jij dit?
Zij: Dat heb je zelf op mn mp3 speler gezet![]()
Ik: Oohja![]()
Zij: Wel een leuk liedje
Ik vind mezelf, Bt en Smart_ass anders ook wel grappig.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vrouwen en grapjesAlleen KB heeft wel humor.
Maak eens een leuk grapje danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook wel grappig.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi een vriendin van me is boos omdat haar vriendin grotere borsten heeft dan zij!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind mezelf, Bt en Smart_ass anders ook wel grappig.
Jij anders ook niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:59 schreef Florian_ het volgende:
Trouwens belachelijk dat zoveel KLB SC users nog nooit hun foto hebben laten zien
BobbyB, fas, BP, Jitzzee etc. huphup
Ja, echt hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:59 schreef Florian_ het volgende:
Trouwens belachelijk dat zoveel KLB SC users nog nooit hun foto hebben laten zien
BobbyB, fas, BP, Jitzzee etc. huphup
Begint haar naam met een B?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi een vriendin van me is boos omdat haar vriendin grotere borsten heeft dan zij!
hoezo komt jitzzze niet meer?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]![]()
[..]
Jij anders ook niet.Jitze komt niet meer en ik heb mijn pic al een keer naar BT gestuurd. Daarbij heb ik er geen behoefte aan om mijn pic hier neer te plempen.
Ik wel. En waarom komt Jitze niet meer? En je mag ook in PM sturenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]![]()
[..]
Jij anders ook niet.Jitze komt niet meer en ik heb mijn pic al een keer naar BT gestuurd. Daarbij heb ik er geen behoefte aan om mijn pic hier neer te plempen.
Ik vind jouw humor anders ook van een bedroevend laag niveau.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |