Is niet goed, VGP doet er altijd 4/5 dagen over.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:04 schreef Ladyc09 het volgende:
Ik ga echt gek worden nu, mijn SFIV van videogamesplus is nog steeds niet aangekomen. Vorige week dinsdag al verstuurd (10 dagen geleden)! Is er iemand die 'm al wel ontvangen heeft?
Ik plaats m'n vraag hier, omdat er in het SF topic niet wordt gereageerd op mijn vraag.
En binnenkort een YLOD (yellow light of death), je PS3 is stervende man.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:18 schreef DaFrenk het volgende:
HAWX is niet verkeerdHeeft wel wat, maar kijk nog even de kat uit den boom.
Net m'n eerste crash gehadBij het afsluiten van LBP. Vreemd. Naja.
Dat zei iemand anders ook al, maar eigenlijk komt dat door de foto, die maakt hem kleinerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heb ook Killzone gekocht, kon mezelf toch niet bedwingen
Wel klein tv-tje Deviant![]()
Ik heb denk ik dezelfde tv, al is die van mij denk ik kleinerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:06 schreef Deviant1nl het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn game setup voor dit weekend, heerlijk Killzone 2 spelen![]()
32'' idd jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:31 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik heb denk ik dezelfde tv, al is die van mij denk ik kleinerDie van jou is 32"?
Heb de 26" versie, maar ook nogal een kleine kamer dus dan past t allemaal welquote:
Volgens mij wil iedereen dat welquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:34 schreef robbolo het volgende:
[..]
Heb de 26" versie, maar ook nogal een kleine kamer dus dan past t allemaal welWil eigenlijk wel een grotere eerlijk gezegd
* Japzer nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:13 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Volgens mij wil iedereen dat wel![]()
Mail van FRS: bestelling verzondenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij dit soort hele opmerkelijke prijsstunts altijd acceptgiro gebruiken indien dat mogelijk is. Gaan ze niet over tot levering, prima. Je hebt dan toch geen cent betaald.
Ik heb thema's geinstalleerd via een USB stick ooit dus ja dat moet kunnen lijkt me.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:24 schreef Reintji het volgende:
Kun je thema's ook van elkaar kopiėren? Zag bij een vriend van mij een leuke, maar kan deze niet terug vinden in de PSN store..
Ik kan je garanderen dat 92" goed gamen is. Ik raad het iedereen aan die de ruimte er voor heeftquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:13 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Volgens mij wil iedereen dat wel![]()
42" of 52" vind ik toch wel de max voor huiskamers ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |