Dat zal het wel zijn jaa...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:58 schreef deroo het volgende:
Volgens mij is er een bom op gmail gevallen en issie daarom nu stuk!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:59 schreef mighty_myte het volgende:
fokking hell.
geef me flinke getallen!
ja dat gaat hem worden op de tig serverparken in beveiligde bunkers verspreid over de hele wereldquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:58 schreef deroo het volgende:
Volgens mij is er een bom op gmail gevallen en issie daarom nu stuk!
dit is groterquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:04 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
ja dat gaat hem worden op de tig serverparken in beveiligde bunkers verspreid over de hele wereld
maar maar dan zou http://216.239.32.10 het wel moeten doenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:05 schreef Sena het volgende:
[..]
dit is groter. dns rootservers zijn aangevallen
Bedankt!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is trouwens wereldwijd, hoor ik net op 3fm.
over 20 minuten toch..?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:56 schreef Ravage het volgende:
Als ik het goed heb is dat pas over 2.5 uur..
jupquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:23 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie idd de inbox verschijnen
quote:
Fout
Het spijt ons...
... maar uw zoekopdracht lijkt erg op een geautomatiseerd verzoek van een computervirus of spywaretoepassing. Om onze gebruikers te beschermen, kunnen we uw verzoek op dit moment niet verwerken.
We zullen uw toegang zo snel mogelijk herstellen, dus probeer het snel opnieuw. Als u vermoedt dat uw computer of netwerk is geïnfecteerd, kunt u in de tussentijd een viruscontroleprogramma of spywareverwijderingsprogramma uitvoeren om ervoor te zorgen dat uw systemen geen virussen en andere schadelijke software bevatten.
Als u deze foutmelding voortdurend ontvangt, kunt u het probleem mogelijk verhelpen door uw Google-cookie te verwijderen en de startpagina van Google opnieuw te bezoeken. Ga naar de online ondersteuning van uw browser voor browserspecifieke instructies.
Als uw gehele netwerk hierdoor wordt getroffen, kunt u meer informatie vinden in het Helpcentrum voor de zoekmachine van Google.
Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat we u gauw weer zullen terugzien op Google.
Als u wilt doorgaan met zoeken, typt u de tekens die hieronder worden weergegeven:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |