Wil je niet alles delen?quote:
Hehe. Die zijn er nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat hangt van de kleine lettertjes af natuurlijk.
Uhuh, ik weet dat ik dat vaker gezegd hebquote:
Biotex/Soda zuivertquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:39 schreef rhubarbje het volgende:
ik snap echt niet hoe een bak water en wasmiddel mn teen moet genezen haha
naja
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:38 schreef automatic_ het volgende:
Uhuh, ik weet dat ik dat vaker gezegd heb
Terugbijtenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Pas maar op, die van Shitje bijt, volgens mij.
Nee mag niet. Spam. Dus verwijder zelf maar.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:21 schreef Casmo het volgende:
Daten is leuk, en vaak ook spannend. Zeker als het om een one-night stand of blind date gaat!
Ik moet zelf zeggen dat ik niet zo van de blind date / one-night stand ben maar dat het wel heel veel gebeurd.
Weet niet of het mag (ander verwijder maar), maar ben bezig met "projectje" genaamd spam en ik merk toch dat het erg populair is!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:36 schreef dawg het volgende:
YouTube hier, relaxe muziek onder het genot van een joint.
Kut, had er een van Ice-T in gedachten die wel wat weg heeft van deze, maar ik kan hem niet vinden. Een ander nummer dan maar.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:40 schreef dawg het volgende:
Kut, had er een van Ice-T in gedachten die wel wat weg heeft van deze, maar ik kan hem niet vinden. Een ander nummer dan maar.
Ja, die ook, maar die bedoel ik (volgens mij) niet. Toffe scene in de film trouwens, als dit nummer gebruikt wordt.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:47 schreef dawg het volgende:
Ja, die ook, maar die bedoel ik (volgens mij) niet. Toffe scene in de film trouwens, als dit nummer gebruikt wordt.
tijd van vertrek?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 06:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben ik nu iedere ochtend de 1e die van huis vertrekt?!
quote:
niet???quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Het kan niet altijd geil zijn Gari
Neequote:
Zou wel zo moeten!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Het kan niet altijd geil zijn Gari
Nietus!quote:
quote:
goedemorgen!quote:
Niet geilheid is alleen heerlijk vlak na de geilheid!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nietus!
Heerlijk die niet-geilheid
Wat voor boek?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Enige wat niet zo leuk is aan mn boek is dat ze de hele tijd vertellen wat voor kleren die vrouw aan heeft en/ of moet.
Ik lees nu al tien blz over dr garderobe, hoop dat t zo afgelopen is. Wordt saai
En goedemorgen
quote:
Wat jij wil johquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:39 schreef rival het volgende:
Niet geilheid is alleen heerlijk vlak na de geilheid!
Als ik dat intyp in google dan kom ik op allemaal sex-shops enz, lijkt me niet helemaal de bedoeling..quote:
JB kennendequote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik dat intyp in google dan kom ik op allemaal sex-shops enz, lijkt me niet helemaal de bedoeling..
Jij gluurderquote:
Het gaat ook over seksquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik dat intyp in google dan kom ik op allemaal sex-shops enz, lijkt me niet helemaal de bedoeling..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat begreep ik wel, maar ik kan niks over het verhaal vindenquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:49 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Vertel! Ik hoor graag dromen aan!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb echt te vaag gedroomd
VERBODEN BOEKENquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat R8 (die vago van gister) een enorme lul had, en Artic z'n behoefte haalde door een vinger in z'n gat te stekenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vertel! Ik hoor graag dromen aan!
Ik droom ook vreemd trouwens, maar ik weet ze bijna nooit meer![]()
jij droomt over fokkers?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat R8 (die vago van gister) een enorme lul had, en Artic z'n behoefte haalde door een vinger in z'n gat te steken
Thanksquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
VERBODEN BOEKEN
Over beledigen in Nederland, immorele sex en godslastering.
Een drieluik van drie verboden boeken die op politieke, religieuze of zedelijke grondslag zijn bedreigd in hun bestaan: Mein Kampf, Het Verhaal van O en De Duivelsverzen.
HET VERHAAL VAN O
Over zedelijke moraal, lust tot onderwerping en de waarde van de vrouw. 'L'histoire d'O' werd in 1954 uitgebracht onder het pseudoniem Pauline Réage. Een onmiskenbaar literair boek waarin de vrouwelijke hoofdpersoon wordt geblinddoekt, geketend en gedwongen 'voortdurend beschikbaar' te zijn. Het boek veroorzaakte een enorm schandaal en leidde tot een rechtzaak. Pas in 1994, nadat haar ouders waren overleden, maakte de bejaarde schrijfster zich bekend. RENSKE DE GREEF, bekend van haar SPUNK-column 'Lust' over de driften en genoegens in het leven, geeft een recensie van 'Het Verhaal van O'.
Zoiets?
Hahahaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat R8 (die vago van gister) een enorme lul had, en Artic z'n behoefte haalde door een vinger in z'n gat te steken
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:03 schreef rival het volgende:
[..]
jij droomt over fokkers?![]()
ik alleen over nouk!
Kan ik ook niks aan doenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:03 schreef rival het volgende:
[..]
jij droomt over fokkers?![]()
ik alleen over nouk!
Ik ook niet, alleen de naam aan roman/boek erachter. * schouders ophaalt*.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik heb ook niet echt heel veel moeite gedaan om te zoeken..
Hahahaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:06 schreef Duimelot het volgende:
Ik droomde dat ik makelaar was en een heel mooi oud huis liet zien aan een heel lekkere man waarmee ik aan t flirten was.
toen we bij de slaapkamer aankamen.....
maakte mn zoontje me wakkerGRRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:
Nee sorryquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan ik ook niks aan doen
Niet eens over mij?
Van sommige mensen zeggen ze weleens dat ze een goede beurt nodig hebben, maar jij, jij hebt echt een goede beurt nodig.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:06 schreef Duimelot het volgende:
Ik droomde dat ik makelaar was en een heel mooi oud huis liet zien aan een heel lekkere man waarmee ik aan t flirten was.
toen we bij de slaapkamer aankamen.....
maakte mn zoontje me wakkerGRRRRRRRRRRRRRRRRR
ah joh nee, valt reuze meequote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
Van sommige mensen zeggen ze weleens dat ze een goede beurt nodig hebben, maar jij, jij hebt echt een goede beurt nodig.
Achja boeiequote:
Er zullen er zeker open zijn, maar ook veel dicht. Enige die zich er nooit wat van hebben aangetrokkenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:13 schreef Duimelot het volgende:
hey bengel weet jij of er vandaag winkels open zijn in de stad?
Wat droom je dan?quote:
ok ik zoek eigenlijk een kapperquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er zullen er zeker open zijn, maar ook veel dicht. Enige die zich er nooit wat van hebben aangetrokken
in de tijd dat ik in het centrum werkte waren het corio en de woonboulevard.Die zullen zeker wel grotendeels open zijn.
*houd wijzelijk zijn mond dicht*quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:19 schreef rival het volgende:
[..]
*houd wijzelijk zijn mond dicht*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PM
Oow ja kapper, ik moet ook....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok ik zoek eigenlijk een kapper
zaterdag hebben we bijna 1,5 uur bij de kapper zitten wachten, er waren 3 mensen voor ons en zaten 2 in de stoelen. Toen we weg gingen was er NIETS gewijzigd!!!!
maar mn zoontje moet eigenlijk echt geknipt worden en als ik wat in mn kop heb hahahaha
(kan t er beter uit halen maar ok)
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:19 schreef rival het volgende:
[..]
*houd wijzelijk zijn mond dicht*laat maar horen geen probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, ik zou daar niet zo snel vanuit gaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok ik zoek eigenlijk een kapper
zaterdag hebben we bijna 1,5 uur bij de kapper zitten wachten, er waren 3 mensen voor ons en zaten 2 in de stoelen. Toen we weg gingen was er NIETS gewijzigd!!!!
maar mn zoontje moet eigenlijk echt geknipt worden en als ik wat in mn kop heb hahahaha
(kan t er beter uit halen maar ok)
waar ik normaal met de kids ga die is zowiezo al dicht, d8 kijk wel in de stad.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah, ik zou daar niet zo snel vanuit gaan.Het zijn meestal die kleine rotwinkeltjes en zo'n zaakjes die gesloten blijven. Maar als je er dichtbij woont, och even langslopen he.
Waar ga jij altijd?
quote:
ik dacht al wat krijg ik nou, mijn hele shirt uitgerekt.... achja, kan ik wel de hele dag mee spelen nuquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:29 schreef JonKeL het volgende:
Krijg nou tieten ik heb me alweer verslapen
Lekkerrr he. Ik weet wel wat ik mensen toewensquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht al wat krijg ik nou, mijn hele shirt uitgerekt.... achja, kan ik wel de hele dag mee spelen nu
Haha, te laat je nest in zeker?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:29 schreef JonKeL het volgende:
Krijg nou tieten ik heb me alweer verslapen
En hoe zit het nou met de mensen die ze wel hebben? Zitten die ineens zonder?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht al wat krijg ik nou, mijn hele shirt uitgerekt.... achja, kan ik wel de hele dag mee spelen nu
Dan wordt het wel rustig voor jequote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
O en tong uitsteken hoe kinderachtig.![]()
Nog twee op negeermode.
Daarover gesproken.. ik ben wel erg moequote:
Natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:37 schreef icemotion het volgende:
Zou je dat willen dan? Zonder zitten?
*ook goedemorgen trouwens*
rigoureuze maatregel zegquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:36 schreef Bengeltje het volgende:
O en tong uitsteken hoe kinderachtig.![]()
Nog twee op negeermode.
ik mag toch hopen van niet!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En hoe zit het nou met de mensen die ze wel hebben? Zitten die ineens zonder?
Zijn ze ook niet..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik mag toch hopen van niet!![]()
nog groter?
Betere wekker zetten dusquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee dat valt eigenlijk nog wel mee. Uurtje of 12 - half 1. En ik ben gelijk gaan slapen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan wordt het wel rustig voor je![]()
Maar laat ik je nieuwsgierigheid geruststellen, het was een saaie droom![]()
Die ik gisteren toegestuurd kreeg was leuker
Nee hoor, prima tevredenquote:
Ik was wakker geworden hoor van mijn wekker. Maar ik dacht, nog 5 minuutjes, die 5 minuutjes zijn anderhalf uur geworden. Eigenlijk heb ik nu geen tijd voor fok. Moet om 11 uur iets af hebbenquote:
Vanmorgen dacht ik, ik wil nog 5 minuutjes, maar wist zeker dat dat hetzelfde zou worden, dus er toch maar uitgegaanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik was wakker geworden hoor van mijn wekker. Maar ik dacht, nog 5 minuutjes, die 5 minuutjes zijn anderhalf uur geworden. Eigenlijk heb ik nu geen tijd voor fok. Moet om 11 uur iets af hebben
quote:
wil je niet liever iets doen wat je wel winnen kan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Wat doen we, leggen we hem op tafel, of gaan we erom vechten?
Hoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
wil je niet liever iets doen wat je wel winnen kan?
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:48 schreef Duimelot het volgende:
omg heren
ik zou zeggen leg ze op tafel en laat ons meegenieten
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:48 schreef JonKeL het volgende:
[..]
HoJe beschikt over foute informatie. Bij de vorige was ik vergeten dat hij nog een aantal keer om mijn lichaam gewonden zat
werk zequote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:49 schreef JonKeL het volgende:
Lui ik ben er even vandoor heb echt even dringend wat zaken te doen hier op mijn werk
en dan durven ze te zeggen dat ik een beurt nodig heb jajaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Pff ik dacht dat het haantjesgedoe gister was
Toch een bitchfight!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:49 schreef JonKeL het volgende:
Lui ik ben er even vandoor heb echt even dringend wat zaken te doen hier op mijn werk
Der is er alweer 1 gepeert.. dus dat wordt niks meerquote:
Toch jammerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Der is er alweer 1 gepeert.. dus dat wordt niks meer
quote:
Ook overdag zwaai ik mijn e-penis in het rondquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
en die heb je dan ook zeker nodigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dan durven ze te zeggen dat ik een beurt nodig heb jaja
Gezellig lepeltje lepeltje?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:58 schreef Murmeli het volgende:
Goeiemorgen allemaal!!
lekker geslapen jullie? Ik niet zo, begon er 1 om half 6 hele verhalen tegen me aan te lullen.![]()
tot die tijd wel lekker geslapen gelukkig
goedemorgenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:58 schreef Murmeli het volgende:
Goeiemorgen allemaal!!
lekker geslapen jullie? Ik niet zo, begon er 1 om half 6 hele verhalen tegen me aan te lullen.![]()
jij zelf!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie zegt dat ik die vanmorgen ofzo niet net gehad had....
en voor mij ook geloof ik nuquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Murmeli
He als je nou even ja of nee zegt, is het voor mij duidelijk
ik heb alleen verteld dat mn zoontje me wakker maakte op t moment supeme uit mn droomquote:
Hooguit iets van zelfbevrediging!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb alleen verteld dat mn zoontje me wakker maakte op t moment supeme uit mn droom
wat er gebeurd is toen WE hem de slaapkamer uitgezet hebben weet jij heul niet
Natuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
ja jij bent er wel eentje die ze wilt zien vechten om je!
haha, nee dan kan ik niet zo goed slapen. gewoon ieder op zn eigen helft.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gezellig lepeltje lepeltje?![]()
Goedemorgen!
Het ging, begon apart maar wel een paar keer wakker gewordenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:58 schreef Murmeli het volgende:
Goeiemorgen allemaal!!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha, nee dan kan ik niet zo goed slapen. gewoon ieder op zn eigen helft.
maar wel gezellig hoor, hij mag altijd wel komen logeren, als ie dan om half 6 smorgens zn mond maar houdt. eigenlijk sowieso tot een uur of 9 wil ik niet al te veel horen. ben niet zo'n ochtendmens.
Ik dacht hij ook niet, maar die kwaakt gewoon 24/7 door
tssssquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:58 schreef Murmeli het volgende:
Goeiemorgen allemaal!!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
Hooguit iets van zelfbevrediging!
hooguit
apart beginnen met lekker slapen!?!?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het ging, begon apart maar wel een paar keer wakker geworden
was t in zn slaap of was ie er ook echt wakker bij?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha, nee dan kan ik niet zo goed slapen. gewoon ieder op zn eigen helft.
maar wel gezellig hoor, hij mag altijd wel komen logeren, als ie dan om half 6 smorgens zn mond maar houdt. eigenlijk sowieso tot een uur of 9 wil ik niet al te veel horen. ben niet zo'n ochtendmens.
Ik dacht hij ook niet, maar die kwaakt gewoon 24/7 door
Wel je neemt een komkommer, snijdt die in blokjes. Je doet met een tomaat en een uitje hetzelfde, overgiet dit geheel met een klein beetje olijfolie, eventueel wat blokjes feta. En als je van wat pittiger houdt vervang je de olijf olie voor een variant waar wat knoflook in zit.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Murmeli
He waar we het gister over hadden he, als je nou even ja of nee zegt, is het voor mij duidelijk
jij denkt echt 24/24 aan eten hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wel je neemt een komkommer, snijdt die in blokjes. Je doet met een tomaat en een uitje hetzelfde, overgiet dit geheel met een klein beetje olijfolie, eventueel wat blokjes feta. En als je van wat pittiger houdt vervang je de olijf olie voor een variant waar wat knoflook in zit.
er zijn zat mannen die jou willen! (geloof ik ) begrijp me niet verkeerdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou ja zeg, kan je gewoon niet geloven dat ik vanmorgen geweldige sex heb gehad met iemand!?!?!
![]()
denk je dat niemand mij wil ofzo
Daarom vind ik hem zo leukquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij denkt echt 24/24 aan eten he
nee hij was wakker. dat gaat ongeveer zo: er gaat een wekker, of er is wat anders waardoor ie wakker wordt. dan gaan zn ogen open en dan begint ie te lullen. en dan denk ik...stil nou ik probeer te slapen. vaak zeg ik dat dan ook wel. om half 7 denk ik dat ik dat deed, al kan ik het me allemaal niet zo goed herinnerenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was t in zn slaap of was ie er ook echt wakker bij?
Ik dacht, laat d'r maar 4 op een rij krijgenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:28 schreef Murmeli het volgende:
dit begint op Murmeli's volzwam topic te lijken.
waarom zeggen jullie niks?
ik luister graag naar kwaak en jouquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:28 schreef Murmeli het volgende:
dit begint op Murmeli's volzwam topic te lijken.
waarom zeggen jullie niks?
Ja,quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik luister graag naar kwaak en jou![]()
jullie zijn een leuk stel, al zijn jullie geen "stel"
dat kan jij niet zeker weten, of was je er bij?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:23 schreef rival het volgende:
[..]
er zijn zat mannen die jou willen! (geloof ik ) begrijp me niet verkeerd![]()
maar je hebt vanmorgen zekersteweten geen sex gehad!
heb je niet zijn UITknop proberen te vinden??quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee hij was wakker. dat gaat ongeveer zo: er gaat een wekker, of er is wat anders waardoor ie wakker wordt. dan gaan zn ogen open en dan begint ie te lullen. en dan denk ik...stil nou ik probeer te slapen. vaak zeg ik dat dan ook wel. om half 7 denk ik dat ik dat deed, al kan ik het me allemaal niet zo goed herinnerenik sliep namelijk.
Jaaa dat heb je soms hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
apart beginnen met lekker slapen!?!?
zeg honneponnetje.. Als jij nu voortaan s'avonds stopt met praten voor we gaan slapen, beloof ik dat s'ochtends gewoon niet meer praat voor jij onder de douche bent geweest. Althans ik zla het proberen, ik heet niet voor niets kwaakvaak he.. Dat had ook best kwaakveel kunnen zijn overigensquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee hij was wakker. dat gaat ongeveer zo: er gaat een wekker, of er is wat anders waardoor ie wakker wordt. dan gaan zn ogen open en dan begint ie te lullen. en dan denk ik...stil nou ik probeer te slapen. vaak zeg ik dat dan ook wel. om half 7 denk ik dat ik dat deed, al kan ik het me allemaal niet zo goed herinnerenik sliep namelijk.
zal ik de volgende keer doen, was te slaperig om eraan te denken...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je niet zijn UITknop proberen te vinden??
ja kwaak, ik zal voortaan lief zijn kwaakquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zeg honneponnetje.. Als jij nu voortaan s'avonds stopt met praten voor we gaan slapen, beloof ik dat s'ochtends gewoon niet meer praat voor jij onder de douche bent geweest. Althans ik zla het proberen, ik heet niet voor niets kwaakvaak he.. Dat had ook best kwaakveel kunnen zijn overigens
kwaak is een eend schatjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:41 schreef Duimelot het volgende:
een kwaak en een murmel beide kikkers, sja wat wil je nog meer
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij denkt echt 24/24 aan eten he
heb opeens visioenen van 2 soort van kook fiasco'squote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
gisteren avond wilde cue weten hoe ik mijn komkommersalade maakte. Maar inderdaad ik denk best vaak aan eten, koken is leuk. Koken met iemand die je leuk vind is nog leuker. Het is toch fijn om gezellig met zijn tweetjes in de keuken te staan,beetje koken. En vervolgens met een glaasje of wat wijn lekker te genieten van je gekookte kunstwerkje
laten we dit eens omdraaien!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat kan jij niet zeker weten, of was je er bij?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
laten we dit eens omdraaien!
heb je sex gehad vanmorgen?
Nieuwschierig aagjequote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waarom moet je dat nu zo direct vragen aan iemand die niet kan liegen
Omdat ik nu wel eens het antwoord wilde horen, het antwoord dat ik al wistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nieuwsgierig is my middle namequote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nieuwschierig aagjeik werd gebeld vlak voordat ik sliep
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat ik nu wel eens het antwoord wilde horen, het antwoord dat ik al wistjah nou wat aan doen, makkelijker gezegd dan gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waarom moet je dat nu zo direct vragen aan iemand die niet kan liegen
Ik weet wel de AAN knop te vindenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je niet zijn UITknop proberen te vinden??
Sinds wanneer is knoflook pittig? Doe er dan een fijngesneden lombokje in (incl. zaadjes).quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:16 schreef kwaakvaak het volgende:
Wel je neemt een komkommer, snijdt die in blokjes. Je doet met een tomaat en een uitje hetzelfde, overgiet dit geheel met een klein beetje olijfolie, eventueel wat blokjes feta. En als je van wat pittiger houdt vervang je de olijf olie voor een variant waar wat knoflook in zit.
nou....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja kwaak, ik zal voortaan lief zijn kwaak
Hoe is het met de stem?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
goedemorgen!
laatste dag carnaval![]()
![]()
pfew
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:57 schreef Duimelot het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet iedereen houd van een pittige salade naast zijn eten, dus vandaar dat ik het beetje tam houdt. Knoflook geeft wat bite aan het geheel zonder dominant te zijn als een lombok. (of een vietnamese peper, wat kleiner beetje eikeltjes vormig en scoort ook paar trapjes hoger op de scovilleschaal)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:54 schreef Techno het volgende:
Mogguh allemaal.
[..]
Sinds wanneer is knoflook pittig? Doe er dan een fijngesneden lombokje in (incl. zaadjes).
Ik zou er wat dressing bijdoen. Bij de olijfolie doe je een beetje azijn, suiker, worchestersaus, tabasco, een klein gesneden (rood) uitje, en knoflook. Goed klutsen, verder op smaak maken met wat peper en zout, en over de komkommers en tomaten kiepen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:59 schreef Techno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jawel als er ook wat zoets bijzit en t niet zo pittig is dat mn smaakpappillen per direct weggebrand zijn enzo dan sla ik niet over
![]()
krakerig maar terug!quote:
apart slaapt niet altijd lekkerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben je ook apart lekker gaan slapen?
hoe laat moet ik er zijn?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:02 schreef Duimelot het volgende:
ik krijg waarempel opeens zin in eten!
denk dat ik vanavond indisch haantje ga maken, ff checken of ik alle ingredienten nog in huis heb.....
ook lekker! Of die zongedroogde tomaatjes uit de olie van de apquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:04 schreef rhubarbje het volgende:
er zijn toch gewoon 1000 manieren om kokomkommersalade te maken
die van mij is met pijnboompitjes zongedroogde tomaatjes (of nou ja liever sun kissed) en rode ui
en dressing
ligt eraan of je met een stel kids om je heen wil eten of niet, zo niet dan w8 ik wel met mijn portie en eten we t samen als de kids op bed liggenquote:
wij doen dat toch ook gewoon opzichtigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:02 schreef kwaakvaak het volgende:
zeg kinders... stop eens met die flauw spoiler tags, en vertel gewoon dat je haar probeert je stulp in te lokken met je rijsttafel Techno
ja gewoon zon gedroogde zijn eigenlijk net wat te droog hahaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ook lekker! Of die zongedroogde tomaatjes uit de olie van de ap![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:02 schreef kwaakvaak het volgende:
zeg kinders... stop eens met die flauw spoiler tags, en vertel gewoon dat je haar probeert je stulp in te lokken met je rijsttafel Techno
je stoot je te vaak tegen dezelfde steenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah nou wat aan doen, makkelijker gezegd dan gedaan
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ligt eraan of je met een stel kids om je heen wil eten of niet, zo niet dan w8 ik wel met mijn portie en eten we t samen als de kids op bed liggen(na 20;00 dan)
Nee, zo pittig hoeft het van mij ook niet. Je moet het eten nog wel kunnen proeven. Oh, wat zoets erbij.. Pisang Goreng ofzo?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:00 schreef Duimelot het volgende:
jawel als er ook wat zoets bijzit en t niet zo pittig is dat mn smaakpappillen per direct weggebrand zijn enzo dan sla ik niet over
Ze nodigde zichzelf gisteren bij mij uitquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:02 schreef kwaakvaak het volgende:
Volgens mij had ik dat nog niet gezegd hoorquote:
als die steen dan een lekker apparaat heeft en mij daar ook vaak mee stoot kan ik daar best mee levenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
je stoot je te vaak tegen dezelfde steen
Straks.. moet nog werken, maar als je tegen uurtje of 6 zorgt dat je klaar ligt moet het wel lukken net voor de ikkeja. Je hebt de sleutel, ik zie je wel liggen straks danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wij doen dat toch ook gewoon opzichtig
kwaak...neuken?
Heeft ze al een sleutel?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Straks.. moet nog werken, maar als je tegen uurtje of 6 zorgt dat je klaar ligt moet het wel lukken net voor de ikkeja. Je hebt de sleutel, ik zie je wel liggen straks dan
oh lekker ja die mogen er bij en als kan atjar tjampurquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, zo pittig hoeft het van mij ook niet. Je moet het eten nog wel kunnen proeven. Oh, wat zoets erbij.. Pisang Goreng ofzo?
[..]
Ze nodigde zichzelf gisteren bij mij uit
pruim'sap neem ik dan maar gemakshalve aanquote:
Datgene wat je college had verpest?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:19 schreef JonKeL het volgende:
Pfew ik heb het afgekregen en maar 20 minuutjes te laat
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
pruim'sap neem ik dan maar gemakshalve aan
haha zodra jij je mond open doet komt er sex uit, het is niet normaalquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als die steen dan een lekker apparaat heeft en mij daar ook vaak mee stoot kan ik daar best mee leven
ho!quote:
Oh je houdt van groenten in kokossaus? En ja, dat kan ik wel maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:19 schreef Duimelot het volgende:
oh lekker ja die mogen er bij en als kan atjar tjampur![]()
oh en als je t kan maken jukut base kalas
Collega bedoel je?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Datgene wat je college had verpest?
Haha, valt me tegenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ho!er zijn dingen die je ook figuurlijk moet nemen he!... Ik heb maar 1 set sleutels, dus als ik die van mij aan haar geef kan ik er niet meer in. Ben toch als sinds eind aug. onderweg naar de sleutelboer om een extra set te laten maken
dat is goed. nemen we wel een midnight-snack als we nog wat extra energie nodig hebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we kunnen de rest ook gewoon overslaan en meteen aan t toetje beginnen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
haha zodra jij je mond open doet komt er sex uit, het is niet normaal
Feestje, waarvoor?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:23 schreef Nouk84 het volgende:
Oow, ik heb vandaag een feestje te vieren, zie ik ineens!
Yup..quote:
feestje? vertel?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:23 schreef Nouk84 het volgende:
Oow, ik heb vandaag een feestje te vieren, zie ik ineens!
ik ben dol op groenten en kokos dus die combinatie is ook geweldig toch!?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh je houdt van groenten in kokossaus? En ja, dat kan ik wel maken.
maardat kan hier bij alles wat je zegtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
daar kunnen toch best een paar vunzige opmerkingen bij
deal!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat is goed. nemen we wel een midnight-snack als we nog wat extra energie nodig hebben
Hoe is het met je teen?quote:
quote:
Ik vier vandaag mijn halfjaarlijkse verjaardagquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
feestje? vertel?
PS ik heb zn sleutel alleen geleend
Misschien wil zij er even langs? En als beloning krijgt ze dan een sleutelquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ho!er zijn dingen die je ook figuurlijk moet nemen he!... Ik heb maar 1 set sleutels, dus als ik die van mij aan haar geef kan ik er niet meer in. Ben toch als sinds eind aug. onderweg naar de sleutelboer om een extra set te laten maken
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Ik vier vandaag mijn halfjaarlijkse verjaardag![]()
Geleend om nooit meer terug te geven?
hey tof ik over een paar dagen!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
hij doet zeerquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
feestje? vertel?
PS ik heb zn sleutel alleen geleend
Ziet het er nog zo raar uit?quote:
nou uuh.... kijk dat van dat ik maar 1 set heb, das helaas wel waar. Dus vandaag kan murnelientje wel mijn huis in, en ik uuh nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
nu ziet ie er beter uitquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Waar is de taart? en wel een hele graag, ook al is het je halve verjaardag
Wanneer?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hey tof ik over een paar dagen!!
Misschien toch een keertje naar de huisarts....?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nu ziet ie er beter uit
nog steeds niet goed maar niet meer zo donker
maar dat is elke ochtend want dan heeft ie de hele nacht kunnen slapen natuurlijk
Dat imago van jullie is weinig meer van over hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sttt... ik zit net ontkennend te antwoorden in het kader om ons beider imago nog enigzins acceptabel te houden liefje
Slecht geregeld!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nou uuh.... kijk dat van dat ik maar 1 set heb, das helaas wel waar. Dus vandaag kan murnelientje wel mijn huis in, en ik uuh niet
ik vind mn huisarts stom en ik ben eigenwijsquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien toch een keertje naar de huisarts....?
Dan is er een vervanger, dus kan je beter nu gaan als je je eigen huisarts stom vindtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind mn huisarts stom en ik ben eigenwijs
misschien aan het eind van de week of zo
hij is toch aan het carnavallen denk ik
Byebyequote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:32 schreef automatic_ het volgende:
Zo, ik ga richting Rotterdam.
Fijne dag allemaal!
Jij ook.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:32 schreef automatic_ het volgende:
Zo, ik ga richting Rotterdam.
Fijne dag allemaal!
haha alsof jij die sleutel nog terug krijgtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sttt... ik zit net ontkennend te antwoorden in het kader om ons beider imago nog enigzins acceptabel te houden liefje
ze daten monogaam, eisen elkaars stulpje op met eigen sleutel, doen uitingen over verliefdzijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha alsof jij die sleutel nog terug krijgtis veel te handit zo'n extra stulpje naast mn werk
we maken hem samen wel een keertje na
is wel relaxed he, op 5 minuten van je werk wonenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha alsof jij die sleutel nog terug krijgtis veel te handit zo'n extra stulpje naast mn werk
we maken hem samen wel een keertje na
leuk zijn we hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze daten monogaam, eisen elkaars stulpje op met eigen sleutel, doen uitingen over verliefdzijn
maar nee een relatie is t niet
relaties zijn zoooo 2008quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze daten monogaam, eisen elkaars stulpje op met eigen sleutel, doen uitingen over verliefdzijn
maar nee een relatie is t niet
nou tis geregeld, vrijdag krijg ik weer een goeie beurt!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik roep niet voor niets dat jij er echt eentje nodig hebt
OMG jullie gaan toch niet SAMEN 1 meubelstuk aanschaffen he??quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
leuk zijn we heen we gaan naar de ikea vanavond vergeet die niet
echt wel dat we singles zijn
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:39 schreef Murmeli het volgende:
en we gaan naar de ikea vanavond vergeet die niet
Ja, ja.quote:
ik heb er geen problemen mee, ik plaag je maar een beetjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou tis geregeld, vrijdag krijg ik weer een goeie beurt!
tot die tijd lees mijn berichten dan maar niet
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij ook.
Ga je bij Jonkel op visite?
teasen noemen ze dat jajaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb er geen problemen mee, ik plaag je maar een beetje
haha ja dat dachtik ook alquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan is er een vervanger, dus kan je beter nu gaan als je je eigen huisarts stom vindt
nog nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
teasen noemen ze dat jaja
nou dan lees je me maar wel
nope.... hoofdkussens, want ik ben beetje allergisch voor kippenveertjesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
OMG jullie gaan toch niet SAMEN 1 meubelstuk aanschaffen he??
Jij hebt echt vreemde beweegredenenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha ja dat dachtik ook al
maar dan vind ik het weer zo lullig om zo'n kerel lastig te vallen met een teen
niet echt je van het en zo
niet dat ie dan thuis komt en zegt ik heb zo'n leuke en spannende dag gehad! een miepje met een dode teen kwam langs!
haha ben je zo ergquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh nee he je gaat me toch niet echt teasen he, dat ga ik echt trekken dan tot vrijdag
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nope.... hoofdkussens, want ik ben beetje allergisch voor kippenveertjes
en nog een ding voor mn bed en dan nog wat spullen voor mijn woonkamer hoop ik en ik weet niet wat kwaak ngo nodig heeftquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is even erg hahaha
samen shoopen voor een eigenhoofdkussen
tandenborstel had je al aangeschaft voor dr he?
ik ookquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben niet zo erg
tis gewoon erg met me gesteld!
Lijkt me verstandiger om toch maar even te gaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
haha ja dat dachtik ook al
maar dan vind ik het weer zo lullig om zo'n kerel lastig te vallen met een teen
niet echt je van het en zo
niet dat ie dan thuis komt en zegt ik heb zo'n leuke en spannende dag gehad! een miepje met een dode teen kwam langs!
niet!! heel sociale!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:47 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jij hebt echt vreemde beweegredenen
nee dat heeft ze zelf gedaanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is even erg hahaha
samen shoopen voor een eigenhoofdkussen
tandenborstel had je al aangeschaft voor dr he?
volgende woensdag als ie dan nog niet beter isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Lijkt me verstandiger om toch maar even te gaan.
haha ja dat scheelt wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
tsss ik mocht mn tandenborstel pas na maanden bij vriendje neer leggen
maar goed jullie hebben dan ook niets dat scheelt
over 5 jaar, 2 kinderen en een hond verder hebben ze nog niquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
Het blijft gewoon grappig hoe jullie volhouden niets te hebben
gezelligquote:
talk dirty honeyquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maardat kan hier bij alles wat je zegt
Ik vind jullie lief samen..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha ja dat scheelt wel.
nja t gaat ook wel beetje hard hiero. kweetooknie waarom
t is zo gezellig samen
jullie mogen wel vinden dat we iets hebben hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
Het blijft gewoon grappig hoe jullie volhouden niets te hebben
Haha, vergeet de stationwagen nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
over 5 jaar, 2 kinderen en een hond verder hebben ze nog niets
.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jullie mogen wel vinden dat we iets hebben hoor.
maar zelf worden we er rustig van om te denken dat we niks hebben![]()
nja we hebben wel iets...een monogame date![]()
geen kiddo's voor ons hoor!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
over 5 jaar, 2 kinderen en een hond verder hebben ze nog niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |