Wil je niet alles delen?quote:
Hehe. Die zijn er nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat hangt van de kleine lettertjes af natuurlijk.
Uhuh, ik weet dat ik dat vaker gezegd hebquote:
Biotex/Soda zuivertquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:39 schreef rhubarbje het volgende:
ik snap echt niet hoe een bak water en wasmiddel mn teen moet genezen haha
naja
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:38 schreef automatic_ het volgende:
Uhuh, ik weet dat ik dat vaker gezegd heb
Terugbijtenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Pas maar op, die van Shitje bijt, volgens mij.
Nee mag niet. Spam. Dus verwijder zelf maar.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:21 schreef Casmo het volgende:
Daten is leuk, en vaak ook spannend. Zeker als het om een one-night stand of blind date gaat!
Ik moet zelf zeggen dat ik niet zo van de blind date / one-night stand ben maar dat het wel heel veel gebeurd.
Weet niet of het mag (ander verwijder maar), maar ben bezig met "projectje" genaamd spam en ik merk toch dat het erg populair is!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:36 schreef dawg het volgende:
YouTube hier, relaxe muziek onder het genot van een joint.
Kut, had er een van Ice-T in gedachten die wel wat weg heeft van deze, maar ik kan hem niet vinden. Een ander nummer dan maar.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:40 schreef dawg het volgende:
Kut, had er een van Ice-T in gedachten die wel wat weg heeft van deze, maar ik kan hem niet vinden. Een ander nummer dan maar.
Ja, die ook, maar die bedoel ik (volgens mij) niet. Toffe scene in de film trouwens, als dit nummer gebruikt wordt.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:47 schreef dawg het volgende:
Ja, die ook, maar die bedoel ik (volgens mij) niet. Toffe scene in de film trouwens, als dit nummer gebruikt wordt.
tijd van vertrek?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 06:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben ik nu iedere ochtend de 1e die van huis vertrekt?!
quote:
niet???quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Het kan niet altijd geil zijn Gari
Neequote:
Zou wel zo moeten!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Het kan niet altijd geil zijn Gari
Nietus!quote:
quote:
goedemorgen!quote:
Niet geilheid is alleen heerlijk vlak na de geilheid!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nietus!
Heerlijk die niet-geilheid
Wat voor boek?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Enige wat niet zo leuk is aan mn boek is dat ze de hele tijd vertellen wat voor kleren die vrouw aan heeft en/ of moet.
Ik lees nu al tien blz over dr garderobe, hoop dat t zo afgelopen is. Wordt saai
En goedemorgen
quote:
Wat jij wil johquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:39 schreef rival het volgende:
Niet geilheid is alleen heerlijk vlak na de geilheid!
Als ik dat intyp in google dan kom ik op allemaal sex-shops enz, lijkt me niet helemaal de bedoeling..quote:
JB kennendequote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik dat intyp in google dan kom ik op allemaal sex-shops enz, lijkt me niet helemaal de bedoeling..
Jij gluurderquote:
Het gaat ook over seksquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik dat intyp in google dan kom ik op allemaal sex-shops enz, lijkt me niet helemaal de bedoeling..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat begreep ik wel, maar ik kan niks over het verhaal vindenquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:49 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Vertel! Ik hoor graag dromen aan!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb echt te vaag gedroomd
VERBODEN BOEKENquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat R8 (die vago van gister) een enorme lul had, en Artic z'n behoefte haalde door een vinger in z'n gat te stekenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vertel! Ik hoor graag dromen aan!
Ik droom ook vreemd trouwens, maar ik weet ze bijna nooit meer![]()
jij droomt over fokkers?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat R8 (die vago van gister) een enorme lul had, en Artic z'n behoefte haalde door een vinger in z'n gat te steken
Thanksquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
VERBODEN BOEKEN
Over beledigen in Nederland, immorele sex en godslastering.
Een drieluik van drie verboden boeken die op politieke, religieuze of zedelijke grondslag zijn bedreigd in hun bestaan: Mein Kampf, Het Verhaal van O en De Duivelsverzen.
HET VERHAAL VAN O
Over zedelijke moraal, lust tot onderwerping en de waarde van de vrouw. 'L'histoire d'O' werd in 1954 uitgebracht onder het pseudoniem Pauline Réage. Een onmiskenbaar literair boek waarin de vrouwelijke hoofdpersoon wordt geblinddoekt, geketend en gedwongen 'voortdurend beschikbaar' te zijn. Het boek veroorzaakte een enorm schandaal en leidde tot een rechtzaak. Pas in 1994, nadat haar ouders waren overleden, maakte de bejaarde schrijfster zich bekend. RENSKE DE GREEF, bekend van haar SPUNK-column 'Lust' over de driften en genoegens in het leven, geeft een recensie van 'Het Verhaal van O'.
Zoiets?
Hahahaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat R8 (die vago van gister) een enorme lul had, en Artic z'n behoefte haalde door een vinger in z'n gat te steken
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:03 schreef rival het volgende:
[..]
jij droomt over fokkers?![]()
ik alleen over nouk!
Kan ik ook niks aan doenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:03 schreef rival het volgende:
[..]
jij droomt over fokkers?![]()
ik alleen over nouk!
Ik ook niet, alleen de naam aan roman/boek erachter. * schouders ophaalt*.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik heb ook niet echt heel veel moeite gedaan om te zoeken..
Hahahaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:06 schreef Duimelot het volgende:
Ik droomde dat ik makelaar was en een heel mooi oud huis liet zien aan een heel lekkere man waarmee ik aan t flirten was.
toen we bij de slaapkamer aankamen.....
maakte mn zoontje me wakkerGRRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:
Nee sorryquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan ik ook niks aan doen
Niet eens over mij?
Van sommige mensen zeggen ze weleens dat ze een goede beurt nodig hebben, maar jij, jij hebt echt een goede beurt nodig.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:06 schreef Duimelot het volgende:
Ik droomde dat ik makelaar was en een heel mooi oud huis liet zien aan een heel lekkere man waarmee ik aan t flirten was.
toen we bij de slaapkamer aankamen.....
maakte mn zoontje me wakkerGRRRRRRRRRRRRRRRRR
ah joh nee, valt reuze meequote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:12 schreef rival het volgende:
[..]
Van sommige mensen zeggen ze weleens dat ze een goede beurt nodig hebben, maar jij, jij hebt echt een goede beurt nodig.
Achja boeiequote:
Er zullen er zeker open zijn, maar ook veel dicht. Enige die zich er nooit wat van hebben aangetrokkenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:13 schreef Duimelot het volgende:
hey bengel weet jij of er vandaag winkels open zijn in de stad?
Wat droom je dan?quote:
ok ik zoek eigenlijk een kapperquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er zullen er zeker open zijn, maar ook veel dicht. Enige die zich er nooit wat van hebben aangetrokken
in de tijd dat ik in het centrum werkte waren het corio en de woonboulevard.Die zullen zeker wel grotendeels open zijn.
*houd wijzelijk zijn mond dicht*quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:19 schreef rival het volgende:
[..]
*houd wijzelijk zijn mond dicht*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PM
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Oow ja kapper, ik moet ook....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok ik zoek eigenlijk een kapper
zaterdag hebben we bijna 1,5 uur bij de kapper zitten wachten, er waren 3 mensen voor ons en zaten 2 in de stoelen. Toen we weg gingen was er NIETS gewijzigd!!!!
maar mn zoontje moet eigenlijk echt geknipt worden en als ik wat in mn kop heb hahahaha
(kan t er beter uit halen maar ok)
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:19 schreef rival het volgende:
[..]
*houd wijzelijk zijn mond dicht*laat maar horen geen probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, ik zou daar niet zo snel vanuit gaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok ik zoek eigenlijk een kapper
zaterdag hebben we bijna 1,5 uur bij de kapper zitten wachten, er waren 3 mensen voor ons en zaten 2 in de stoelen. Toen we weg gingen was er NIETS gewijzigd!!!!
maar mn zoontje moet eigenlijk echt geknipt worden en als ik wat in mn kop heb hahahaha
(kan t er beter uit halen maar ok)
waar ik normaal met de kids ga die is zowiezo al dicht, d8 kijk wel in de stad.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah, ik zou daar niet zo snel vanuit gaan.Het zijn meestal die kleine rotwinkeltjes en zo'n zaakjes die gesloten blijven. Maar als je er dichtbij woont, och even langslopen he.
Waar ga jij altijd?
quote:
ik dacht al wat krijg ik nou, mijn hele shirt uitgerekt.... achja, kan ik wel de hele dag mee spelen nuquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:29 schreef JonKeL het volgende:
Krijg nou tieten ik heb me alweer verslapen
Lekkerrr he. Ik weet wel wat ik mensen toewensquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht al wat krijg ik nou, mijn hele shirt uitgerekt.... achja, kan ik wel de hele dag mee spelen nu
Haha, te laat je nest in zeker?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:29 schreef JonKeL het volgende:
Krijg nou tieten ik heb me alweer verslapen
En hoe zit het nou met de mensen die ze wel hebben? Zitten die ineens zonder?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht al wat krijg ik nou, mijn hele shirt uitgerekt.... achja, kan ik wel de hele dag mee spelen nu
Dan wordt het wel rustig voor jequote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
O en tong uitsteken hoe kinderachtig.![]()
Nog twee op negeermode.
Daarover gesproken.. ik ben wel erg moequote:
Natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:37 schreef icemotion het volgende:
Zou je dat willen dan? Zonder zitten?
*ook goedemorgen trouwens*
rigoureuze maatregel zegquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:36 schreef Bengeltje het volgende:
O en tong uitsteken hoe kinderachtig.![]()
Nog twee op negeermode.
ik mag toch hopen van niet!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En hoe zit het nou met de mensen die ze wel hebben? Zitten die ineens zonder?
Zijn ze ook niet..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik mag toch hopen van niet!![]()
nog groter?
Betere wekker zetten dusquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee dat valt eigenlijk nog wel mee. Uurtje of 12 - half 1. En ik ben gelijk gaan slapen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan wordt het wel rustig voor je![]()
Maar laat ik je nieuwsgierigheid geruststellen, het was een saaie droom![]()
Die ik gisteren toegestuurd kreeg was leuker
Nee hoor, prima tevredenquote:
Ik was wakker geworden hoor van mijn wekker. Maar ik dacht, nog 5 minuutjes, die 5 minuutjes zijn anderhalf uur geworden. Eigenlijk heb ik nu geen tijd voor fok. Moet om 11 uur iets af hebbenquote:
Vanmorgen dacht ik, ik wil nog 5 minuutjes, maar wist zeker dat dat hetzelfde zou worden, dus er toch maar uitgegaanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik was wakker geworden hoor van mijn wekker. Maar ik dacht, nog 5 minuutjes, die 5 minuutjes zijn anderhalf uur geworden. Eigenlijk heb ik nu geen tijd voor fok. Moet om 11 uur iets af hebben
quote:
wil je niet liever iets doen wat je wel winnen kan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Wat doen we, leggen we hem op tafel, of gaan we erom vechten?
Hoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
wil je niet liever iets doen wat je wel winnen kan?
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:48 schreef Duimelot het volgende:
omg heren
ik zou zeggen leg ze op tafel en laat ons meegenieten
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:48 schreef JonKeL het volgende:
[..]
HoJe beschikt over foute informatie. Bij de vorige was ik vergeten dat hij nog een aantal keer om mijn lichaam gewonden zat
werk zequote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:49 schreef JonKeL het volgende:
Lui ik ben er even vandoor heb echt even dringend wat zaken te doen hier op mijn werk
en dan durven ze te zeggen dat ik een beurt nodig heb jajaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Pff ik dacht dat het haantjesgedoe gister was
Toch een bitchfight!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:49 schreef JonKeL het volgende:
Lui ik ben er even vandoor heb echt even dringend wat zaken te doen hier op mijn werk
Der is er alweer 1 gepeert.. dus dat wordt niks meerquote:
Toch jammerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Der is er alweer 1 gepeert.. dus dat wordt niks meer
quote:
Ook overdag zwaai ik mijn e-penis in het rondquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
en die heb je dan ook zeker nodigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dan durven ze te zeggen dat ik een beurt nodig heb jaja
Gezellig lepeltje lepeltje?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:58 schreef Murmeli het volgende:
Goeiemorgen allemaal!!
lekker geslapen jullie? Ik niet zo, begon er 1 om half 6 hele verhalen tegen me aan te lullen.![]()
tot die tijd wel lekker geslapen gelukkig
goedemorgenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:58 schreef Murmeli het volgende:
Goeiemorgen allemaal!!
lekker geslapen jullie? Ik niet zo, begon er 1 om half 6 hele verhalen tegen me aan te lullen.![]()
jij zelf!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie zegt dat ik die vanmorgen ofzo niet net gehad had....
en voor mij ook geloof ik nuquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Murmeli
He als je nou even ja of nee zegt, is het voor mij duidelijk
ik heb alleen verteld dat mn zoontje me wakker maakte op t moment supeme uit mn droomquote:
Hooguit iets van zelfbevrediging!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb alleen verteld dat mn zoontje me wakker maakte op t moment supeme uit mn droom
wat er gebeurd is toen WE hem de slaapkamer uitgezet hebben weet jij heul niet
Natuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
ja jij bent er wel eentje die ze wilt zien vechten om je!
haha, nee dan kan ik niet zo goed slapen. gewoon ieder op zn eigen helft.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gezellig lepeltje lepeltje?![]()
Goedemorgen!
Het ging, begon apart maar wel een paar keer wakker gewordenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:58 schreef Murmeli het volgende:
Goeiemorgen allemaal!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |