quote:
2 verjaardagenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:51 schreef Cynic het volgende:
Succes...
Ga je nog wel iets leuks doen dit weekend?
Met TW of met ex-drag?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:59 schreef Cynic het volgende:
Ah, da's wel leuk.
Ik ga vandaag oefenen en morgen ook.
drummer bij welke coverband?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:18 schreef Cynic het volgende:
Vandaag met ex-drag en morgen als drummer bij de coverband
Ik heb nog steeds geen naam bedacht, steeds als ik iets heb vindt Mira het niks.
Oh, met Maurice en Mira en een vriendin van Mira. Ik ben maar gaan drummenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
drummer bij welke coverband?
haha namen bedenken lijkt me idd erg lastig
Ik hoop eik niet op lowlands, ga dit jaar op een vrij dure vakantie dus LL zal lastig worden. (geen dagkaartenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Oh, met Maurice en Mira en een vriendin van Mira. Ik ben maar gaan drummen
Ik gok op FNM bij Lowlands. Kleine zaal zal wel niet gebeuren.
Naar de noordkaap, 2 weken met een gehuurde auto we vliegen naar finland (rovanimi of hoe je dat ook spelt) en rijden dan van huisje naar huisje. Van finland naar zweden naar noorwegen. Lapland en noordkaap dus. (met 6 personen de ouders van karen en marloes en bram)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:47 schreef Cynic het volgende:
waar ga je heen dan?
haha ja alleen moet ik daardoor dit jaar wel rustig aan doen met festivals e.d.quote:
hehe London ben ik in december nog 30 min geweest (had er wel langer willen blijven eigenlijk)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:03 schreef Nouk het volgende:
Wow wat een vette vakantie BB! Daar zou ik ook erg zin in hebben zeg. Zal wel onwijs mooi zijn.
Ik ga maandag 3 daagjes naar Londen met m'n zusje dus dats ook bst leuk. Nog geen vakanties gepland hier voor de zomer.
Rovaniemi...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Naar de noordkaap, 2 weken met een gehuurde auto we vliegen naar finland (rovanimi of hoe je dat ook spelt) en rijden dan van huisje naar huisje. Van finland naar zweden naar noorwegen. Lapland en noordkaap dus. (met 6 personen de ouders van karen en marloes en bram)
En 24 uur licht
idd die woont daar tochquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:03 schreef SuperWeber het volgende:
Kun je direct op bezoek bij de kerstman
Jeps in Rovaniemi, dat stadje ligt op de poolcirkel...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd die woont daar tocht zit er weer op voor vandaag ik hou het voor gezien dat werken op zaterdag
hehe nouja ik weet niet hoe laat het daar is maar dat is toch nog redelijk lichtquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hehe nouja ik weet niet hoe laat het daar is maar dat is toch nog redelijk licht
Kijk op die klok dan...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hehe nouja ik weet niet hoe laat het daar is maar dat is toch nog redelijk licht
Om precies te zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |