Nee, 84.4% van de statistieken wordt ter plekke verzonnen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:45 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
Het was toch ook zo dat 80% van de statistieken onjuist zijn
Jongen, jij wil mij alleen maar het leven zuur maken en verder niks.quote:
Ok in de trend van:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:13 schreef maedel het volgende:
[..]
@LittleTortillaBoy
Bedankt voor de link.
Maar dat gaat meer over browserstatistieken.
Ik ben op zoek naar cijfers over navigatiemethoden op websites.
Juist, die cijfers zoek ikquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:35 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
[..]
Ok in de trend van:
gebruik van hoofdmenu/submenu, zoekfunctie, directe tekst-links?
hmm das idd wat moeilijker te vinden.
Nee hoor, ik vind het gewoon frappant.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Jongen, jij wil mij alleen maar het leven zuur maken en verder niks.
quote:Maar goed, ik schakel wel een bureautje in, van jouw belastingcenten.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:45 schreef _Led_ het volgende:
Zit je in een "help een huisvrouw aan werk"-traject ofzo ?
Als je nou alleen dit gepost had...quote:Anyway, ik neem aan dat je ook al hebt gezocht op http://www.internetworldstats.com/stats.htm ?
Misschien nog interessante links op http://www.refdesk.com/netsnap.html ?
Aparte manier van 'dank je wel' zeggenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:11 schreef maedel het volgende:
[..]
[..]
Als je nou alleen dit gepost had...
Kap dan eens met die onzin over wat jij denkt dat ik doe de hele dag.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Aparte manier van 'dank je wel' zeggen
Zeg dan niet de hele tijd van die dingen waarvan ik denk 'WTF ?'quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Kap dan eens met die onzin over wat jij denkt dat ik doe de hele dag.
Blijkbaar doe ik toch iets met mijn hersenen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:16 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zeg dan niet de hele tijd van die dingen waarvan ik denk 'WTF ?'
Vertel, hoe kom jij aan mijn belastinggeld ?
Maar je durft om de een of andere reden dus niet te vertellen hoe je aan mijn belastinggeld komt ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Blijkbaar doe ik toch iets met mijn hersenen.
Vernaaid ? Ik had de indruk dat ik je een paar behoorlijk relevante links had gegeven.quote:Maar, ik heb om een slotje gevraagd, want je hebt het topic maar weer eens vernaaid.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:19 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar je durft om de een of andere reden dus niet te vertellen hoe je aan mijn belastinggeld komt ?
Waarom bren je het dan ter sprake ?
Ik heb er anders niet gevonden wat ik moest hebben.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:19 schreef _Led_ het volgende:
Vernaaid ? Ik had de indruk dat ik je een paar behoorlijk relevante links had gegeven.
"quote:
Dat jij niks vindt verbaast me niet zo eerlijk gezegd, je had die pagina ook niet gevondenquote:Ik heb er anders niet gevonden wat ik moest hebben.
"ja, van jouw belastinggeld !"quote:Zo, en voor de rest ga je maar lekker 5 pagina's tegen jezelf zitten trollen.
Als je zo'n last hebt van LED, is het handiger gewoon te negeren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:21 schreef maedel het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er anders niet gevonden wat ik moest hebben.
Zo, en voor de rest ga je maar lekker 5 pagina's tegen jezelf zitten trollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |