quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, ik als autist kan niet tegen veranderingen.
Tenminste iemand die mij begrijpt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, ik als autist kan niet tegen veranderingen.
Weet ik wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent geen autistniet zo liegen.
Je moet ook niet zo tegen ze schreeuwen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
vandaag moest er een meisje huilend de klas uit
Nee, ze was best irritant bezig en toen zei ze wat en toen zei ik ''wat, liet er nu iemand een scheet'' en zo de hele tijd doorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo tegen ze schreeuwen.
Volgens mij ben jij echt zo'n irritant kutjochie in het echtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ze was best irritant bezig en toen zei ze wat en toen zei ik ''wat, liet er nu iemand een scheet'' en zo de hele tijd door
Klopt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt zo'n irritant kutjochie in het echt
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[Centraal] Icons, smiley's en headers klaar terwijl u wacht! #70
Heb het voor je aangevraagd
Whehe, je googlde op breathtaking en toen vond je diequote:
Dik chill, ik hoef alleen maar collectanten te hosselen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet ik wel.![]()
Wat las ik, heb je een baantje? Vertel eens hoe het is?
LIEFquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[Centraal] Icons, smiley's en headers klaar terwijl u wacht! #70
Heb het voor je aangevraagd
je username is een prima zoekterm voor mooie plaatjes op googlequote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:04 schreef Breathtaking het volgende:
Whehe, je googlde op breathtaking en toen vond je die?
Geef eens een kleine hint?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zeg ik nietIk gun 'm zn kleine geheimpje wel
maar als je goed oplet kom je er vanzelf achter.
quote:
Idd, OUD , daar krijg ik wel eenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:18 schreef Florian_ het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan dat OUD subforum
Je zou toch maar gaan samenwonen met een chick die alleen maar op een forum zit te beppen met andere huisvrouwenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd, OUD , daar krijg ik wel eenvan op mijn toetje.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je username is een prima zoekterm voor mooie plaatjes op google![]()
je hebt zelfs ergens een stuk metaal met breathtaking erinhiero
Kinderprogramma's.quote:
je ui is afquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi plaatjedie zou ook best als UI kunnen
..
[..]
Kinderprogramma's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |