doe niet zo idiootquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Moet je de vorige reeks(en) doorlezen.
Had ik ook alleen ik heb geen mail gekregen over het terugsturenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:37 schreef Andyy het volgende:
fijn, Focalprice heeft een order dubbel verstuurd(dacht al waarom krijg ik 2 mailtjes ?)
en nu willen ze dat ik het terugstuur, wat te doen ?
Huh?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:36 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Grappige is alleen dat je dan ook aan de andere kant zo'n ding nodig hebt... anders zijn de normale routers toch nog te zwak om het goed terug te sturen.
Je kan wel op 600mw uitzenden en dan ontvangt die andere router het wel maar die is zelf niet sterk genoeg om het terug te sturen....(tenminste als we het dan over 500meter hebben ofzoquote:
Toch bedankt voor de hulpquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:54 schreef Stinosss het volgende:
Stelletje amateurs![]()
Ga je even ergens inlezen.
Je krijgt ze wel, maar ze hebben het nu druk enzo.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nou hopelijk krijg ik nog wel mijn DX punten zodat ik een gratis sleutelhanger ofzo kan laten invliegen__!
aanbod is veel kleiner!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:39 schreef MacorgaZ het volgende:
www.DealPerfect.com werkt weer.
Free Shipping, dus kan ook in het lijstje, en in tegenstelling tot DX gaat het verzenden bij DP wel lekker snel, net iets besteld en morgen wordt het verstuurd.
ik weet. mijn copy paste is van de paypalbetaling van vanmiddag. dat komt net anders uit dan de pluginquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:54 schreef raaavi het volgende:
[..]
gebruik deze gewoon
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/7059
kan je zelf instellen hoeveel procent etc. erbij moet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:02 schreef mcwops het volgende:
[..]
ik weet. mijn copy paste is van de paypalbetaling van vanmiddag. dat komt net anders uit dan de plugin
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:39 schreef MacorgaZ het volgende:
www.DealPerfect.com werkt weer.
in tegenstelling tot DX gaat het verzenden bij DP wel lekker snel
En DX heeft 100+ werknemers in dienst.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Iets met appels en peren.
DP bestaat net, heeft iets van 50 producten in hun inventory, en misschien een paar honderd mensen die er van af weten.
DX heeft meer dan 20.000 producten, en enkele tienduizenden klanten gok ik zo.
En nu ineens de status shipped. Dacht dat ze nu niet aan t werk waren.., toch leukquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:06 schreef Morellow het volgende:
Order van 3 setjes oordopjes en SE adapter sinds gister op packaging na 2 weken :/
Duurt wel lang, heb geduld maar moeten ze niet gaan aankomen met 'shipping in 2-5 days' o.i.d. ::(
Yup net weer 6 orders verstuurdquote:
Andere Chinese webshops.. Beetje vergelijkbaar met DealExtreme..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:33 schreef Cmonv het volgende:
Ja komt door chinees nieuwjaar enzo. Maar gaat het nu weer normaal? Iemand die daar iets over kan zeggen?
En bedankt voor het antwoord Stinoss, maar wat is FP, DP of KD ?
http://www.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21207quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:54 schreef drummerdude het volgende:
Net even op DP gekeken, maar ik zie er niks interessants in.. Iemand een kooptip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |