Kijk, straks even een pak halen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
http://www.douwe-egberts.(...)ducten/DouweEgberts/
belgen weten wel hoe ze het moeten zeggen
24h economie laat TCM het niet horenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk, straks even een pak halen.
Gelukkig is het maandag en zijn de winkels weer open.
Of suiker?quote:
tis idd blasfemie maar het schijnt ook erg lekker te zijn met melk, dusdanig dat je misschien nog wel een klein beetje koffie proeft ondanks de melkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:16 schreef Cynic het volgende:
Daar moet je zeker geen melk in mikken, of wel?
Foeiquote:
Met suiker vind ik het vies. Zonder melk vind ik koffie niet echt lekker.quote:
Hey hupt ouwe ONZ naziquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:59 schreef Het_hupt het volgende:
en centraal
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:06 schreef Cynic het volgende:
Ik drink mijn thee wel zonder iets erin.
Maar da's helemaal vloeken in de kerk natuurlijk...
gedoe schmedoequote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:25 schreef Cynic het volgende:
Heb al een tijd geen verse thee meer gehad. Da's ook zo'n gedoe altijd
en al 46 posts in ongeveer 2 uurquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:43 schreef Cynic het volgende:
Waardeloze dag, die maandag.
Koffie moet je puur drinken...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Met suiker vind ik het vies. Zonder melk vind ik koffie niet echt lekker.
Dus beetje melk moet inderdaad. Sorry
elke keer als iemand het woord überhaupt gebruik denk ik "ik kan überhaupt maar 1 woord duits"quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:10 schreef Cynic het volgende:
Ik drink überhaupt weinig koffie eigenlijk.
quote:
meer kan ik niet vragen met de huidige recessiequote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:27 schreef Cynic het volgende:
Op zijn minst
Raakt dat jullie nog een beetje trouwens?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
meer kan ik niet vragen met de huidige recessie
Wetenschappen lopen altijd een beetje achter het geld voor de komende 4 á 5 jaar is binnen vanaf de volgende 5 jaar gaan we het denk ik voelen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Raakt dat jullie nog een beetje trouwens?
Dat gaat denk ik voor een deel van de cultuursector ook wel op ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wetenschappen lopen altijd een beetje achter het geld voor de komende 4 á 5 jaar is binnen vanaf de volgende 5 jaar gaan we het denk ik voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |